The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

6 lipca 2011

Yoshida Brothers - Rising



Zespół tworzą dwaj bracia - Ryoichiro Yoshida (ur. 1977) i Kenichi Yoshida (ur. 1979). Pochodzą z Hokkaido. Grają na shamisenach od piątego roku życia, grając muzykę tsugaru-shamisen. Zadebiutowali w 1999 roku i od tamtej pory wydali kilkanaście albumów. Po raz pierwszy w trasę koncertową po kraju wyruszyli w 2002 roku. Łączą muzykę tradycyjną ze współczesnymi brzmieniami. Na stronie oficjalnej zespołu można posłuchać fragmentów utworów z ich płyt.

 A tak na shamisenie grał kiedyś GACKT :-))  (dzięki Kanarek za przypomnienie :-).

Tsugaru Shamisen by Gackt przez inesu-san

10 komentarzy:

  1. Pamietam, ze slyszalem juz kiedys o nich. Chyba nawet ten utwór ^^ I spodobali mi się, ale jakos o nich zapomnialem... a teraz Ty mi przypomnialaś :) dzieki ^^

    Ogólnie lubię sam dźwiek shamisenu (chyba przez Sixth day seventh night :D) wiec jeszcze w takim wykonaniu i polaczeniu tym bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanarek, dzięki za przypomnienie, że GACKT grał na shamisenie :-)) Wstawiłam z nim video :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam na czym on jeszcze nie grał?Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co sie orientuję, to Gackt potrafi grać, w różnym stopniu, na okolo 10 instrumentach ^^ więc większość orkiestry móglby obslużyć... i do tego jeszcze solówka na Shamisenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podobał Gackt i Ci bracia również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaa, baaardzo fajnie to brzmi. Nie wiem czy już kiedyś tego nie widziałam, bo coś mi tam świta.

    'więc większość orkiestry móglby obslużyć... ' tiaa.....ja i moje niewinne myśli XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha xD ismara, to juz myśle, że w takim wypadku orkiestra obslugiwalaby jego... ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ŻEŃSKA orkiestra, chyba:-)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. No, myślę, że część męskiej też byłaby zainteresowana... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nom, ale przyznacie temat do gadania tomy mamy, nie ma co, hehe^^Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: