The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 listopada 2011

快進のICHIGEKI - 音座芸夢

Podobają mi się, konkretnie grają, mocny wokal - a wokalista ma ciekawy akcent, czy też sposób wymowy. Nie wiem, czy to jego własny specyficzny sposób mówienia (rrrrrr!!!!), czy dialekt z określonego obszaru w Japonii. W każdym razie jak ich słucham, to i przez sposób grania trochę, i właśnie przez ten akcent, kojarzą mi się z System Of a Down i ormiańskim akcentem wokalisty.

快進のICHIGEKI (Kaishin no Ichigeki) - 音座芸夢 (On Za Geimu):


Skład:
Vo. コータ (Koota)
Gt. 久雄
Ba. 潤 (Jun)
Dr. 佑一 (Yuichi)

Wcześniej pisałam o nich przy okazji spokojnej, melodyjnej piosenki "Parent to child". Uważam, że mają coś w sobie, są ciekawi - mniej plastikowi niż wiele visualowych kapel. Na videach z koncertów robią wrażenie niezależnej, nieobrobionej kapeli grającej po garażach. Ale jakaś dusza w tym jest, coś żywego, z potencjałem.

Tutaj ten sam utwór wykonany w 2008 roku na 爆音革命7days(BAKUON Revolution 7days):


Ich płyta - pod takim samym tytułem jak nazwa zespołu - ukazała się w kwietniu tego roku.

4 komentarze:

  1. Dobre xDD
    A miałam nie powiększać listy słuchanych zespołów (X_X)

    Chyba dawno nie zaglądałam - piękna przemiana/odsłona Ame to Umi ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Owarinai yume, to zapraszam do przejrzenia wcześniejszych postów :-)
    Ja chętnie powiększam listę zespołów, jeśli tylko znajdę coś ciekawego :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich 'garażowych' zespołach spod lady zawsze jest dużo uroku :) Dobrze, że napisałaś o poprzedniej piosence, bo bym nie skojarzyła, a mi się podobała.

    Eh, Peter Steel też miał tendencję do akcentowania 'r' w taki sposób, że ciary mnie przechodziły <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, słucham ich płyty i podoba mi się :-) Mogę powiedzieć, że ich lubię ^^. Bo jeśli chodzi o wiele innych zespołów, to lubię często tylko fragmenty z ich twórczości. A tu jak na razie wszystkie kawałki z płyty mi pasują :-).

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: