The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 września 2011

Pierwszy singiel YFC "The End of The Day"

Wpis edytowany :-)

Nie wychodzi mi wstawienie video z Dailymotion, ale może da się obejrzeć, jak nie, to można wejść bezpośrednio na stronę z video, tutaj. Singiel ukaże się 14 września, a oto video. Znalazłam na rosyjskim portalu:



Screeny i link do pobrania video znajduje się na stronie Dreams of GACKT.

Yellow Fried Chickenz:


Edit:

Nowy singiel ukazał się wczoraj, dla osób, które już się osłuchały z "The End of The Day" to już nic nowego oczywiście, bo drugą piosenką jest "Mind Forest" w... wielu wersjach ;-)


Mnie za to zdziwiła okładka... Dziwne te zdjęcia... a właściwie włosy na tych zdjęciach. Utworów z powycinanymi wokalami też się dziwnie słucha, ale za to można sobie oddzielnie odsłuchać Jona, a oddzielnie Gackto - więc ma to swoje dobre strony ;-))

Tracklist

1. THE END OF THE DAY
2. MIND FOREST (YFC EDITION)
3. THE END OF THE DAY (minus G)
4. THE END OF THE DAY (minus J)
5. THE END OF THE DAY (minus G & J)
6. MIND FOREST (YFC EDITION minus G)
7. MIND FOREST (YFC EDITION minus J)
8. MIND FOREST (YFC EDITION minus G & J)


28 komentarzy:

  1. Nie uda Ci się zamieścić samego bo to prywatne video jest ;) Ale klip mi się podoba. Wszyscy strasznie młodo w nim wyglądają, a G gibający się z tyłu jest genialny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gibający się", tak, to jest dobre określenie ;-)) Mi się podoba pierwsza zwrotka, fajnie jest zrobione, jak się zamieniają, ale potem już trochę mało się dzieje, poza tym, że GACKT siedzi na Jonie, ale mogłaby być to video bardziej urozmaicone. Piosenka jest OK ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po preview nie liczyłam na nic więcej. Naprawdę, śmieszne ruchy G mi to wynagradzają XD Ale mam nadzieję, na bardziej dynamiczny klip do innej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk jest super, a sama piosenka przypadła mi do gustu, naprawdę wpada w ucho, a ten cały Jon zaczyna mnie podobać.Koniec teledysku jakiś taki, hm...śmiesznyXD
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
  5. Emiko, dzięki za komentarz :-)) A ja jestem o tego Jona zazdrosna! (=-.-=)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystarczy kliknąć na "<_/_>". Tam masz kod do wstawiania na stronę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sailor Sugar, ale na tronie Dailymotion tutaj:
    http://www.dailymotion.com/video/k7Kvka7obRnzMn2nA2R#from=embed
    w ogóle kod się nie pojawia, a obszukałam całą stronę.
    Ale to nic, teraz wstawiłam z rosyjskiego portalu i jest :-)

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, nie doczytałam. W takim wypadku, jeśli video nie jest publiczne na dailymotion, nie możesz go niestety wstawić na stronę... (Można tylko podać link do niego).

    OdpowiedzUsuń
  9. Po obejrzeniu klipu po raz kolejny odczuwam nieodpartą ochotę zatopienia łapek we włosach Chachy. Tia, dziwnie to brzmi ^^' Ale one mnie bez mała fascynują!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe jak na pierwszy teledysk, bo pokazuje cały zespół :-) Podoba mi się jak Gackto śpiewa na początku, Jon jednak wokalnie jest sporo z tyłu za nim. Nie twierdzę, że ma zły głos, ale takich jak on są tysiące :D

    Lacus Clyne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądał , oglądam i obejrzeć do końca nie mogę, no!Ale troszeczkę obejrzała, zgadzam się z Ismarą to jest "gibanie",nie dziwię się dlaczego zaproponowanu mu role psychopaty w Mr.Brain.Jak na początku clipu się uakazuje i te wytrzeszczone oczy i otwarte usta.Może w końcu się uda.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  13. Sailor Sugar, dzięki za linka, przerzucę sobie na telefon i posłucham przed snem.

    Podoba mi się ta piosenka i teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sailor Sugar, dzięki za linka :-) Słucham tej piosenki w kółko, podoba mi się bardzo :-)) Fajnie ich głosy się zgrywają razem. Strasznie ta piosenka się spieszy (jak ostatnio u Gackto), ale coś w sobie ma, dużo energii :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha w końcu obejrzałam do końca, pełno energii w tym clipie, co rzuca się na 1 rzut oka.Pobuszowałam trochę po profilu Johna na fecbooku, hm... Chacha ma ładną fryzurkę, co na klipie niestety nie można zobaczyć, jeno co mignie od czasu do czasu.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  16. No to nie będę oryginalna, bo mi się też podoba baardzo ta piosenka :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się piosenka podoba, ale rośnie we mnie od czasu w ogóle powstania zespoły YFC poczucie "obciachowości" tego, co teraz robi GACKT. Są momenty, że wydaje mi się, że jeszcze trochę, a nie zniosę tej ilości obciachu. To jest tak, śmieszne gibanie się Gackto zawsze mnie rozśmiesza, i to jest coś jemu właściwe, to jest OK dla mnie. Ale to gibanie się w połączeniu z siedzeniem na Jonie jest dla mnie właściwie nie do strawienia...

    Od czasu w ogóle "konferencji" YFC i zaprezentowania zespołu mam ochotę zamknąć oczy i nie widzieć w ogóle tej działalności Gackto. Jak dla mnie w tym roku to, co mi się naprawdę podobało, to na razie tylko singiel "Episode.0", image do tego singla i obejrzane niedawno "Bunraku".

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.youtube.com/watch?v=EicFV4C_rAU obejrzycie sobie to.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  19. Madzia, ktoś już wcześniej to podał w komentarzach, ale dzięki za przypomnienie, wrzucę to w gacktowieści :-) A teraz w ogóle uzupełniam gacktowieści z września.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak?Nie zauważyłam, ale to bardzo miłe z jej strony, że dała mu taki prezent:-)Zastanawia mnie to ile czasu na to poświęciła.Wrzesień jeszcze się nie skończył.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  21. Tu można usłyszeć próbki piosenek. Mind Forest w wersji Jona jest...kompletnie inne. Mam wrażenie, że gdybym usłyszała w radio długo zastanawiałabym się skąd ją znam ^^. Ciekawa jestem jak brzmi całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam pytanie w związku z nazwą zespołu.Yellow Fried Chickenz-Żółte Smażone Kurczaki, jeśli przetłumaczyć na polski.Kto taką nazwę wymyślił?!Za każdym razem śmiać mi się chcę, kiedy jest to wymawiane, śmiesznie to brzmi.A o to proszę państwa Żółte Smażone Kurczaki!Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  23. Madzia, niezła nazwa, trzeba przyznać, jest tak absurdalnie głupia i totalnie osłabiająca, że sądzę, że to był pomysł Gackto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ismara, to nie są inne wersje, tylko wersje z powycinanymi wokalami, jak do karaoke, ale to pewnie już też wysłuchałaś. Dziwnie to brzmi. Wersja Jona brzmi inaczej, bo on jak śpiewa z Gackto, to drugim głosem trochę na inna melodię, żeby się zgrywało, i dlatego tak to dziwnie brzmi jak wycięli wokal Gackto. Oni chyba tak robię za względu na popularność karaoke w Japonii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, przesłuchałam ;) Chodziło mi o Mind Forest. Wykonanie Jona jest tak inne, że..eh, sama nie wiem. No ale ma zupełnie inny głos.
    A co do wersji karaoke. Rzeczywiście jest bardzo popularne. Ale życzę powodzenia temu, kto podejmie się ich zaśpiewania. The end of the day nie należy do łatwych piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ismara, japońscy fani Gackto na pewno spróbują :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na pewno nie spróbowałabym.Ja też kurde na Gackt stawiam za ten pomysł na nazwę.Hm.. lekko zawiany musiałby być , że to wymyśl , bo na trzeźwo wierzyć mi się nie chcę.Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: