The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

5 września 2011

Sutasz - pierwsza próba

(dorobiłam takie drugie, więc dodałam zdjęcia :-))

Intrygowało mnie, jak się robi biżuterię z sutaszu, w ogóle nie wiedziałam co to jest ten sutasz i że to w ogóle tak się nazywa. Okazało się, że nie jest to wcale takie trudne, choć trochę trzeba nad tym posiedzieć i pilnować, by było równo. Dziś w pasmanterii kupiłam tasiemki sutaszowe w różnych kolorach i po przejrzeniu w sieci kilku tutoriali zabrałam się do szycia. Oto małe coś - na razie zawieszka, a jeśli dorobię drugie, to będą kolczyki ;-) Ma kilka centymetrów długości - zrobione jest z sutaszu, szklanych koralików i dwóch zrobionych przeze mnie koralików z fimo:



Edit:

Jest i drugi, więc zrobiłam z tego kolczyki, wyglądają tak:



13 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie ^^ Ale moim zdaniem lepiej spełniałoby chyba rolę kolczyków ;) jeśli dorobisz drugi czekam na prezentację x]

    OdpowiedzUsuń
  2. Benihime-chan, dziękuję :-) Spróbuję zrobić drugi :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo , ale śliczne:-)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda xD Ale zgodzę się z Benihime-chan, jako kolczyki będzie lepiej. Normalnie fabryka biżuterii z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ismara, no to dorobię drugi, a i zaczęłam sobie rysować projekty na następne kolczyki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee pani projektant:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Naprawdę bardzo piękne.
    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki - majstersztyk! Biorąc pod uwagę, że to Twoja pierwsza sutaszowa "robótka", to jestem w szoku. Produkcja biżuterii nabiera rozpędu :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. mbosska, dziękuję :-) Mam już pomysł na drugie :-) pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cat, dziękuję :-) W pracy mam bardzo głowę zajęta myśleniem, więc przy takim dłubaniu z koralikami odpoczywam i się "resetuję" :-) Nie wiem, ile jeszcze będę tak dłubać, ale ma razie mam fazę :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: