The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

16 września 2011

GACKT x 20 000

Na Laście przekroczyłam liczbę 20 000 odsłuchań utworów Gackto. Przyznam, że jak na początku widywałam takie cyfry u innych fanów - nie wierzyłam, że mogą być prawdziwe. Okazało się, że jak najbardziej, choć oczywiście nie chodzi wcale o ilość, i ilość ta zupełnie nic nie oznacza :-). (No może jedynie to, że bardzo lubię go słuchać, i że go po prostu słucham baaaardzo często ;-)


Już jak licznik minął 10 000 przestałam w ogóle o tym myśleć, czy piosenki się scrobblują, czy nie ;-) Ale 20 000 zrobiło na mnie wrażenie, więc to upamiętniam wpisem na blogu:


Jeśli chodzi o zestaw moich ulubionych wykonawców, to nie widziałam tylko Versailles (ale zobaczę niebawem!) i Satsukiego, na którego koncert bym bardzo chętnie poszła. Jeśli przyjąć, że przeciętna piosenka Gackto ma 4 minuty, to słuchałam go 80 000 minut, czyli około 1330 godzin... i jeszcze mi się nie znudziło. Chyba to właśnie robi na mnie tak naprawdę wrażenie... ;-)

A tak wygląda moja pierwsza piętnastka piosenek Gackto :-) (powiększa się po kliknięciu).


Słucham Gackto tyle, że wyświetla mi się nawet jako... rodzaj muzyki, której słucham...

11 komentarzy:

  1. Nie no dobra jesteś:-)20 000tys. odsłuchań.A mówią, że to ja mam manie na punkcie słuchania muzyki , bo bez przerwy(co się zgadzam).Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, ładnie. Ale przedstawienie godzinowe rzeczywiście robi większe wrażenie ;)
    Widzę, że blogspot zmienił ustawienia co do wyświetlania fot.

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle... ponad 1330 godzin...to 55,416 dnia słuchania bez przerwy o.0

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathalienn, ale jakbym słuchała przez 24 godziny na dobę, czego oczywiście nie robię ;-) Scrobbluje mi się tylko, jak słucham przez domowego kompa, a przeciez czasem robię w domu inne rzeczy, czasem nie słucham muzyki, a czasem słucham czegoś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w ogóle moi drodzy, ja dodaję nowe informacje do gacktowieści, a Wy nic nie komentujecie... (tu mówię do fanów;-)). Nie dodaję nowych postów, bo wolę, jak wszystko jest w jednym wpisie, więc tam dodaję nowe videa, linki do stron, skąd je można pobrać, czy zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem, że tak nie słuchasz, ale ja zawsze sobie na ilość dni wszystkie przerabiam i mimo wszystko jak nawet tylko chwile dziennie słuchasz to jest patrząc na sumowanie się tego wszystkiego lekki hardcore... :D ja zajrzę jak będę miała chwilę do Gacktowieści, ale tak z czystego zainteresowania, bo fanką bym się nie określiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja znajoma (nawet widzę, że masz ją w znajomych na last.fm ;P mowa oczywiście o Teeli) ma na dwóch różnych kontach ma w sumie ponad 38 tysięcy odsłuchań. To dopiero pasja. Naprawdę jesteście niezłe, pokłony :D Ja się szybko nudzę muzyką. Dosyć często muszę odpoczywać od danych artystów. Nawet od Gackta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miriel spokojna twoja rozczochrana:-)Do Gacktowości zajrzę, koment dam.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nathalienn, dzięki :-) Miło mi, że w ogóle odwiedzasz mojego bloga :-) Pozdrawiam ciepło :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sailor Sugar, no tak, 38 tysięcy to mnóstwo! W sumie są wykonawcy, których za długo nie mogę słuchać, ale po prostu lubię głos Gackto tak bardzo, że to dla mnie sam przyjemność go słuchać :-) A poza tym ma piosenki w różnych klimatach, więc mi się na razie nie nudzi :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: