The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

30 listopada 2011

Radzić sobie :-)

Jakoś sobie radzę, metodą wyklejanek. Czyli "doklejam" różne zajęcia i sposoby zarabiania pieniędzy, tak żeby w sumie jakoś sobie radzić i utrzymywać cały japońsko-kocio-elficki dom. Wynajęłam pokój rodzinie, co było bardzo dobrym interesem, gdyż rodzina płaci za wynajem, aczkolwiek z lokalu nie korzysta ^^, dodatkowo sprzedaję książki na Allegro, co ma te dobre strony, że pozbywam się rzeczy, które nie są mi potrzebne, mam zaś więcej miejsca w mieszkaniu, a jednocześnie mam za co kupić jakieś drobiazgi dla bliskich na święta, a sobie kupiłam ostatnio gazetę japońską z Gackto.

Pracuję z jednej strony w jednym miejscu, z drugiej dla kogo innego robię inną robotę, szykuję się dodatkowo z trzeciej strony do pewnego projektu, co wymaga ode mnie przygotowania cyklu zajęć i kosztorysu, a z czwartej strony podjęłam się pozyskiwania klientów handlowych dla pewnej firmy, co z kolei wymusza na mnie odstawienie zupełne japońskiego na bok i zajęcie się przypomnieniem sobie gramatyki angielskiej i słownictwa angielskiego z określonej branży... Więc to taka wyklejanka ;-). Ważne, żeby czasu, energii, humoru i przytomności umysłu wystarczyło... ;-)) Nawet jeśli z czasem z czegoś zrezygnuję, to zawsze zostanie mi jakieś doświadczenie i czegoś nowego się nauczę, w czymś nowym się sprawdzę.

W tym wszystkim zaskakująco dla siebie samej postanowiłam wziąć udział w konkursach organizowanych przez Forum Dyskusyjne Miłośników Twórczości J.R.R. Tolkiena - konkursie z wiedzy, w którym odpowiada się na pytania, i konkursie na ilustrację tolkienowską. Efekt jest taki, że wyciągnęłam kredki i maluję elfy ;-))) (już mam dwa!). Zauważyłam, że odstresowuje mnie bawienie się papierkami - i choć czasu mam naprawdę bardzo mało, to jak nie mam głowy do czytania ani pisania, to w tym czasie np. robię małe "lodowe" gwiazdki...

Co do spania - nie ma żadnej reguły, działam jak zwariowane wahadło. Śpię wtedy, jak mi się chce spać. Moi zwierzchnicy i koledzy z pracy przechodzą jeszcze rodzaj małego szoku, jak widzą, jak sobie bezstresowo zasypiam w robocie. Ale zaczynają się uczyć, że jak mi dadzą pospać te parę minut, to się sama budzę i mogę dalej pracować ;-). Zaczyna się już grudzień, a ja z optymizmem myślę i o swojej pracy, i o wszystkich zajęciach dodatkowych, o koncertach i o nadchodzącym nowym roku ^^. Wierzę, że wszystkie dobre rzeczy można sobie wypracować, a - jak mówi GACKT - "If you put your mind to it, you can accomplish anything". :-)

14 komentarzy:

  1. Optymizm pełną parą, tak trzymaj^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Benihime-chan, dzięki ^^. Bez optymizmu to w ogóle nic nie działa ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ismara, no trzymam! (się jakoś) \(^^)/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, same dobre wieści :) Bardzo mnie cieszy, że wszystko zaczyna Ci się układać po Twojej myśli.

    Życzę powodzenia w konkursach i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę kobieta pracująca ,żadnej pracy się nie boi:) I tak trzymać! Widzę ,że zaradna to ty jesteś(no i pomysłowa oczywiście).
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam tę regułę G zastosować, ale zbyt łatwo daję się rozproszyć ;-)
    Zawsze mi się podobało, imponowało, takie dzielenie czasu, planowanie, wyklejanka ;-)
    Trzymam kciuki, pozdrawiam
    i zabieram się za zaległości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asai, ciesze się, że znów jesteś i GRATULUJĘ!!! \(^^)/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiewiórko, dziękuję :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia, czasem po prostu nie ma wyjścia, trzeba być zaradnym ^^.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę Twoim optymizmem, podziwiam energię i trzymam kciuki za wszystkie projekty!
    Fragment o zasypianiu w pracy jest zabawny ;) Przyzwyczają się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sirielle, dziękuję :-) miło, że napisałaś ^^. Oby mi tej energii wystarczyło, teraz idzie zima, to trochę mniej energii mam niż zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  12. Miriel, bardzo się cieszę, że zima się Ciebie nie ima :)) I że sporo nowych projektów wpadło do zrobienia. :) No i życzę Ci, żeby Ci wszystkie aukcje poszły, żebyś miała kasę na różne rzeczy związane z Gackto i święta:)

    Powodzenia w obu konkursach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Porcelanko, dziękuję :-) Mam dużo różnych pomysłów, zawodowych i związanych z zainteresowaniami, a do zimy podchodzę pozytywnie :-) Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie ^^.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: