The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

24 sierpnia 2011

Wieści z gacktoświata - sierpień 2011

Sierpień się kończy, ale nic to :-) lepiej późno niż wcale ;-).

Europejska trasa koncertowa: GACKT i Yellow Fried Chickenz:

Linki do relacji z europejskich koncertów i do zdjęć z występów w oddzielnym wpisie TUTAJ.

GACKT i YFC w Warszawie:

Moja relacja z koncertu w oddzielnym wpisie TUTAJ.

GACKT Official Community Site:



Więcej zdjęć na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).

Uesugi Kenshin Festival:


Zdjęcia z tegorocznego festiwalu historycznego poświęconego Uesugi Kenshinowi można obejrzeć tutaj, tutaj, tutaj, tutaj i tutaj jeszcze jedno zdjęcie, i tutaj jest kilka ładnych zdjęć, tutaj kilka i wycinki z gazet (thanks to Lady Irena), GACKT w tym roku również wcielił się w głównego bohatera festiwalu. I jeszcze dwa zdjęcia tutaj i kilka tutaj, i sporo tutaj. Także tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj.




I zdjęcia z konferencji tutaj i tutaj, tutaj.


Specjalne słowa Uesugi Kenshina - ze strony organizatorów festiwalu:





Video do ściągnięcia na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena). Kilka innych filmików dokumentujących tegoroczny festiwal można pobrać i obejrzeć tutaj (thanks to Lady Irena). Videa także tutaj.



"Bunraku":

Kilka zdjęć z filmu można obejrzeć tutaj. I tutaj.




Video można pobrać na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).

Platinum Box XII:



YFC - A-nation:


Dwa zdjęcia tutaj. Wpis na YFC Blog tutaj i zdjęcia z bloga:



Fragment występu (video pobrać można na stronie Lady Ireny):



GACKT Staff Blog:

28.08.2011


Zapowiedź i singla i koncertów w Japonii:



Video można pobrać na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).

Zdjęcia z Europy:

You i Jon.

Więcej zdjęć tutaj lub tutaj.

YFC Blog:

Tłumaczenie wpisu Gackto z 21 sierpnia (thanks to Amaiakuyume). Oryginalny wpis tutaj.

Twitter Gackto:

Tweety przetłumaczone ptzez Amaiakuyume (thanks to Amaiakuyume):

31 lipca,
7 sierpnia,
7-8 sierpnia,
16 sierpnia,
18 sierpnia.

GACKT w rosyjskiej TV:

O koncercie Gackto powiedziano w rosyjskiej telewizji na kanale MuzTV (МузТв). Wyjątkowe jest to, że jedna z fanek, Tatiana, wyszywała krzyżykami przez trzy lata portret Gackto, który przy okazji koncertu w Moskwie dała mu w prezencie. GACKT jej podziękował :-)))

11 komentarzy:

  1. Matko, jak oni podpuszczają ludzi z tym filmem! Co chwila coś nowego pokazują, a okaże się, że dvd wyjdzie w jednym czy dwóch krajach. Grrr. Ja chce to zobaczyć w kinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. GACKT wygląda w tym filmie wspaniale (=^^=).

    OdpowiedzUsuń
  3. A no. Nawet zachęciłam koleżankę, która go nie słucha xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nikogo nie udało zachęcić do Gackto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby tak PB miały napisy nawet bym się skusiła. A tak ani napisów ani kolczyków, tylko samo do nich pudełko~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak uda mi się namówić brata to będzie coś!A poza tym brat jak i tata lubią azjatyckie kino , zwłaszcza akcji.Ostatnio oglądaliśmy film z Jackim Chanem "Pijany mistrz", uśmialiśmy się jak ta lala.Uwielbiam tego aktora jest cudowny, kocham oglądać filmy z jego udziałem!Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ismara, nie rozumiem... O co chodzi z kolczykami i pudełkiem?...

    OdpowiedzUsuń
  8. O to. To jest dodatek do płyty. Kolczyki wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadałam recenzji nie ma :(Ale co tam będzie:)To ja sobie jeszcze poczekam trochę:(**)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  10. Madzia, na co? Ja coś dzisiaj chyba nie kumam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodziło mi o recenzje na Nathalienn blogu, bo też miała problem z kompem jak ty.Z tym kumaniem to ja się zgadzam cosik chyba myślami jesteś gdzieś indziej(raczej o KOGO indziej).Jak zobaczyłam moment kiedy Gackt zrobił przewrót na tej górce śniegu to krzyknełam"Ja też tak chcę!"Kilka razy sb obejrzałam, dobre:-)A o co chodziło z tą świeczką?Bo nie zauważyłam.Madzia
    **

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails