The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

21 listopada 2011

天翔る 龍の如く〜謙信、そしてGacktへ〜

Aaaaaaaaa! Chcę ten film! (oo) Jak to się stało, że ja w ogóle nie wiedziałam, że coś takiego istnieje? Film dokumentalny "天翔る 龍の如く〜謙信、そしてGacktへ〜 " o roli Gackto w serialu "Fuurin Kazan". Dziękuję Sirielle za linka! \(*^^*)/ Jak ktoś to ma nagrane, to proszę się ze mną podzielić! (^.^).

Część 1.


Ach, jest na Amazonie...


To wspaniałe, że są rzeczy, nie tylko te bieżące, ale właśnie starsze, dotyczące Gackto, których jeszcze nie znam, i że tak się mogę cieszyć, jak coś znajdę :-))) No i nie nosił w czasie zdjęć do filmu koloryzujących soczewek kontaktowych, miło popatrzeć na jego naturalny kolor oczu :-) I na dodatek z angielskimi napisami! Wspaniały jest ten film... (=^.^=)

Część 2:


Część 3, Część 4, Część 5, Część 6, Część 7,



Część 8, Część 9, Część 10, Część 11.

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję osobie, która się ze mną dzieli tym filmem ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miriel jestem wstrząśnięta ta informacją:)Spoko trzeba obejrzeć.Mnie w końcu dopadło przeziębienie,niestety.Ale zamiast w domku siedzieć dziecko musi do szkółki(co ja się dzisiaj dowiedziałam,że mam kartkówkę z anglika ze słówek,ale napisało się na 5).Pozdrawiam Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki to przeziębienie mnie dobija:(
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało mi się znaleźć czas na obejrzenie tego dokumentu ;-)
    Podobał mi się, bawił, śmieszył (te celowe śmieszne momenty).
    Choć momentami, nie mogłam G uwierzyć. jak na złość nie pamiętam dokładnie o czym wtedy mówił ;-) Jakieś "wielkie słowa", "głębokie myśli".

    Ale generalnie, bardzo ładne zdjęcia ;-)
    Potem przez pół godziny słuchałam i momentami oglądałam PV do "Returner".

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: