The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

11 listopada 2011

GACKT - nowe PV "Graffiti"

Edit: jest całe :-)) Mi się pomysł podoba ^^



Jeśli nie działa, to tu:


Ewentualnie tutaj, również link z którego pobrać można video.
--------------------------
Na razie tylko fragment teledysku. GACKT solo, bez YFC. I dziewczyny w video - tego to dawno nie było :-)

23 komentarze:

  1. hmm... może jak cały obejrzę to zmienię z danie, na pierwszy rzut oka nie przypadł mi do gustu- jakiś sztuczny i wymuszony tzn. te dziewczątka i G. jakiś przygarbiony chodzi... ale może to dlatego, że ja ostatnio dziwna jestem ;) jak zobaczę cały to wtedy będę wiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mam nadzieję, ze PV bedzie bardziej urozmaicone niz tylko łażenie z dziewczynami po ulicy ;p Takie to puste troche na mój gust :D

    PS. Miriel: Właśnie oglądam sobie pełne dvd z trasy z tamtego roku i trafiłem na moment, w którym mówisz do kamerki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, ja bym powiedziała, że to PV jest gwałtowne, jakieś to agresywne, GACKT idzie, jakby raczej chciał komuś przyłożyć z pięści. Ale dla mnie OK (jak na teledyski Gackto, których większości nie lubię ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanarek, dla mnie takie PV, nawet tylko z łażeniem po mieście jest ciekawsze niż ostatni teledysk YFC ;-) Cieszy mnie nowy solowy teledysk Gackto. W sumie to pierwsze jego PV solowe z nowym imagem z krótkimi włosami.

    No tak, ja w tej kamerce... Ech... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I wreszcie wiemy co Gackto kręcił nocą w mieście ;-)
    Fajnie się zapowiada, dynamiczny, podoba mi się wizerunek G, choć denerwują mnie te dziewczyny ;-) Pewnie przez zazdrość... czy nie byłoby cudnie spotkać go na ulicy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Miriel masz rację ta muzyka i ogólnie jakiś agresywny...zobaczymy bo na razie teledysk wydaje się bez celu i fabuły ;) a te laski też mnie wkurzają Asai a zazdrosna nie jestem ;P po prostu to są siksy, a G jest dojrzałym facetem powinni puścić troszkę starsze dziewczyny ;) chyba, że on w takich gustuje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nathalienn, to tylko teledysk... ;-) I lecą za nim takie, jakie pewnie czasem latają. Starsze by się pewnie tak nie zachowywały :-) Myślę, że to nie ma znaczenia, w jakich on gustuje, to są po prostu pokazane fanki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw mnie klip skonfudował... A potem się śmiałam. Do łez. G na początku wygląda jakby miał ADHD, albo jakby nie pasowała na niego jego własna skóra. Te tańczące laski to spory sukces - ruszają się gorzej od G xD Są trochę irytujące [no dobra - może nawet bardzo] ale jedna z nich ma śliczne włosy *.*
    I kiedy już przyswoiłam sobie klip w takim stopniu, żeby nie śmiać się jak głupia za każdym razem, to okazuje się, że G będzie w nim jeździł konno. To jest....omg, skąd oni biorą te pomysły?!

    A do piosenki powoli się przekonuje, choć nadal nie robi na mnie większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! To koń Uesugi Kenshina! :-)) super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak mi się wydawało xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pierwszy raz słyszałam tę piosenkę, jakoś nie przypadła mi do gustu, ale tak samo było z Ever, na początku stanowcze ,,Słuchać tego nie będę", a za jakiś czas bez przerwy to nuciłam ;P Myślę, że jak będzie całość to wypadnie lepiej niż sam fragment wyrwany z kontekstu :P
    Ale jak zobaczyłam zdjęcie z koniem to jakoś od razu się uśmiechnęłam :) Będzie koń, będzie dobrze, nawet te gibające się fanki nie będą mi już przeszkadzać xD
    Pozdrawiam, Olga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olga, to podobno nie jest jego piosenka, ale nie wiem, kto jest autorem. Została napisana do anime "Sket Dance" jako opening. Mam nadzieję, że w tym teledysku jakaś treść jednak będzie, i się okaże, po co on tak pędzi przez miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ismara ja też śmiałam się jak głupia:)Przynajmniej humor mi się poprawił.No wiesz do teledysków raczej dadzą młode dziewczęta,nie starsze,bo wiadomo o co chodzi.Ale nie jak on się szlaja (na serio te jego ruchy na początku to takie jakieś dziwne),potem te dziewczynki z piskiem jak robi sobie fotkę,jedna co grzebała w torebce za długopisem i kartka chyba,rozbroiło mnie :-)Ja tam nie poczułam ukłucie zazdrości na widok jego fanek ,tylko byłam rozbawiona,dla mnie strasznie śmiesznie to wyglądało.Madzia*

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że nie tylko ja się śmiałam z tego fragmentu pv:) ogólnie nic mi tu nie przeszkadza, ale sposób chodzenia pana G. mnie rozbroił, tak jak wspomniała Ismara, wygląda jakby miał ADHD; albo chciał komuś przyłożyć; ale jestem ciekawa całości:)

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  15. Ismara ,która miała ładne włosy co Ci się spodobały?Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  16. Po jego prawej, z włosami do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem,która:)Rzeczywiście ładne ma włosy.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  18. No, teraz to wygląda o wiele lepiej niż sam fragment ;P Końcówka oczywiście najlepsza, tutaj niby wyjeżdża Ferrari(?), a Gackt śmiga na koniu w drugą stronę xD Początek też dobry, jak siedzi w limuzynie i buja się po ,,gacktowemu" ^^ Kocham te jego, hmmm, kocie ruchy xD
    Pozdrawiam, Olga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z koniem "zaparkowanym" na parkingu to fajny pomysł. Tak, to jest to ferrari, które było widać na zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście fajny PV.
    Mnie najbardziej podobał się fragment gdy spotkał drugą męską grupę i go otoczyli. O mało nie parsknęłam śmiechem ;-D
    I piosenka też dobrze brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahaha, no tak. Może głodnemu chleb na myśli, ale ja zwróciłam uwagę na pierwsze zdjęcie, jakie się pojawia w tym PV, dosłownie na 00.00. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż musiałam sprawdzić, bo nie zapamiętałam po jednym oglądaniu ;-D
    teraz będzie mnie prześladował przed zaśnięciem ten obraz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł z koniem zaparkowanym na parkingu totalnie mnie rozwalił, ale przecież on to on i musiało być coś oryginalnego. Poza tym piosenka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: