The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

1 października 2011

Wieści z gacktoświata - październik 2011

We wpisie:
"Fool's Mate" 2011 listopad
Wywiady z Gackto
"Bunraku" w amerykańskich kinach
"Crush! -90's V-Rock best hit cover songs-"
Kalendarze 2012
Trasa koncertowa Yellow Fried Chickenz
Ghostkiller
Audycja radiowe
V-Rock Festival 2011
YFCOffcial
YFC Blog
YOU Blog
ABC朝日放送「Oh! どや顔サミット」
GACKT x CLAMP "Moon Saga"
YFC w Sendai odwiedzili ofiary trzęsienia ziemi i tsunami
[TV] 2011.09.16 "Another Sky"
Nowy album Camui Gakupo "Kirameki Senshi Bango Daigaen feat. Kamui Gackpo"

"Fool's Mate" 2011 listopad:

Skany z magazynu obejrzeć i pobrać można na stronie Pyroyale (thanks to Pyroyale).


No ładne zdjęcie, naprawdę ładne. Trzeba przyznać, że GACKT zawsze ładnie wygląda na zdjęciach z facetami, szczególnie, jak podkreśla swoją kobiecą urodę. Ale muszę przyznać, że niestety z czasem nie przyzwyczajam się do Jona... Jest niestety odwrotnie - zaczynam go jednak niestety szczerze i osobiście coraz bardziej nie lubić z powodu dzikiej zazdrości... ;-))

Wywiady z Gackto:

Wersja anglojęzyczna na blogu Ismary :-), i na stronie JaME World, wersja w języku polskim na JaME Polska.
Q:Recently you finished your European tour with YELLOW FRIED CHICKENz. We are sure that the tour was full of memorable experiences, so could you tell us about any experiences that have left a big impression on you?
GACKT: I cannot forget about the fans screaming “Arigatou! Arigatou!” after my shows in Poland, Hungary and Moscow. I was touched by their reactions and it made me feel that I wanted to come back.
Drugi (inny) wywiad z Gackto na stronie Jrock Revolution.
Q: Being a solo artist for many years, do you ever find it difficult in group activities to compromise on creative liberty while maintaining your image/message of the song?
GACKT: The most important thing is what message you want to get across to your fans regardless of being a group or solo artist. I know nothing can be single handedly done on my own. All my work involves numerous people behind the scenes, and I believe the key to success is collaboration. 
Kolejny wywiad z Gackto na stronie MTV Movies Blog.
Q: Much of your screen time is opposite Josh Hartnett as the Drifter. What was it like working with Josh?
GACKT: Josh and I were on set together pretty much the whole time. I especially remember the fighting scene with him in the rain. It took forever to shoot and felt like we were filming for over 20 hours… it was extremely brutal, yet invaluable. Josh’s work ethic is amazing and I learned a lot from the man. He is a talented actor and I respect him very much.
 Wywiad z Gackto na stronie MadHatter:
MadHatter:  How will you incorporate your new international acting career with your current music career?
Gackt:  I see myself as an artist.  What I want to express is most important, not the medium.  I just want to continue reaching out to my fans and working internationally will help me reach out to my fans outside of Japan.
"Bunraku" w amerykańskich kinach:

W USA 30 września miała miejsce premiera filmu "Bunraku" w kinach. JaME pisze na ten temat tutaj. Oficjalna strona filmu: www.bunrakuthemovie.com.


"Crush! -90's V-Rock best hit cover songs-":

23 listopada ukaże się druga część składanki z coverami visualowych piosenek lat 90. w wykonaniu współczesnych zespołów japońskich. Na tej drugiej płycie znajdą się dwa utwory śpiewane oryginalnie przez Gackto: "Mizerable" - z jego pierwszego solowego singla, i piosenka z czasów Malice Mizer "Illuminati". Pierwszy utwór wykona 葵 (Aoi z Ayabie), drugi Moran. Spis wszystkich utworów można zobaczyć na stronie sklepu CD Japan.

Kalendarze 2012:

Przyszedł czas na kalendarze z Gackto - jeden z formie notesu, również ze zdjęciami, drugi ścienny z 12 dużymi zdjęciami. Jak zwykle przy kalendarzach mnóstwo photoshopa. Nie jest to zresztą mój ulubiony image Gackto, ale niektóre zdjęcia całkiem ładne :-) Strona z kalendarzem tutaj.



Więcej zdjęć z tego kalendarza na stronie Lady Ireny. 

A to kalendarz ścienny, czyli GACKT 2012オフィシャル・カレンダー 壁掛けタイプ:



Zdjęcia thanks to Lady Irena, strony źródłowe oficjalne: tu i tu.

Trasa koncertowa Yellow Fried Chickenz:

Japońska trasa koncertowa zespołu ze wrześniu rozpoczęła się w połowie miesiąca koncertami w Tokio, potem były występy w Niigata, znów w Tokio, w Shinkibie (w tym jeden koncert w strojach kąpielowych 25 września), i w Sapporo. W październiku YFC będą występowali w Sendai, Yokohamie, Fukuoce, Osace i Nagoyi. Dodatkowe koncerty przewidziano w Tokio w połowie miesiąca i w Osace w klubie Namba-Hatch.


To dotyczy września, ale dam to tutaj: są dwie relacje Pyroyale z Shinkiby - pierwsza z 25 września z koncertu w strojach kąpielowych, druga z koncertu z następnego dnia - 26 września. Czyta się je nie jak relacje z koncertu, ale jak opowiadania yaoi (czy też, mówiąc innymi słowy - slashowe fanfiki). Te koncerty to właściwie przedstawienia erotyczne, i nasz koncert w Warszawie to jest przy tym nic. Generalnie panowie czują się ze sobą coraz bardziej swobodnie i wygląda na to, że już nic ich nie krępuje. Nie wiem, co im zostanie na ostatni koncert w trasie. Jeszcze nie słyszałam, żeby się całowali, więc może to. Do tego GACKT skacze w tłum i pozwala się obmacywać, prawie go tam fani rozbierają... eeeehmmmmm.... (=66=)

Relacje: Shinkiba 26 września by Pyroyale.
Shinkiba 25 września by Pyroyale.

I jak się okazuje, Japończycy tez potrafią się dziko zachowywać na koncercie, i drzeć się przez cały koncert tak jak my. Na dodatek ludzie walczyli o koszulę, którą zdjął i rzucił w tłum GACKT, tak, że aż się poprzewracali...
For the first couple of songs, I saw nothing of the stage. I couldn’t lift my arms to join in the songs or pay any attention to anything other than just surviving. People were pushing from all corners as they’d push towards the centre, only for the centre to then push back.
By Speed Master, I was able to keep half an eye on stage, thankfully, and join in a little but it was still rough as hell. I made the mistake of getting surrounded by guys, and there is nothing fiercer than a male fanboy who wants to be near his aniki. They push, they scream and they don’t care who they knock out of the way.

Ghostkiller:

Ghostkiller - cosplayer.

Gdy GACKT ściął włosy i przefarbował się na blond, zastanawiałam się, co zrobi Ghostkiller, chyba najbardziej znana osoba cosplayująca Gackto. Jakoś to mnie przeraża, że ona kopiuje wszystko, co GACKT robi, kupuje (szyje?) wszystkie ubrania, w jakich on chodzi. Najbardziej szokuje mnie, że ona kupuje tę masakrycznie drogą biżuterię Gackto, która kosztuje fortunę... No i Ghostkiller ścięła włosy... Trzeba przyznać, że jest perfekcyjna, bo zrobiła sobie nawet zdjęcia w łysej peruce jako GACKT w roli Joe Teigai z dramy "Tempest". Zdjęcia Ghostkiller można obejrzeć na jej stronie. GACKT widział jej zdjęcia:


Audycja radiowe:

Air G.

HTB.

Źródło: Air G, HTB. Link thanks to GACKT Army.

V-Rock Festival 2011:


23 października na Saitama Super Arena odbędzie się V-Rock Festival, czyli visualowy rockowy festival. Udział w imprezie weźmie kilkudziesięciu wykonawców, w tym Yellow Fried Chickenz.

Oficjalna strona festiwalu: http://v-rockfes.com/.
Lista wykonawców tutaj
Artist comment tutaj.
Jakby ktoś chciał kupić bilet na ten festiwal, to, hehe, tutaj.



YFCOffcial:

Czyli oficjalne konto YFC na youtubie. Pierwszy filmik wrzuciłam we wrześniowych gacktowieściach, teraz pojawił się drugi. Czyli co robi stafff podczas koncertu ;-)



YFC Blog:

Wpis z 2 października, LOL!!!! \(^.^)/


Wpis z 29 października:


YOU Blog:

You ostatnio pisze na blogu, i zamieścił zdjęcie - jak zwykle z kimś dziwnym w tle (tego typu zdjęć You ma dużo). Ostatnio You wygląda bardzo ładnie i zaczyna się uśmiechać. Ładnie mu w ciemnych włosach :-)  Na początku trasy YFC był jakby zasmucony. Pyroyale pisała, że You zaczyna się coraz lepiej bawić na koncertach, a jakiś czas temu na blogu pisał (25 września), że... zdecydował się wydepilować sobie nogi i pod pachami. Ahahaha ;-)



ABC朝日放送「Oh! どや顔サミット」:




Za link thanks to Lady Irena. Video TUTAJ. Gackto od 36.30. Ten sam numer co zwykle - czyli jedzenie ostrych dań - wszyscy się krztuszą, a GACKT je normalnie... Ile razy już to widziałam...

To wyjątkowo nudne video ;-) w naprawdę BARDZO dobrej jakości można pobrać na stronie Gubung (thanks to Gubung).

GACKT x CLAMP "Moon Saga":

Info.

YFC w Sendai odwiedzili ofiary trzęsienia ziemi i tsunami:

YOU. Zdjęcie z wpisu YFC Blog.



[TV] 2011.09.16 "Another Sky":


Plik video (niskiej jakości) na stronie Gubung (thanks to Gubung).

Mam w tej chwili bardzo dużo zajęć, ale czuję, że muszę jakoś wygospodarować czas na japoński. Oglądam ten program i jestem w stanie przynajmniej powiedzieć, co jest tematem rozmowy - zdarza mi się zrozumieć co któreś słowo, GACKT mówi o pracy, o ćwiczeniach, o tym co je. A potem pokazano dziewczynę z Tajwanu, o której GACKT powiedział, że to jego "młodsza siostra". To oczywiście nie jest jego młodsza siostra, ale przypomniało mi się, że ostatnio na blogu YFC pisał coś na ten temat i właśnie chyba o "młodszej siostrze z Tajwanu". Musze się wziąć za naukę, żeby więcej rozumieć!

Nowy album Camui Gakupo "Kirameki Senshi Bango Daigaen feat. Kamui Gackpo":


5 października ukazał się nowy album vocaloidu śpiewającego głosem Gackto. Oto lista utworów:
1. EPISODE.0/ mathru(KANIMISO P)
2. MUSHI TO SAKURA.USO TO CONCRETE/ otetsu
3. ROMANCE*BALANCE/ yuukiss
4. YAKUSOKU/ NORIPY
5. RUTEN GINYUU/ NIJIHARA PEPERON(PEPERON P)
6. SHITA TO URA/ MACHIGERITA
7. MIYABI UTA/ TOUR P
8. SUPER TURKEY KOUSHINKYOKU-OWATA/ OWATA P
9. SENSHUU.KANZOU GA JINZOU NI FURARETA RASHII/ IENOURA DE MANBO GA SHINDERU P
10. SHINKIROU NO JANNA/ TEAM ABURITORODON
11. EGOISTIC/ No.D
12. SOUL WITHOUT DESTINATION/ maya
13. EXCUSE/ 164
14. RUROU NO TAMI/ SUZUKI P
15. SHUUGETSU/ Nem
16. SORA NI TODOKU SUNA NO YAMA/ NATA P
17. LAST SONG/ ROY
18. TAIYOU GA SHIZUMU TOKI/ SCL Project(natsuP)
Wersja oryginalna tytułów:

01 Episode.0 / mathru(かにみそP)
02 蟲と桜、嘘とコンクリート / otetsu
03 ROMANCE×BALANCE / yuukiss
04 約束 / のりぴー
05 流転吟遊 / 虹原ぺぺろん
06 舌と裏 / マチゲリータ
07 雅唄 -FULL Bloom Edition- / ツアーP
08 スーパートルコ行進曲 - オワタ\(^o^)/ / オワタP
09 先週、肝臓が腎臓にフラれたらしい / 家の裏でマンボウが死んでるP
10 蜃気楼のジャンナ / ちーむ炙りトロ丼 feat. 神威がくぽ 蜃気楼のジャンナ
11 エゴイスティック / No.D
12 soul without destination / maya
13 excuse / 164
14 流浪の民 / すずきP
15 秋月 / Nem
16 空に届く砂の山 / ナタP
17 Last Song / ROY
18 太陽が沈む刻 / SCL Project(natsuP

Płyta zawiera "kartę kredytową" i naklejkę. Autorem okładki i ilustracji jest Suzunosuke.


29 komentarzy:

  1. Hmm jak widzę się dzieje.Ładną ma jego "brat bliźniak "fryzurkę kurde , a myślałam, że to Gackt.Co do Johna cóż inny się przyzwyczaja inny nie, ja się przyzwyczaiłam, chociaż szczerze mówić dal mnie to obojętne czy jest solo z kimś.Ważne , zęby dalej robił to co lubi i miał na to ochotę, reszta mnie nie interesuję.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, mnie interesuje prawie wszystko ;-)) Chociaż muzyka przede wszystkim :-) A ten cosplayer to jest dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. LOL, ale muszę powiedzieć, że cieszy mnie to, że nieprzyzwyczajenie wynika z zazdrości a nie z racji tego kim jest XD
    YOU ostatnio zrobił się bardzo aktywny. I wrzuca strasznie dużo fot. Jestem pozytywnie zaskoczona.
    Kalendarz mi się podoba...i próbuję nakłonić mamę, żeby mi go sprezentowała na urodziny XD Zobaczymy co z tego wyjdzie, hehe.
    Oglądałam ABC朝日放送「Oh! どや顔サミット」. A właściwie zaczęłam, bo program trwał 3h :/ Na początku strasznie się zdziwiłam, że była z nimi pewna młoda aktoreczka. Mało kto ją zna właściwie. Ale po 20min wyłączyłam bo można było się załamać. Chirurgia estetyczna itp. Wydaje mi się, że tam już G się nie pojawił.
    Ostatnie foto z Jonem...mam ochotę je wydrukować i wstawić do ramki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara :-) A niby kim Jon jest? ;-) Facet po prostu, zastanawiałam się, jakbym zareagowałą, gdyby na jego miejscu była jakaś babka. Ciekawe, czy to, że to jest Jon włsąnie, nie wynika z tego, że GACKT wolał odstawiać takie akcje z facetem, żeby fanki nie były za bardzo zazdrosne o kobietę, z którą się obściskuje na scenie, a może chodzi po prostu o to, że to zwykła zabawa, a wygodniej i bezpieczniej się powygłupiać z facetem. A może on lubi się poprzytulać do faceta i tyle, a scena o to, że to "na niby" mu to umożliwia i to prawie codziennie. To jest dla mnie fenomen, szczególnie w sytuacji, gdy homoseksualizm w Japonii nie jest społecznie akceptowany.

    To życzę powodzenia w namawianiu mamy na kalendarz ;-)) Mi się marzy plakat z Nemuri, nawet sprawdzałąm cenę, ale teraz w ogóle jestem bez pieniędzy, więc chyba zrobię to tańszym sposobem i sobie go wydrukuję gdzieś sama ;-)

    ABC zaraz poszukam.

    A to śmieszne foto z Jonem jest kawaii, to akurat mi się podoba, że on się tak przy tym Jonie wygłupia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ismara, Pyroyale ogłosiła, że zbiera zamówienia na kalendarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbiera też zamówienia z Nemuri... http://netst.jp/nemurig/ ech, chyba poszukam sponsora... Mi się marzy ten plakat ポスターB na jasnoniebieskim tle 515mm×728mm za 525 yenów. Chyba że ktoś to kiedyś gdzież zeskanował na tyle, że dałoby się wydrukować...

    OdpowiedzUsuń
  7. GACKT w tym programie jest od 36.30.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, facetem, który śpiewa i zabiera G scenę [nie moje słowa] itp itd. Chodziło mi bardziej o ten aspekt. Choć nadal nie wiem, czy dość jasno wyrażam o co mi chodzi ^^'.
    Poza tym wydaje mi się, że G z facetem na scenie [zwł. w takich sytuacjach] czuje się dużo swobodniej. I muszą się naprawdę nieźle dogadywać, bo inaczej nie wyglądałoby to tak...naturalnie.

    Właśnie dlatego próbuje mamę namówić *.* Niestety nie trafiłam nigdzie na ten plakat w przyzwoitej jakości. Mi się podoba też kubek i przywieszka z kataną ;)

    O, to to przegapiłam. To już jest gdzieś na yt w takim razie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, oglądam to tam, na stronie tego programu. To nie jest o chirurgrii plastycznej :-))) Z Gackto przy stole jest nudno jak nie wiem, znów to samo jak zwykle, te same akcje, że tez on nie ma tego dosyć. Ale potem po jakiejś pół godzinie zaczyna się program, gdzie pokazują, jak robić sobie masaż twarzy, żeby młodziej wyglaądać :-))) Właśnie oglądam i robię sobie ten masaż ;-)))))
    Można czas przesuwać na tym video :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, to musiałam źle zrozumieć XD To ten pan był w takim razie masażystą, tak? Myślałam, że o konkretniejsze zabiegi chodzi [tak się kończy oglądanie z doskoku ^^']. To zajrzę. Choć motyw z jedzeniem widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotka Johna i Gackt'a mnie rozbraja:)Mają prześmieszne miny , zwłaszcza Johna.Jak nic wydrukować i na ścianę.You bardzo dobrze zrobił, że pomału się otworzył widocznie potrzebował trochę czasu na zaaklimatyzowanie się.Nie no John jest the best, pff do kolekcji dać mojego brata idealnie będzie tam pasowł , szczególnie do wygłupów.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  12. Październik dopiero się zaczął, a wpis już taki długi ;-)
    Chyba odzyskałaś siły skoro ogarnęłaś to wszystko.

    Mam wrażenie, że ten diary wygląda tak samo jak zeszłoroczny tylko mamy G w nowej fryzurze. Trochę to nudne.

    Za to Fools Mate mi się podoba, lubie blond G na niebieskim tle, jakoś ładnie się komponuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, z październikiem chyba wyjdą ze dwie części. Bo chorowałam, i jak w końcu się lepiej poczułam, to mi się strasznie chciało gacktować (*^^*). Dla mnie GACKT nie byłby nudny, nawet jakby miał sto tysięcy zdjęć w ciemnych włosach, a najlepiej kimonie :-)) I w ogóle aż mnie nosi, żeby o nim gadac, a NIE MAM Z KIM!!!! To okropne! ;-) Mam taka fazę, że pisze do niego maile, tweety i wydaje mi się, że tyle się wokół niego dzieje, o czym można by pogadać, tylko brakuje mi kogoś, kto tez be był tak tym zainteresowany... Ach!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak chcesz możesz zadzwonić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, niestety mnie nie stać na dzwonienie... Wersalki mi sponsoruje mama, a ja teraz oszczędzam na wszystkim. Sukienkę lolicią kupiłam w sklepie z używanymi ciuchami, a róża jest za złotówkę, normalnie bieda u mnie :-(.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo 2011 to taki bogaty w wydarzenia japońsko-muzyczne rok. Oszczęczaj na 2012 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się w Polsce w 2012 koncert solowy Gackto (*^^*). I jeszcze raz Miyavi. I Laruku, i X-Japan ;-P i może nawet Kaya ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta młodsza siostra to nie jest przypadkiem Kawashima Makiyo? Ona na jego urodzinach była, jeśli dobrze kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie mam z kim pogadać, bo jak zacznę temat to każdy zaczyna się śmiać i pukać w czoło , jakbym coś głupiego powiedziała, inteligencja jak w mordę strzelił.Nawet z przyjaciółką , bo jej to nie interesuję:(Do kitu i tyle.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  20. Weszłam do ciebie, przeglądam, klikam w te gacktowieści i nagle... nowy obrazek w nagłówku? Tak!
    Aleś mnie zaskoczyła. w zupełnie innym stylu, żegnaj Uesugi, witaj Kyoshiro!

    To "Last song" Gakupo będzie coverem G? Ta piosenka znajduje się wysoko w moich notowaniach więc jestem ciekawa efektu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Asai, Kyoshiro jest piękny, uwielbiam go :-) Teraz wyszło jakieś DVD dla Dears, zastanawiam się, czy to spektakl. Jeśli tak, to czekam na możliwość kupienia tej płyty :-)) Banner to moja pierwsza próba malowania przezroczystym na obrazku ;-)

    A to Last Song to raczej nie Gackto, tam jest inny autor napisany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ismara, mówisz o tej? http://s4.e-monsite.com/2011/07/14/12/gacktmakiyo.jpg

    Jest podobna, może to właśnie ona, ale dziewczyny w stylu gyaru wszystkie dla mnie wyglądają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, o tej mówiłam :D A ja mam to foto z jej bloga i imię zgadza się z tym, które podali w czasie programu.

    Last Song to inna wersja. CHECK IT OUT.

    A grudzień to rzeźnia będzie. Wiadomo, że to ogólnie ciężki okres dla portfela, a G wypuszcza jeszcze tyle rzeczy ;( Nemuri to sztuka i wywiad. Nie wiem jak będzie wyglądała regularna wersja. Do tego YFC wydają kolejny singiel z piosenkami, które baaaaardzo lubię -> ALL MY LOVE / YOU ARE THE REASON. Eh, marny los fangirla ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. G w swoim wpisie na blogu YFC wstawił parę swoich fotek ;-)
    ciekawe kto je robi... i czym kieruje się G je wybierając ;-)

    Usuń tą zapowiedź "grafitti", usunęli to z yt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Po co w YFC 3 gitarzystów?
    Bo Takumi zgodził się promować zespół w radio i TV wespół z Gackto i Jonem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Asai, to taki dowcip, tak? ;-)) szczerze mówiąc zrobiłam się trochę uczulona na YFC czekam, aż to się skończy... Znaczy, czekam, aż skończy się ta trasa koncertowa, już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak ;-)
    jakoś w listopadzie będzie koncert finałowy ;-) już niedługo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może mi ktoś wytłumaczyć, bo dziecko się zastanawia jaka młodsza siostra?Miriel niedługo się to skończy,cierpliwości.Taa hehe jak trasa się skończy to ciekawe,czy ktoś odetchnie z ulgą?Madzia**

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails