The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

14 września 2011

Jestem... Twilight Sparkle ^^

Na blogach widuję kucyki, czy one coś mają wspólnego z Japonią? Bo są chyba amerykańskie... Ale może chodzi o to, że są kawaii?... ;-) Przy okazji czytania o kucykach, zrobiłam sobie test - MY LITTLE PONY - Personality Quiz - w którym można się pobawić odpowiadając na pytania :-) Pytania są oczywiście kierowane dla dziesięciolatków co najwyżej ;-))) A więc jestem takim kucykiem:


She tries to find the answer to every
question! whether studying a book
or spending time with friends, she
always learns something new!


Widziałam też Gackto jako kucyka i resztę zespołu z YFC, ale musiałabym dłużej przeszukać sieć, żeby go znaleźć. Można też narysować siebie jako kucyka (i raz tak zrobiłam, ale nie zachowałam tego rysunku) - za pomocą Pony Creator na tej stronie.

7 komentarzy:

  1. Hehe, wyszedł mi ten sam kucyk ;) Są amerykańskie, o powiązaniu z Japonią nic mi nie wiadomo. Wiem tylko, że Amaia strasznie je lubi ;) I są chyba dość popularne~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ja też zrobiłam sobie ten quiz i wyszło mi , że jestem tym kucykiem.http://www.hasbro.com/mylittlepony/en_US/play/details.cfm?guid=1ff13b50-19b9-f369-1006-8c5c12f9b58f Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm a co to za różnica, że nie mają nic wspólnego z Japonią? Ja nie ograniczam swoich zainteresowań dla Japonii. Kocham europejskie baśnie, życiorysy księżniczek, rokoko, jest natomiast mnóstwo rzeczy związanych z Japonią, które mnie kompletnie nie interesuja:P
    Yay mnie wyszło w teście, ze jestem Rarity^^ (buu wolę Fluttershy...)

    OdpowiedzUsuń
  4. LLadia, chodzi o to, że ja nie znałam kucyków, a spotkałam się z nimi na trzech blogach osób, które słuchają Gackto ;-)) Dlatego mnie zastanowiło, czy one mają coś wspólnego z Japonią :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbój je oglądnąć^^ Wciągną i Ciebie <3
    Są naprawdę genialne <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. To spróbuję, jeśli to jest coś kolorowego i wesołego, to mi się przyda :-D szczególnie na jesień :-) Na razie tylko widziałam, że jeden kucyk wydaje się mieć fangirlowe reakcje ;-) (ale to widziałam na blogach). To "Ohmygosh!"

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdarza się jej, ale fangirlem to ona nie jest.
    Ogólnie seria jest bardzo pozytywna i ma genialne teksty^^
    Yay!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: