The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

27 listopada 2011

Ozdoby świąteczne z papieru - poisencja

Na podstawie wzoru z koreańskiej strony Tweety Atelier (zakładka "Origami") zrobiłam dwa kwiaty poisencji. Robi się je bardzo łatwo - z ośmiu listków większych i ośmiu mniejszych. Nie trzeba znać koreańskiego, bo schemat jest całkiem prosty i można się domyślić z obrazków, jak złożyć pojedynczy listek. Można dobrać dwa odcienie zieleni, zielony i żółty, zielony i biały lub zielony z czerwonym - w takich kolorach właśnie występują poisencje. Listki się ze sobą skleja. Ja dwa kółka listków połączyłam ze sobą drucikiem z koralikami. Wykorzystałam koraliki, które wcześniej zrobiłam z fimo.


Każdy listek robi się z kwadratu papieru - tak więc do zrobienia jednego kwiatu potrzebne jest osiem kwadratów w jednym kolorze i drugie osiem w drugim kolorze.




Oba kwiatki zawiesiłam już na ścianach. Można nimi ozdobić choinkę albo prezent świąteczny zamiast kokardy :-)


A tu jeszcze zdjęcie, które pokazuje, jak się czerwony kwiatek prezentuje w mojej kuchni ^^.

14 komentarzy:

  1. Boskie:)Ty to masz do tego smykałkę:)
    Pozdrawiam Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, dziękuję :-) Są bardzo proste do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ozdobienia prezentów mi się spodobał XD Chyba wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, robi się je bardzo szybko :-) Dziś przyszło mi do głowy jeszcze coś, jak zrobię sobie przerwę w pracy, to zrobię i pokażę potem na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :)
    Najładniej prezentuje się ta w Twojej kuchni - pewnie dlatego, bo jest w klasycznych kolorach, niezbyt podobają mi się te udziwnione odmiany o bladozielonych czy kremowych liściach, albo łaciate.
    Czerwone to kwintesencja Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórko, dziękuję :-) Ja kolory jednak dobieram do pomieszczeń. Mi akurat połączenie zielone z jasnym bardzo się podoba, bo to takie kolory mojego Lórien, ale za to właśnie czerwony+zielony pasują do mojej kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. W poście jest link do koreańskiej strony, tam jest pokazane, jak to zrobić :-)

      Usuń
  8. nie mogę znaleśc tych kwiatów na tej stronie co podoałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładkach po lewej stronie masz trzy linki, klikasz w trzeci od lewej, i tam trzeba szukać :-).
      Ale proszę nie pisz anonimowo :-)

      Usuń
  9. Witam Ozdoba mi się bardzo podoba. Byłam na tej stronie ale nie mogę tego znaleźć. Czy bym mogła otrzymać link.
    Milutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta strona nie daje linków do zakładek i stron. W zakładkach po lewej stronie masz trzy linki, klikasz w trzeci od lewej, i tam trzeba szukać :-).

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: