The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

8 listopada 2011

KOKIA - I believe~海の底から~



Kokia i piosenka "Wierzę - z głębi morza". Już kiedyś wstawiałam ją na bloga. Jest dla mnie bardzo piękna, i wzrusza mnie, jak Kokia śpiewa w tej piosence.

Od kilku dni testuję nowy rytm spania - zobaczymy jak to będzie działać. Na razie sprawdzam taki układ: idę spać o 4.00 rano, wstaję o 10.00 przed południem, (śniadanie, praca, sprawy na mieście, obiad), idę spać o 17.00, wstaję o 20.00, (praca, kolacja, internet, blogi). W sumie da mi to około 9 godzin spania na dobę, więc powinno wystarczyć. A przestanę się szarpać z tą 4.00 rano, bo jednak od tej 21.00 do późna najlepiej mi się pracuje. Może to będzie dla mnie bardziej naturalnie. A i w pracy udało mi się tak ułożyć, że pasuje im, jak im materiały dosyłam po nocy ;-), a rano im nie jestem potrzebna. No i cieszę się i lżej mi na duszy, i czuję się w takim układzie "usprawiedliwiona", siedząc do 4.00 rano ^^.

Jak się przyjmie, to może uda mi się tak przez całą zimę :-) szczególnie, że dopada mnie sen zimowy.

11 komentarzy:

  1. Już dawno jej nie słuchałam.

    Mam nadzieję, że Twój system będzie działał bez zarzutu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podszywam się pod Ismarę:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy system, mam nadzieję, że zda egzamin i będziesz jako tako wypoczęta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, no na razie chyba się sprawdzał, ale upadł w momencie, gdy musiałam cały dzień pracować, zobaczymy jak będzie dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia, podszywasz się?... No nie wiem, co na to Ismara ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórko, na pewno nie mogę narzekać na sny - śni mi się GACKT :-) A dziś, że błam w Japonii ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podszywam się pod życzeniem,żeby system Ci się powiódł z spaniem:)Hm.. jestem ciekawa kiedy Ty o nim nie myślisz.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, Madzia, ale "podszywać się" znaczy "udawać, że jest się kimś" i to podstępnie :-) Pewnie chciałaś napisać, że się "podpisujesz pod tym, co napisała Ismara" :-))) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgodzę się z Miriel, zwłaszcza że z podszywania się pode mnie nie ma większych korzyści ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to dlaczego,nie?Ee źle mi się napisało.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  11. KOKIA jest jedną z nielicznych uwielbianych przeze mnie piosenkarek ;). Przypadkiem trafiłam na "Arigatou" na yt, a tam nie dość, że pierwszy raz zetknęłam się z jej twórczością, to poznałam jednego z lepszych twórców anime. To bardzo miłe, rozpoznawać AMV takich perełek ^^ No i oczywiście ten cudowny głos.... Miriel, przypomniałaś mi, że jej utwory mogłabym wałkować do znudzenia (chociaż nie wiem, czy to możliwe, bym miała ich dość) ;p

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: