The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

20 września 2011

Shock Wave Illusion (1999)

Na takie wspaniałe znalezisko natknęłam się właśnie, więc się z Wami podzielę. Dla mnie - coś pięknego. To jeden z koncertów, na którym żałuje, że mnie nie było..

CZĘŚĆ 1:


CZĘŚĆ 2:


CZĘŚĆ 3:

9 komentarzy:

  1. O tak, zobaczyć Mizerable na żywo *.* Eh, marzenie~ Dziwnie ogląda się występ bez Chachy. Brak powiewających włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaka "Leeca" wspaniała... (=**=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze gdy słucham "Asrun Dream" czy "Emu ~for my Dear~" właśnie ten występ staje mi przed oczami.
    Jest niesamowity ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się.Wtedy Gackt nie była jeszcze tak wysportowany jak jest obecnie.Przyjrzałam się mu dokładnie na jednym z filmików , które umieściłaś i rzeczywiście ma ten biuścik!Ale mniejszy od mojego, hehe.Jak by ktoś się spytał co ja tak nagle z jego biuścikiem to odpowiadam, że nie wiem.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz Gackt jest przystojnym mężczyzną... ale wtedy (*.*) jaki on był piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. :-)Cud miód i orzeszki, czyż nie?Dawniej , czy teraz i tak swą urodą urzeka, co nie dziewczynki?Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: