The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 listopada 2011

Kaya i Satsuki w Polsce!

Powoli spływają wieści o przyszłorocznych koncertach japońskich w Polsce! Pierwszy pewny koncert to wspólny występ Kayi i Satsukiego w Poznaniu ~(^.^)~ Koncert odbędzie się 2 marca w klubie Blue Note :-). Nie wyobrażam sobie ich razem na scenie - wydaje mi się, że śpiewają w zupełnie innych klimatach - ale to na pewno będzie wspaniałe, niezapomniane wydarzenie (*^^*). Obaj mają wspaniałe głosy i dużo uroku ^^.


Koncert odbędzie się w ramach europejskiej wspólnej trasy Kayi i Satsukiego, która obejmie także Rosję, Francję, Włochy, Wielką Brytanię i Niemcy.

Info: JaME.

A tu wszystko, czego można się spodziewać po Kayi ;-)


19/02: Moscow, Russia @ Concert Hall
21/02: Londres, UK @ the Underworld
24/02: Cologne, Germany @ MTC
25/02: Paris, France @ Divan du Monde
26/02: Marseille, France @ Le Poste à Galène
28/02: Milan, Italy @ Legend 54
29/02: Munich, Germany @ Feierwerk
02/03: Poznan, Poland @ Blue Note
03/03: Hamburg, Germany @ Headcrash

Wygląda na to, że zaczynamy się liczyć na europejskiej mapie koncertowej japońskich wykonawców :-D

Co do pozostałych koncertów:
Blood Stain Child odwołali tegoroczne koncerty w Europie poza tymi w Rosji i Ukrainie. Odwołany został także polski koncert we Wrocławiu, i przeniesiony na wiosnę przyszłego roku.
Ant1nett da w Polsce w grudniu dwa koncerty, po których będzie impreza klubowa: w Warszawie i Gdyni.
L'Arc~en~ciel szykuje trasę europejską na wiosnę - do tej pory potwierdzone są dwa koncerty: w marcu w Londynie i w kwietniu w Paryżu.

20 komentarzy:

  1. Wooo, Kaya! To by było interesujące xD

    Akoncert w Londynie też jest w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, troszkę mnie tu nie było i nie mogę się połapać, co i jak, i gdzie;) A w sumie to chciałam Ci powiedzieć, że na rynku ukazał się pierwszy numer czasopisma poświęconego muzyce azjatyckiej - "J-Music" (A4, 84 strony, 14zł). Nie wiem, może już o tym piśmie słyszałaś, może już przeczytałaś od deski do deski, ale... jak tylko zobaczyłam w empiku, od razu pomyślałam o Tobie. Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie mi się nie podobało. Oprócz wymachiwania wachlarzami,a jego okrzykami.Jakby wogóle śpiewać nie umiał.Chociaż się uśmiałam.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jednak nadzieję, że to nie będzie wspólny-wspólny koncert obu muzyków, bo wtedy wyglądałoby to trochę hymmm, no sama nie wiem. Wolałabym jednak aby każdy miał swoją oddzielną część.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ismara, a planujesz się wybrać na Kayę? :-) Bo ja jadę ^^. Marzyłam, żeby zobaczyć ich obu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Litera, widziałam to pismo na allegro i zastanawiałam się, co to jest. Ale jeżeli są tam te same informacje, które na bieżąco czytam w necie, to raczej nie będzie mnie interesowało. Chyba, że będą tam dobrej jakości zdjęcia i plakaty ;-))) Jak będę miała okazję to na pewno przyjrzę się tej gazecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia, a mi się głos Kayi bardzo podoba i uważam, że śpiewać umie :-) Chociaż wiadomo, że jak ktoś skacze, to to trochę inaczej brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  8. ealin, ja bym wolała, żeby się wymieniali, a czasami śpiewali razem. Bo jak zrobią dwie części, to się fani będę wymieniać pod sceną i część może odejść sobie gadać na boku. A jak będą razem śpiewać, to wszyscy razem się będą bawić. Tak mi się wydaje, w każdym razie. Ja lubię ich obu i uważam, że obaj mają przepiękne głosy. Myślę, że będzie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej wolę Satsukiego.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  10. @Miriel masz w tym pewnie też trochę racji, ale jakoś tak nie mogę przekonać się do Kayi i tak czy siak pojadę tam głównie dla Satsukiego. Mam tylko nadzieję, że na miejscu będzie możliwość kupna płyt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja idę na koncert ze względu na Kaye. To będzie na pewno niesamowite przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym zobaczyła, choć nie czuję dużej potrzeby, żeby tam być ;) A Satsukiego nie znam.
    Na razie nie planuje się wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ismara, jest jeszcze trochę czasu do namysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ismara, wystarczająco dużo czasu, by poznać Satsukiego :-) Kiedyś pisałam o nim, że ma piękny głos :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaya ma takie zdolności, że potrafi zaśpiewać w każdej tonacji i to jest wprost niesamowite <3
    Czekałam na jego koncert bardzo, bardzo długo i niesamowicie się cieszę, że kolejne moje marzenie się spełnia :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Luna, dla mnie i Kaya i Satsuki to jedni z tych artystów, którzy są na mojej liście "Bardzo chcę zobaczyć na żywo na koncercie!" :-)) też się cieszę, że to marzenie się ziszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak więc, do zobaczenia gdzieś tam w tłumie ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: