The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

2 sierpnia 2011

TVXQ - Wrong Number

Czy jeśli słucham w kółko wciąż tej samej piosenki, a na dodatek oglądam jej wszystkie wersje video, czy to znaczy, że jednak stałam się fanką boysbandu? (*6_6*) (który już nie istnieje, whrrrrrr.... :-/).


Wersja zwykła "Wrong Number", wersja tylko z tańcem, wersja tylko z Jaejoongiem, tylko z Yunho itd, "Mirotic" po japońsku, po chińsku, po koreańsku (jednak po koreańsku najbardziej mi się podoba, najbardziej jest melodyjna)... "Mirotic" tylko z Jaejoongiem, tylko z Junsu itd... Wersje koncertowe... Trochę tego jest, raj dla fanów :-) Chyba staję się trochę fanką, bo inaczej bym nie oglądała solowych wersji video, w których się "nic nie dzieje"... Jak na przykład tutaj:

Wrong Number, wersja tylko z Jaejoongiem:


Wersja tylko z Yunho - tutaj, tylko z Yuchunem - tutaj, tylko z Changminem - tutaj, tylko z Junsu - tutaj.

Albo że zaczynam oglądać takie rzeczy, i to jeszcze po parę razy...? (*^.^*)

22 komentarze:

  1. 'Czy jeśli słucham w kółko wciąż tej samej piosenki, a na dodatek oglądam jej wszystkie wersje video, czy to znaczy, że jednak stałam się fanką boysbandu?'
    T A K !! XDD

    Nawet nie wiedziałam, że osobne wersje wyszły! Ale obejrzałam tylko Micky'ego [z sentymentu] i Jae [bo rozbraja mnie jak się czasem rusza]. A Junsu ma brata bliźniaka, który teraz próbuje przebić się na rynku muzycznym.
    Słuchaj, może coś Ci przywieźć? Bo ja mam tego SPORO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ismara, a masz jakiś dobrej jakości koncert? ;-) Taki, żeby na całym monitorze sobie spokojnie obejrzeć? :-)

    A Tobie już przeszło? (skoro piszesz o sentymencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam większość koncertów. A na jak dużym monitorze? Musiałabym sprawdzić jakiej są jakości.

    Nie, nie przeszło. Ale nie jest z takim natężeniem jak kiedyś. Mój szczególny sentyment do Yoo już prawie przeszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie na dużym, ważne żeby na większym niż okienko od youtuba ;-) i żeby było coś widać, bo większość tego, co jest na youtubie jest dosyć kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jak na kompie to spokojnie można oglądać ^^. Z tego co znalazłam na szybko: Five in the Black, T i Rising Sun. Nie wiem na razie gdzie jest reszta ^.^'

    OdpowiedzUsuń
  6. Please! \(*^^*)/

    Nie musi być wszystko naraz, jeden koncert by wystarczył :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, zob co mi wlezie na płytę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda , że się rozpadł.A ja jak na złość, nie mogę dorwać tych piosenek co chcę, bo ich nie ma!Ściągałam z wrzuty, ale teraz się nie da brat dał mi stronkę, przez którą obecnie ściągam ,ale nie ma większości piosenek, które miałam w zanadrzu do ściągnięcia.Jak mnie cholera nie weźmie to będzie dobrze.Dzień udany jak ta lala, brat wziął phona do roboty na lato.Myślałam, że posłucham sb muzyku z ciotki phona , bo kartę miałam, nie ma u niej karty pamięci, no dobra to sb radia posłucham, tylko gdzie są słuchawki? Szukałam i szukałam, aż szafę popsułam , bo myślałam , że tam je wsadziła nieraz tak robi przede mną.W końcu znalazłam je w kuchni .Zdziwiłam się jaka jestem uzależniona od muzy,nie wiedziałam , że aż tak bardzo!Nie mogę , bez niej funkcjonować, jak nie z phona to z you tuba , bądź z winampa, w tv.Jak ucinam sobie drzemkę, czytam książkę, na lekcji no normalnie wszędzie non stop.Teraz pytanie kto ma lepszego świra:ja czy Miriel?Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. XD A czego Madziu szukasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jeszcze bardziej sie nakrecisz to zapraszamy do nas ;) Ja sadzilam, ze im dluzej bede sluchac i ogladac JYJ tym szybciej mi przejdzie. Zwlaszcza, ze mam wyjatkowo zmienna nature i mi sie wszystko nudzi po miesiacu. A juz w ogole gdy wzielam sie za bloga i zaczelam spedzac godziny nad tlumaczeniem artykulow. Ale moja milosc do nich jakims cudem nie slabnie, tylko sie umacnia - jestem przerazona xD Wrong Number to swietny kawalek, jeden z niewielu kawalkow DBSK w ktorym sie zakochalam *serduszka*

    OdpowiedzUsuń
  11. Furusek, zaglądam do Was i jestem pełna podziwu, bo domyślam się, ile pracy i czasu musi pochłaniać przygotowywanie takiego bloga :-) Robicie to naprawdę profesjonalnie i to robi wrażenie :-)

    Na razie sobie poczytuję tu i tam, super, że jest takie miejsce, w którym można się o nich dowiedzieć tylu rzeczy :-) Dzięki jednemu wpisowi u Was znalazłam twittera Jaejoonga, oczywiście ja po koreańsku za Chiny nie rozumiem, ale widzę, że wrzuca zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Furusek dałabyś linka do bloga?Proszę.Sama szukam takich blogów,bo cholernie są ciekawe.Wrong Number, rising sun, my little proncess, baloons, mirotic, purple line, tych piosenek szukam Ismara, bo na tej stronce co ściągam nie ma .A bardzo się za tymi piosenkami stęskniłam.Ja lubię sobie odświeżać muzykę.Co jakiś czas zmieniać raz to potem to, żeby była ta świeżość.Wiecie, że Kim powiedział ,że wybrali go tylko z powodu urody ,a nie z powody talentu?Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzia, kliknij na imię "furusek", to przejdziesz na stronę bloga :-) A poza tym dodałam jakiś czas temu link do bloga na pasku bocznym na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzięki temu blogowi odkryłam właśnie Wrong Number wersję Junsu xD warto zaglądać tu i ówdzie, zawsze można się czegoś dowiedzieć :)
    [Junsu to moje kochanie <3]

    co do twittera, to rzeczywiście staramy się wrzucać tłumaczenia ich tweetów na bieżąco, więc możesz czasem zajrzeć i przeczytać o czym piszą :) choć ostatnio osoba odpowiedzialna za sekcję twitterową miała wolne, więc trzeba będzie poczekać na apdejta ;)

    btw. ciekawy blog - z japońską tematyką jestem zupełnie niezaznajomiona, może odkryję swoją nową pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcecie link do bloga o Koreańczykach?Aktorach , piosenkarzach?Tylko autorka zrobiła sobie mały urlop i nie ma nowych wpisów,a szkoda mam nadzieję, że szybko zacznie pisać.Mriel dałabyś link to twittera Kima?Z nim to są niezłe cyrki, trochę to życie ma pokręcone , trzeba przyznać.Będę bardzo wdzięczna.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak? To super dzięki Miriel!A tu jest ten blog http://skosnoocyflowerboys.blogspot.com/ Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  17. Madzia, dzięki, ale ten blog już od bardzo dawna mam w linkach na pasku z boku :-)) Przejrzyj sobie może najpierw moje linki do blogów :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, czytywałam tego bloga często, był świetny! ale jakaś przerwa się zrobiła i o nim zapoomniałam, fajnie, że mi przypomniałyście :D

    Miriel, gdybyś miała w pół zdania określić o czym jest Twój blog to co byś napisała? Chciałabym Cię dodać do naszych linków i potrzebuję w dwóch słowach go opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Furusek, przede wszystkim skupiam się na Gackto - w każdym miesiącu szykuję zestawienia tego, co u niego na bieżąco. Więc mój blog to przede wszystkim gacktowieści :-) Plus to, co mnie zachwyca w azjatyckim świecie (głównie Japonia) :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiecie co....dziwnie mi się to wszystko czyta xD Pewnie dlatego, że sama za długo w tym siedzę xD Ale miło,że Szyny nadal znajdują nowych fanów;)

    @Madzia,wszystko oprócz Balloons znajdziesz u mnie xP A jak poczekasz aż wrócę z Wawy to Cię wspomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś stało się że skasował się mi poprzedni komentarz zanim zdążyłam kliknąc na guzik "Zamieść komentarz" :(.... no nic piszę od nowa. <3

    Mam być szczera? Sądząc po tym co piszesz, to twoje zauroczenie panami z TVXQ zaczyna obrastać w piórka. Nie będę mówiła i zabraniała czegokolwiek związanego z tym zespołem. Rzekłabym że dzięki nim nie jeden raz (w ostatnim czasie) miałam poprawiony nastrój i wspomagali mnie (muzycznie) w ciężkich chwilach.

    Ja również kocham "Wrong Number" - kawałek ma faktycznie coś w sobie i znajduje się w ścisłej czołówce faworytów, wśród całej dyskografii zespołu. <3 Tyle klipów do tej piosenki jest mi. dlatego że wszystko znajdowało się na DVD AADBSK. Z resztą od jakiegoś czasu mam chęć zakupić ten pakiet z płytami ale zawsze pojawiają się poboczne wydatki ^^'' (choćby w postaci wypadu do Paryża mi. na koncert TVXQ).

    Yunho, Changmin, Jaejoong, Yoochun i Junsu są zabawni, przystojni, utalentowani a dodatkowo mają to magiczne "coś", co powoduje, że sporo osób wpada w sidła "sympatii do tego zespołu. Dzięki tym wszystkim czynnikom, lubię też oglądać programy TV z ich udziałem (stare odcinki X Menów, Shabekuri 007, co nieco z Avex Chanel, Running Man itd.) ;) Nie dziwię się że mają tak oddany fanclub (choć część z nich jest strasznie nawiedzona i mają do czynienia też z typowymi sasaeng - pod tym względem strasznie im współczuję).

    Gdybyś planowała oglądać coś z koncertów to polecam "Mirotic in Seoul" i "4th Tour - The Secret Code". Zdecydowanie 2 najlepsze i największe trasy. Jednak gdybyś chciała zobaczyć jak cała piątka rozwijała się, to warto byłoby oglądać każdą trasę koncertową od początku ich działalności. <3

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails