The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

12 września 2011

L'Arc~en~Ciel - new look

W tym wpisie będą właściwie tylko dwa zdjęcia. Bo mi się podobają :-) Bo HYDE wyjątkowo ładnie tu wygląda, a to się nieczęsto zdarza, żebym ja stwierdziła, że HYDE wygląda ładnie. No ale jak już uważam, że wygląda ładnie, to oznacza, że zdjęcie mi się naprawdę podoba :-)

Nowy image L'Arc~en~Ciel:  HYDE porzucił - pewnie już dawno, ale uświadomiłam to sobie teraz - swój platynowy blond, i zdecydowanie na korzyść :-)) (czekam, kiedy GACKT również wróci do naturalnego koloru włosów). Nowy look zespołu zapowiada nowy singiel, który ukaże się w grudniu.



"X X X" ("kiss kiss kiss") jest drugim singlem przygotowanym na 20-lecie zespołu, ukaże się 12 października. Na singlu znajdą się utwory:

01. X X X
02. I’m so happy -L’Acoustic version-
03. X X X (hydeless version)
04. I’m so happy -L’Acoustic version- (hydeless version)

I tym samym L'Arc~en~Ciel zaczynają swoją trasę "światową" :-)) Mam nadzieję, że i w końcu do nas zajrzą :-) Bo ta trasa koncertowa wygląda na razie tak:
20th L'Anniversary Live

HONG KONG
SHANGHAI
TAIPEI
BANGKOK
NEW YORK
LONDON
PARIS
TOKYO

and more...

More information will follow
I właśnie, ostatnio ktoś mnie uświadomił w sprawie wymawiania imienia HYDE'a, w związku z wymową imienia hide świętej pamięci z X Japan. A więc: HYDE - wym. "hajdo", hide - wym. "hide".

A to fragment wczorajszego koncertu Laruku z Saitama Arena (12.09.2011) (źródło i link do pobrania)



I aż zachciało mi się go posłuchać :-)

I jest już PV do nowej piosenki:



Piosenka mi się podoba, ale chyba dlatego, że refren brzmi jak jakaś starsza piosenka HYDE'a... jak dosłownie jakaś jego inna piosenka...

5 komentarzy:

  1. Nie no ładnie mu w tym kolorku.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. :D co do wymawiania HYDE to ja zawsze miałam problem ;)
    A tak ogólnie to wygląda na tych fotkach cudownie cudnie (^.^).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... ja wymawiałam Hajdeto, pff pewnie źle , nie dlaczego.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie tylko ja miałam problem z wymową imienia HYDE ^^
    przyznaję rację, że lepiej mu w ciemnych włosach niż w platynie;
    a co do trasy światowej, to z ich strony można wysłać wiadomość, że chce się dostać maila z informacją o koncertach; podajesz również kraj z jakiego pochodzisz; wysłałam cosik takiego i na razie dostałam podziękowania; i tak sobie po cichutku marzę, że gdyby więcej osób wzięło w tym udział, to może zainteresowali się naszym krajem; pewnie to są moje płonne nadzieje; info o tym znalazłam na Jame;

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  5. mbosska, no mogliby do nas przyjechać :-) Ja bym chętnie poszła na ich koncert :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: