The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

2 listopada 2011

Jaka stylizacja/image/rola Gackto podoba Ci się najbardziej?

Wyniki ankiety: ankieta przez jakiś czas była dostępna na moim blogu. Zatytułowana była: "Jaka stylizacja/image/rola Gackto podoba Ci się najbardziej?". Podałam 19 stylizacji ustawionych chronologficznie, które wydawały mi się najbardziej charakterystyczne, choć dałoby się wymienić jeszcze kilka. W ankiecie wzięło udział 78 osób. Głosować można było na kilka stylizacji naraz, więc razem oddaliście 189 głosów :-) Ankieta wyglądała tak:


A oto wyniki:

1. Yoshi z "Bunraku" - 19 głosów (24%)

2009. Rola w filmie "Bunraku", 
jako przybyły do wielkiego miasta z wioski młody samuraj.
Ta stylizacja zdobyła najwięcej głosów, i co ciekawe,
jest to chyba najbardziej "naturalna" rola Gackto :-)

2. YFC 2010  - 18 głosów (23%)

2010. Ubiegłoroczna trasa koncertowa - pół naga. 
Pierwsze koncerty w Europie. Ciemne dłuższe włosy
splecione w warkoczyki po jednej stronie, no
i pięknie wyrzeźbione ciało, sama widziałam, więc
cieszy mnie to drugie miejsce :-)

3. Gakupo z "Episode.0" - 17 głosów (21%)

2011. Mangowy samuraj z teledysku do piosenki "Episode.0", 
na wzór postaci ilustrującej Gackpoid Kamui Gakupo, 
czyli długie bardzo długie włosy i długa spódnica.
Wersja "samuraj-fantasy". Jak na razie bruneci górą ;-)

4. Zero z RRII - 15 głosów (19%)

2009. Tylko o dwa głosy mniej - "wojownik" współczesny, 
a właściwie niemiecki żołnierz-cyborg w wersji science-fiction.
Ta trasa miała jeszcze swoją wersję na wesoło - czyli w czerwonej
koszuli w kratę, i wersję na biało, ale z takim samym makijażem.

5. Blond Vanilla i Uesugi Kenshin -14 głosów (17%)

Na miejscu piątym są dwie stylizacje, obie otrzymały
po 14 głosów, jest to kolejny samuraj - Uesugi Kenshin
z serialu "Fuurin Kazan" z 2007 r.
(tak, lubimy ciemnowłosych długowłosych samurajów... ^^), i...

...pierwszy blondyn w tym zestawieniu - waniliowa
wersja Gackto, czyli GACKT z czasów singla "Vanilla" (1999)
i znanego wszystkim fanom teledysku do tej piosenki.
Vanilla to klasyka sama w sobie, 
więc nie dziwi mnie, że się zmieściła w pierwszej piątce :-)
Zwróćcie uwagę na bransoletkę z czarnego
onyksu ^^ ona się nie zmienia.

6. Nemuri Kyoshiro - 13 głosów (16%)

2010. Kolejny samuraj - już ostatni - wygląda na to,
że samurajowie zdecydowanie prowadzą.
To teatralna rola Gackto ze spektaklu
"Nemuri Kyoshiro" - o wyjętym spod prawa wojowniku.

7. Setsugekka - 12 głosów (15%)

2010. Samurajowie się skończyli, ale jeszcze mamy
jedną stylizację z ciemnymi dłuższymi włosami.
Więc uplasowała się tuż pod nimi.
Tylko o jeden głos mniej niż Nemuri Kyoshiro.
GACKT kręcił sobie włosy przez jakiś czas
od Bożego Narodzenia 2009 i teledysku do piosenki
"Setsugekka" i potem w 2010, aż do czasu występu
na "Message! to Asia".

8. Wampir z Malice Mizer - 11 głosów (14%)

1995-1999. Jak już nie mamy "współczesnych" długowłosych
brunetów, to został nam tylko dekadencki, tajemniczy wampir
z czasów Malice Mizer.
Trzeba przyznać, że GACKT miał wtedy
piękny głęboki głos i piękne długie włosy.
Poczynając od tego 8. miejsca schodzimy
w klimaty wampiryczne... I jeśli chodzi o
wampirze wcielenia Gackto - ta właśnie wygrywa :-)

9. Trasa Diabolos - 10 głosów (12%)

2005. Postać z trasy Diabolos to również wampir.
Świadczy o tym okładka do płyty, którą promowały koncerty,
teledysk do "Todokanai Ai to Shitteita no ni Osaekirezu ni Aishitsuzuketa...",
i trumna, z której GACKT wychodził na koncercie przed utworem
"Lust for Blood". Podczas tej trasy GACKT występował również
w stroju Genesisa z "Final Fantasy".

10. Trasa Drug Party - 9 głosów (11%)

Zaczynają nam się krótkie włosy, jak widać, mają mniej wielbicieli...
Na 10. miejscu trasa Drug Party - 2006. Klubowe koncerty bez
specjalnej scenografii, wyczerpujące układy taneczne. 
Ale był szczuplutki! A jaki piękny brzuch!
Za każdym razem jak oglądam fragmenty tej trasy, 
mam ochotę się odchudzać ;-)

11. Proto z RR I - 8 głosów (10%)

Kolejny żołnierz - młodsza wersja Zero z 2009 r, 
ale z tej samej opowieści, czyli Proto z 2001 r.

12. Rudy Genesis - 7 głosów (8%)

2006. Postać z "Final Fantasy" Dirge of Cerberus.
GACKT użyczył głosy postaci z gry - właśnie Genesisowi,
który pod względem urody (opartej na wyglądzie Gackto),
charakteru i głosu jest urzekający. W jednej z końcowych 
scen gry pojawia się krótki filmik, w którym GACKT
zagrał osobiście.
Przyznam, że głosowałam między innymi na tę stylizację.
Ciekawie, że z takimi rudymi włosami GACKT
ze dwa razy zaśpiewał w telewizji.
Zdjęć z tej stylizacji prawie nie ma.

13. Mizerable, Sho z Moon Child, YFC 2011 - na każdą z tych stylizacji oddano 6 głosów (7%)

1999. Początkujący solowy GACKT, jeszcze z ciemnymi włosami,
i wciąż w wampirzym (po-MaliceMizerowym) klimacie :-)
z teledysku do pierwszego solowego singla "Mizerable".
Ten klimat jednak szybko się ulotnił, bo GACKT bardzo szybko
i diametralnie zmienił wygląd i odseparował się od visualu lat 90.

Tyle samo osób głosowało na Sho, czyli wampira (również)
z 2003 r., którego GACKT zagrał w filmie "Moon Child".
Film szczególnie był popularny ze względu na to, że w filmie
towarzyszył Gackto również inny sławny muzyk - HYDE.

I czasy obecne - zespół YFC, 2011.
Coś, co mam nadzieję, odchodzi jednak 
powoli w przeszłość. GACKT zatacza koło, jeśli chodzi o image,
spodziewam się teraz, że jego wygląd będzie nawiązywał do tego
z czasów Drug Party, a potem jak w "Jesus", i liczę, że doczekam
się znowu dłuższych, ciemnych włosów ;-)

14. Lucy Camui  - 2 głosy (2%)

A teraz stylizacje dla koneserów ;-)))
Tylko dwie osoby zaznaczyły,
że podoba im się Lucy Camui, czyli to,
jak Gackt się wystroił do zdjęcia na okładkę
singla "Koakuma Heaven" (2008).
Jednak tak nie występował ;-)

15. Kawa Wonda, Joe Teigai - po 1 głosie (1%)

I ostatnie miejsce - wygląda na to, że tak nam GACKT
się najmniej podoba, ale jednak komuś się tak podoba,
więc tak źle nie jest ;-))
Na ostanim, 15. miejscu dwie role Gackto:
jako dyrektor w firmie, reklamujący
kawę w puszcze (2010-2011). Na złoto ;-), i...

 ...jako Joe Teigai z serialu "Tempest", który kręcony był
na wiosnę w tym roku na Okinawie,
i w tym roku emitowany w japońskiej telewizji.
Joe Teigai to postać odstręczająca, nie tylko z wyglądu...

Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście zaznaczając swoje typy w ankiecie, i dziękuję za wzięcie w niej udziału. W trakcie przypomniały mi się jeszcze inne "role" Gackto, ale może je, już bez ankiety, przedstawię w kolejnym poście. Ale możecie mi je podpowiedzieć w komentarzach :-)

8 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że wygrał Yoshi, jest rozbrajający.
    Sama głosowałam jeszcze na blondynka ;-) i Któregoś z samurajów ;-) ale już nie pamiętam któego, bo nie chciałam głosami obdarowywać wszystkich.

    A wiesz kogo zabrakło? Myslałam o nim, potem jakoś się ulotnił - kanibal z Mr. Brain ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pośmiałam się jak go zobaczyłam wystilizowanego na kobitkę:)Niezła laska,hehe.Ja osobiście glosowałam na Zero,ale mogłam na kilku:Oj tam.Z tego filmu "The Tempest" cholernie mi się nie podoba,jest odrażający,reszta przejdzie.Cholera jemu to we wszystkim jest dobrze.Ja też sobie włoski przefarbowałam na orzechowy brąz tak o 2 tony przyciemniłam nawet ładnie wyszyły z czego jestem zadowolona,bo się bałam ,że nie wyjdzie.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Asai, no racja, zabrakło Teijirou Takegami z Mr. Brain. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze mi się przypomniało, że był Belskard z Dragon Nest.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak żaden z nich Yoshiego by nie pokonał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż do tej roli wiedzieli kogo wybrać.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie się głosy rozłożyły; i faktycznie, mi też zabrakło Teijirou Takegami z Mr. Brain; ale co tam:)
    bardzo przyjemna była to ankieta:)

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  8. mbosska, a Ty na kogo głosowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: