The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

7 września 2011

"Bunraku" - chcę ten film!

Ile można czekać!? Rosjanie już ściągnęli torrenty, ja i tak nie potrafię, ale nie wątpię, że w końcu ten film dorwę. GACKT wygląda w tym filmie przepięknie - oczywiście nie można zapominać, że zdjęcia do filmu kręcone były w 2009 roku, ale poza tym GACKT ma w tym filmie długie ciemne włosy, poza tym nie ma soczewek kontaktowych, więc można podziwiać jego naturalny kolor oczu, co się rzadko zdarza. I chodzi w yukacie, nie ma mocnego makijażu, i w ogóle wygląda zachwycająco (hehe, i w porównaniu z innymi niejapońskimi aktorami widać, jaki jest nieduży ;-))), choć czasami wygląda też niepodobnie do siebie ;-)

Tu fragment już z rosyjskim lektorem (to chyba spoiler w sumie, bo to koniec filmu, ale przecież to nikomu nie popsuje przyjemności oglądania, prawda? ;-)))



Screeny z filmu można obejrzeć na stronie Lady Ireny: tutaj, tutaj, tutaj.

A tu niektóre z tych screenów (thanks to Lady Irena):







Obejrzałam "Bunraku"!!! (^^) Bardzo dziękuję osobie, która mi to umożliwiła!

A to moje screeny. Film jest spoko ;-) GACKT wygląda w tym filmie świetnie, bardzo ładnie, i jak dla mnie zwykle - trochę śmiesznie ;-) Film obejrzałam z rosyjskim lektorem, ale to mi nie przeszkadza, bo znam rosyjski, jak się okazało, w stopniu całkowicie wystarczającym ;-)









Da, na każdowo sukinowo syna najdutsa liudzie w roli tiebia, i tiebia... Rosyjski język do tego filmu świetnie pasuje ;-) I mówię to na serio :-)

28 komentarzy:

  1. Wysłałam Ci na maila niespodziankę ;) tylko nie wiem jaka wersja, wybacz za strasznie niespójnego maila, ale jeszcze się nie obudziłam do końca po nieprzespanej nocy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już obejrzałam i muszę przyznać, że nieźle się uśmiałam! Ale to wszystko wina rosyjskiego lektora i zamulającej na początku telewizji.
    G wyglądał super i też mnie zdziwiło, że Hartnett jest od niego wyższy! Ale facet ma 1,90m.
    Ogólnie fabuła nie powala [na tyle na ile zrozumiałam ruski] ale jest ok. Dla efektów warto byłoby to zobaczyć na dużym ekranie~ Ale nie można narzekać, ne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać!Znalazłam jakąś stronke po angielsku gdzie CHYBA można ściągnąć film, ale nie przyjrzałam się dokładnie.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. A poza tym oczęta ma cuuudne, hipnotyzujące.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko: OMG!!!! ...Chcę obejrzeć ten film!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mogę się doczekać tego filmu :-) Wydaje mi się, że może być odrobinę w klimacie Sin City, trochę brutalny, trochę satyryczny. W efekcie może wyjść coś bardzo ciekawego. Widziałam troszkę rosyjską wersję i, jak lubię język rosyjski, tak ich czytanie dialogów z tym pseudo-przejęciem jest po prostu okropne :D I oczywiście głosy aktorów na tyle ściszone, że nie ma szans niczego usłyszeć...W ogóle to miałam wielką nadzieję, że film trafi do kin. Obsada gwiazdorska, nawet pomijając Gackto.

    Lacus Clyne

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam Bunraku!!!!!
    \(^^)/

    Śmieszny film, a do tego ten rosyjski dubbing! ahahaha, ale na szczęście rozumiem rosyjski, więc to nawet fajnie wygląda, rosyjski pasuje do tego filmu ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ja też chcę obejrzeć film!Ruski miałam przez 7 lat, więc wstydem byłoby nie rozumieć słów.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały film można zobaczyć on-line na moim blogu :-) (przynajmniej przez jakiś czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie on-line?Gdzie?Nie widzę ślepa jesteeem, łeee.Madzia*8

    OdpowiedzUsuń
  11. Madzia, film wstawilam w najbardziej widocznym miejscu na blogu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka, ściągnęłam ten film kilka dni temu i wciąż odkładam obejrzenie na weekend, a wekend się zbliża.Ach, te piękne oczęta naszego pana G. Taki mega naturalny image jak na niego, pasuje mu.Wygląda tak japońsko i słodko jednocześnie.
    Wygląda na to, że nie ja tu jedna znam rosyjski inie mają problemu z oglądaniem.Teraz cieszę się, że znam 3 języki, nie licząc mego słabego angielskiego:D W sprawach internetowych bardzo się przydaje.
    Ech, nie mogę doczekać się jutrzejszego dnia, wreszcie obejrzę film na który tak czekałam !Hura!
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja już ściągam ;-)
    Nie wiem jak będzie z dźwiękiem - gdy oglądałam z bratem "Artur i Miminki" po rosyjsku ryczałam ze śmiechu, w wersji polskiej już takie śmieszne nie są ;-)

    Za to screeny u Ireny są przecudne. Świetnie tam wygląda. i choćbym miała zastrzeżenia do filmu jak przy "Moon Child" wierzę, że przez G będę oglądała go z przyjemnością.
    Tylko ciekawe kiedy znajdę czas na dwugodzinny seans ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Film nie jest zbyt poważny, więc nawet, jeśli kogoś rosyjski śmieszy, to nie przeszkadza :-) W samym filmie są rosyjskie aluzje, więc ten rosyjski pasuje :-) Mi się film podobał, choć treści w nim raczej wiele nie ma. Taka komiksowa prosta historyjka jakby opowiedziane w teatrze kukiełkowym - film sam ironizuje tę historię, dlatego się nazywa "Bunraku" właśnie. Prosta bajka o papierowych bohaterach ;-)) Ale GACKT wygląda przeuroczo, i jest parę fajnych scen z nim :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Skończyłam ściagać, włączam a to bez rosyjskiego lektora. jak mi szybko zaczęło serce bić.
    Najgorsze było przewijanie i szukanie kiedy się odezwą, a potem euforia.

    przez filestube znalazłam.
    jeszcze tylko obejrzeć ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cholere, coż mi dzisiaj net nie słucha, po raz kolejny usunął się komentarz...No, wreszcie obejrzałam i powiem, że Gackto jest przecudowny!
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wlaśnie zabieram się do obejrzenia go. Znalazlem wersję po angielsku na torrentach. Niestety nie ma jeszcze napisów pl ;p Tak wiem, zbyt wybredny jestem :D po filmie napisze jak wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja czekam na napisy po... angielsku... ;-) bo jak Josh tam coś pod nosem pomrukuje, to ja nie mam pojęcia, co on mówi. Okazało się, że rosyjskiego lektora świetnie rozumiem, ale mówiony angielski aktorów już nie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne screeny Miriel :D Zwłaszcza te ze strzelaniam z łuku, a już komentarz na koniec po rosyjsku mnie rozbroił całkowicie :DDDD Musiało Ci się świetnie oglądać, wiesz, że nawet bym go zobaczyła u CIebie jak będę...?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Porcelanko, mogę Ci pokazać fragmenty (fragmenty z Gackto oczywiście!), bo nie sądzę, żeby Cię cały film zaciekawił :-) Fabuła komiksowa, i głównie bijatyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. W ten piątek w amerykańskich kinach premiera "Bunraku"!Kurde , ale im zazdroszczę.Ta hm... a dziecku się przypomniało, że musi sobie ściągnąć.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  22. Obejrzałam w końcu :) Rozczuliła mnie ta Japońska Sierotka w Dzikiej Europie :)) Nie wiem dlaczego, ale Yoshi wygląda czasami tak, że chciałoby się go przytulić i pogłaskać po łepku :)) Nie jestem do końca przekonana, czy o taki efekt chodziło, ale... nie narzekam (he he). Z innej beczki... Woody Harrelson - kocham tego gościa :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cat, no trochę to tak wygląda, Japońska Sierotka ;-) hehe, no właśnie, GACKT w tym filmie wygląda uroczo, i najładniej - można by nawet powiedzieć, że najładniej ze wszystkich kobiet, jakie występują w tym filmie. Ma w sobie coś bardzo delikatnego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Japońska Sierotka Marysia.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz, że pojawiła się wersja filmu podpisana jako "PLSUBBED DVDRip", żebysmy dobrze zrozumieli co mówią ;-)

    http://www.filestube.com/search.html?q=bunraku+pl&select=All

    Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie oglądnęłam. Walka z mgr, zajęcie w domu, a to trwa 2 godziny.
    Za to pierwszy tom "1Q84" mam już za sobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Dzieki!!! Ja obejrzałam wersję rosyjską całą, a potem kilka razy we fragmentach, a potem obejrzałam całą wersję angielskojęzyczną i drugi raz wszystkie fragmenty z Gackto :-)) w angielskojęzycznej :-)) Warto obejrzeć, bo GACKT wygląda przeuroczo (^^).

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie obejrzałam wersji z rosyjskim lektorem, nie mogę się na nim skupić, zbyt wsłuchuje się w orginalne głosy. A niestety lektor rosyjski nie jest lektorem polskim, żeby bez problemu sens słów do mnie dotarł.

    Za to dziś mam zamiar, wreszcie wzbogacić telefon o zdjęcia-screeny z "Bunraku".

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: