The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

6 września 2011

Dziwadełka z fimo part 2

Wcześniej wyszły mi takie dziwne rzeczy, pokazywałam je tutaj, jakiś taki żółwik i medalion z drzewem, czasem mi wychodzą dziwne rzeczy, tak jakby robię je dla robienia, a nie dla noszenia... Ale tamte dziwadełka raczej przerobię, żeby się do czegoś nadawały ;-). Za to zrobiłam kolejne dwa naszyjniki, tez trochę dziwne, ale za to bardziej kolorowe i weselsze :-) Takie jakby... łyżeczki...

Dziwadełko pierwsze:



Więc to taka łyżeczka właśnie, tylko kolorowa w kwiatki i na sznurku ;-) Z wypukłej strony polakierowana, z wklęsłej zostawiłam tak, jak jest.

A tu druga:


Ta jest bardziej złożona, trochę ją domalowałam złotymi i miedzianymi lakierami, całośc jest polakierowana bezbarwnym lakierem, a lewa strona pomalowana jest na zielono :-) Tutaj w powiększeniu fragment tej zawieszki (zdjęcie można jeszcze powiększyć, klikając :-)


7 komentarzy:

  1. Śliczne te dziwadełka:-)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz pomysły na następne?Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te łyżeczkowe dziwadełka, przypominają mi rosyjskie malowane drewniane łyżki, choć właściwie nie są podobne... W każdym razie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne Miriel :)) Nasycone latem i radością :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: