The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

18 września 2011

Koraliki fimo - sprzedaję na sztuki

Postanowiłam jednak spróbować sprzedawać koraliki na sztuki :-) Byłam temu przeciwna ze względu na wątpliwości, czy będę miała czas zajmować się wysyłaniem takich drobiazgów, ale czego się nie robi dla... pieniędzy... (*-.-*). Tak więc zaczęłam segregować moje koraliki z fimo, i tutaj wstawię  zdjęcia tych, które postanowiłam sprzedać na Allegro. Cena: 50 groszy za koralik ;-).








11 komentarzy:

  1. Koraliki ładne, może się sprzedadzą, zobaczymy.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadło Ci linka do ostatnich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są i bardzo oryginalne, myślę, ze powinny się spokojnie sprzedać, wiele osób poszukuje niebanalnych ozdób.
    Trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia, dzięki :-) Zobaczymy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ismara, bo coś mi przerwało wstawianie aukcji i pisanie posta :-) Ale już uzupełniłam :-) Jak porobię zdjęcia, to uzupełnię post o następne koraliki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych koralików zrobiłabym sobie bransoletkę, taka kolorową jeden koralik taki, drugi inny ,a trzeci jeszcze inny.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa~ A umiałabyć mi takie zrobić jako flagi Polski i Japonii? @_@

    OdpowiedzUsuń
  8. Aki, to ok Ciebie dostałam maila na lascie? Jeśli tak, to Twój mail mnie zainspirował do tego, żeby sprzedawać koraliki na sztuki :-) Przepraszam, że Ci nie odpisałam, ale byłam zaganiana i próbowałam wszystko zrobić naraz. już nawet myślałam o tych koralikach z flagami :-) Myślisz, że fajniejsze by były kostki, czy takie pastylki okrągłe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak, przyznaję się, to ja XDD O kya! Serio? *-* Miło mi x3 Nic nie szkodzi, ja nawet nie byłam pewna, czy to-to do Ciebie doszło~ Nie wiem~ Chyba kostki? o.O I ten, możemy się przenieść na pw na lascie? Tu mi tak trochę...dziwnie o.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Aki, ale nie będę Ci nic obiecywać, bo mam mało czasu, ale jak będę miała chwile czasu, to je zrobię, i wstawię je na Allegro, tak jak inne :-) Możesz mi na lascie napisać, jak je sobie wyobrażasz i jaka wielkość itp :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: