The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

5 listopada 2011

Candy fioletowo-zielone

Zapraszam do zabawy w candy :-) Czyli losowanie prezentu. Prezentem są irysy zrobione z papieru - jest ich pięć. Do tego fioletowo-zielona zawieszka Dziwadełko i koraliki z fimo w fioletowo-różowej kolorystyce. Są to wszystko rzeczy zrobione przeze mnie. Zdjęcia irysów można również zobaczyć w tym wpisie. A oto cukierkowy zestaw:

 

Zabawa polega na tym, że każdy kto chce wziąć udział w losowaniu, bierze powyższe "cukierkowe" zdjęcie i wstawia go na swojego bloga w widocznym miejscu ^^ (np. na bocznym pasku), dodając linka do mojego candy, następnie pisze pod moim postem komentarz, że dopisuje się do losowania :-) (podając adres swojego bloga) Osoby, które nie mają bloga, również mogą wziąć udział w candy - wtedy proszę o podanie swojego adresu mailowego w komentarzu.

Do zestawu zostaną dołączone także kokardki papierowe zielone i fioletowe, ale nie te konkretne, tylko zrobione nowe specjalnie dla candy:


A także kilka papierowych chińskich gwiazdek szczęścia, które wyglądają tak:


Do candy dopisywać się można do 10 listopada - losowanie osoby, która dostanie ten fioletowo-zielony zestaw origami i koralików fimo odbędzie się 11 listopada (^^).  Miłej zabawy ^^.

Edit: dla zwycięzcy candy robię 
zielone i fioletowe chińskie gwiazdki szczęścia :-)

15 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=JcSftUrXTQU&feature=related
    Zobacz sobie TO(proszę wsłuchać się w pioseneczkę).Nie no ja się zbieram i zbieram i chyba się do zrobienia tego nie zbiorę:(Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę! Chcę wylosować te cudeńka więc ustawiam się w kolejkę :)
    wiewiórka http://wiewiorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też, ja też chcę! :D
    http://Nathalienn.blogspot.com/

    Jakie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja ustawiam się w kolejce ;)
    http://perlunam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło ;-)
    Tak trochę bez okazji ;-)
    Robisz miejsce na nowe cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Asai, dla przyjemności :-) Pomyślałam, że dla moich gości blogowych będę od czasu do czasu robiła takie rozdawajki, o ile oczywiście będę tym zainteresowani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również chciałabym zgłosić się do losowania :)
    http://benihime-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Losuję candy :-) W zabawie brały udział: Wiewiórka, Nathalienn, Ismara i Benihime-chan :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Losowanie się odbyło ^^ - wygrała Benihime-chan \(^^)/ Gratuluję! :-D

    Benihime, prześlij mi swój adres na maila :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim, którzy brali udział w candy :-)) Za jakiś czas może zrobię następne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Miriel, dorci14 to ja. Przepraszam, zapomniałam się podpisać ^^"

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam się upewnić, żeby candy trafiło rzeczywiście do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa... to losowanie już było. Czekałam na osobny wpis i dopiero dziś olśniło mnie, by poszukać wyniku we wpisie cukierkowym :D

    Gratuluję Benihime-chan! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: