The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 września 2011

Bilety na koncert Versailles w Krakowie :-)

[21 września]

Koncert już niedługo, zastanawiam się, co Versailles zagrają u nas na koncercie :-) Oto setlista z Hongkongu, wspaniała! (^^) (źródło)
1.MASQUERADE
2.ASCENDEAD MASTER
-Bonjour Time-
3.Judicial Noir
4.Thanatos
5.DESTINY-The Lovers-
6.Love will be born again
7.Threshold
8.DRY ICE SCREAM
-MC-
9.Libido
10.Vampire
11.Philia
12.The Red Carpet Day

EN1
1.Remember Forever
2.ARISTOCRAT'S SYMPHONY

EN2
1.The Revenant Choir

[6 września]

Dziś odebrałam bilety na koncert Versailles - zobaczyć ich, a szczególnie Hizakiego i Kamijo to moje marzenie (*^^*). Bilety są kolekcjonerskie, nieduże, ale całkiem ładne. Można je zamówić na stronie Ticketstore. Koncert odbędzie się w Krakowie w klubie Kwadrat - 10 października. Koncert rozpocznie się o godzinie 19.30, wejście do klubu od 18.30.

\(*^.^*)/

Info na temat akcji fanów -> TUTAJ.



Weźcie ze sobą róże! (lepiej sztuczne i bez kolców ;-)))! :-))))

28 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci, będziesz miała świetną okazję zobaczyć ich na żywo!Jak mniemam dasz relacje z koncertu , co?Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymyślasz jakiś ciekawy strój na koncert?

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia, nie mogę się doczekać, żeby ich zobaczyć :-) ciekawe, czy u nas w Polsce tez się tak ładnie ubiorą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, chodzi mi po głowie jakaś wersja wa lolita ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie , że tak!O tak o tak<kiwa głową. dawaj lolitkę kobito:-)Ej tylko Hizakiego nie przyćmij";)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, nie wyobrażam sobie, żeby dało się przyćmić Hizakiego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że będziesz^^
    Mam nadzieję, że znowu się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lladia, też mam taką nadzieję :-) Do zobaczenia już za miesiąc! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. DOPIERO za miesiąc... ja już dni odkreślam T.T

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bym chciała pojechać zwłaszcza, że jest to godzinkę jazdy ode mnie, ale niestety jestem jeszcze smarkata, a koncert jest w poniedziałek. :( Na DeG'a też nie pojechałam, bo przez przypadek rodzicielka zobaczyła ,Obscure' i powiedziała, że na coś takiego na pewno mnie nie puści. ^^ Na prawdę szkoda, że nie grali w wakacje.
    Katie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Katie daj mamie do obejrzenia jakiś clip, niech obejrzy i posłucha, niech poczyta tłumaczenia piosenek, wytłumacz jej co to jest za zespół, itd.Może się namyśli i Cię puści.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  12. Już miesiąc temu miałam kupić bilet, ale nie mam kiedy wybrać się do banku po drugiej stronie ulicy ;-)
    Czas upływa ale bilety jeszcze są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Katie, ja na Versailles jadę z mamą :-) To poniedziałek, no trudno, jak ktoś pracuje, to też nie ma łatwo, ale mam nadzieję, że dostanę dwa dni urlopu :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Asai, super by było się zobaczyć przy okazji koncertu! :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się jeszcze zastanawiam czy iść na Versailles :-) Z jednej strony fajnie byłoby zobaczyć na żywo te niesamowite kostiumy, a z drugiej strony to jednak trochę nie moja bajka. Szkoda, że nie można cofnąć czasu, żeby zobaczyć na żywo Malice Mizer z Gackto - oni byli tak fajnie zboczeni i te dziwkarskie stroje Gackto to po prostu poezja :D

    Lacus Clyne

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow szacun Miriel, u mnie nikt by na to nie poszedł z własnej woli, chyba , że zawlokłabym siłą na koncert wcześniej molestując o pójście ze mną.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  17. witam Was wszystkich mam bilet do odsprzedania.. nie moge byc na koncercie. bardzo prosze o kontakt na maila klaudia620@op.pl pozniej moge dac nr telefonu abysmy sie szybciej dogadali. sprzedam dyche taniej czyli za 89 zł i sama pokryje koszty przesylki. pozdrowienia i z gory dzieki za pomoc
    klaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się wejście popsuło na słuchawki w phonie łeeeee!I co ja teraz zrobię?!Nie przeżyję ani minuty dłużej bez słuchani muzyki!A mam je dopiero miesiąc!Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Wam udanego koncertu dziewczyny!!! :) i oczywiście ciekawego sprawozdania ;) które chętnie przeczytam, bo na koncert się nei wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też życzę Wam udanego koncertu,żebyście się świetnie bawiły.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  21. Madzia i Nathalienn, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Plany w cudowny sposób uległy zmianie i na koncert jednak jadę. ^^ Bilety zakupiłam już w Empiku i niestety ich strona wizualna nie jest tak interesująca jak tych zamawianych przez internet. ^^ Miałam w planach wysłanie portretu Hizakiego i jakiegoś listu, ale jak wczoraj przeczytałam wysyłka była możliwa do 28 września. ^^ Czy istnieje możliwość wysyłania tego typu rzeczy do J-rockerów do Japonii?
    Ściskam serdecznie Katie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Katie, to super, że jedziesz :-) Myślę, że warto ich zobaczyć na żywo i posłuchać, a ja wierzę w to, że uda mi się uściskać rękę Hizakiemu :-)
    Na pewno jest możliwość wysyłania im rzeczy, bo np. do Gackto nie ma z tym problemów, więc chyba i do Versailles gdzieś jest adres. Tylko, że ja nie mam do nich adresu. Może ktoś, kto jest ich większym fanem, by miał.

    OdpowiedzUsuń
  24. A masz może adres do Gackto? :)
    Katie

    OdpowiedzUsuń
  25. Adres:
    GACKT
    〒150-8681
    東京都渋谷区渋谷郵便局留
    GACKTオフィシャルファンクラブDears GACKT 宛
    JAPAN

    po angielsku:

    GACKT
    GACKT Offical Fanclub Dears
    Shibuya-yuubinkyoku Dome
    Shibuya-ku, Tokyo 150-8681
    JAPAN

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej jak fantatyscznie! Bilety na koncerty pewnie sie rozeszły błyskawicznie!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: