The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

31 października 2011

Mila czasem się bawi

Ale nie zabawkami. Zabawki są nudne. Myszki, czy z sierści prawdziwej, czy szydełkowe, szmatkowe, ze sztucznego futerka - wszystko nudne. Krewetka upleciona z plastikowych linek wzbudzała zainteresowanie przez ćwierć minuty, a następnie zginęła na lata w kącie. Przez pół minuty czasem interesujące wydają się kółeczka plastikowe - takie które zdjąć możne z butelki np. po coli, po odkręceniu korka. Kuleczki zbywane są wzruszeniem ramion. Wygląda na to, że producenci zabawek dla kotów nie znają się zupełnie na kotach... Chyba że moja Mila jest po prostu bardziej wymagająca... Lubi na przykład plastikowe wstążki, takie, którymi przystraja się kwiaty w kwiaciarniach. Niestety, takie wstążki się w domu nie pojawiają, ponieważ Mila oprócz tego, że lubi się nimi bawić, to również lubi je zjadać.

Ale okazało się, że rewelacyjną zabawką jest po prostu kawałek omleta! Można go popodrzucać i powąchać ^^. Zabawka była fajna, ale się zgubiła. Mam nadzieję, że mi ten kawałek omleta nie wyjdzie sam z jakiegoś kąta za parę dni. Liczę na to, że sobie gdzieś spokojnie wyschnie...



12 komentarzy:

  1. Smutne jest życie bez zabawek, więc nie pozostaje Ci nic innego, jak częściej smażyć omlety :)

    Świetne są te fotki bawiącej się Mili, zupełnie inny kot, ale cieszę się, że "coś" jeszcze ją bawi, to dobrze.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ,ale słodka:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, można jeszcze wpychać pod dywan ugotowaną makaronową rurkę, lub wyciągać pazurem fasolkę szparagową z talerzy "swoich człowieków", kiedy tylko na chwilę stracą czujność, ostatecznie można jeszcze polować na zielony groszek w sałatce, a co! Niech ktoś spróbuje wytłumaczyć naszym rozpieszczonym "sierściuchom", że tak nie można :) A swoją drogą, podziwiam inwencję Mili. :) "Latających omletów" jeszcze u mnie nie było :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A sama robiłaś omleta?.......
    Może to duzo wyjaśnia?.......
    Spróbujcie kotleta!!!!

    Olsztyniaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Omleta zrobiłam sama, a kotlety to wyższa szkoła jazdy. Kotlety czasem przynoszę z miasta, ale ich kawałki, jak się dzielę z kotami, są zjadane od razu i nie służą do zabawy ;-)

    Wiewiórko - zabawek kocich jest cały dom, ale są ignorowane. Jeszcze czasem działa kawałek sznurka. Te moje koty to leniwe śpiochy są, zupełnie jak ja.

    Cat, makaronowa rurka to jest to. Moje koty lubią zapach makaronu i czasem też trochę go zjedzą, ale niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. No przecież brałaś u mnie korepetycje z kotletów...i zajęcia praktyczne były z instruktorką....

    o.

    OdpowiedzUsuń
  7. Korepetycje z kotletów?... nic takiego sobie nie przypominam, ja mam krótką pamięć ;-) Pamiętam tylko korepetycje z zupy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miriel może się zapisz na jakiś kurs gotowania,co?BO mnie to czeka.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, bo z zupy były notatki, a z kotletów nie...

    mazowiecki mózg

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o obiady to najlepiej mi idzie jedzenie tego, co przygotują Chińczycy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie są fotki Mili :)
    moje dwa bliźniaki też były bardzo wybredne, jeśli chodzi o zabawki; jednak uwielbiały bardzo jedną zabawę, mianowicie: gonitwa o 4 rano po łóżku moich rodziców, rozpęd brały z końca pokoju i radośnie skakały po śpiących; kochane urwisy były z nich xD

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje to tylko jak długo śpię, to miałczą strasznie, żeby mnie obudzić (żebym im jeść dała), ale to jak śpię naprawdę długo, tak do popołudnia. Bo generalnie to śpią wtedy, kiedy ja :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails