The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

1 lipca 2011

Versailles w Polsce! - World Tour 2011 - Holy Grail -

No nie wierzę!!! Versailles w Polsce!  o-o... 6-6... O-O!!!!! \(*^-^*)/!!!!

Bilety na koncert można kupić między innymi na stronie Ticketstore :-)


Versailles w ramach światowej trasy koncertowej wystąpią w Europie, Azji i Ameryce Południowej. Europejska trasa koncertowa wygląda tak:
Sep 30 Russia – St Petersburg @ZAL Ozhidaniya
Oct 02 UK – London @Islington Academy
Oct 04 Spain – Madrid @Caracol
Oct 06 Italy – Roma @ Traffic
Oct 09 Austria – Wien @ Szene Wien
Oct 10 Poland – Cracow @ Kwadrat
Oct 12 Germany – Berlin @ SO36
Oct 13 Germany – Cologne @ Werkstatt
Oct 15 France – Orleans @ Château de la Charbonniere
Zobaczę Hizakiego!!!!!!! (=^.^=)



Info o trasie koncertowej na stronach:
Versailles.wfc,
Torpedo Productions,
JaME,
Last.fm.

Wywiad z Kamijo i making do "Masquerade":

28 komentarzy:

  1. Ja też nie mogę uwierzyć. Ale sen się spełnił.
    Mam nadzieje, że uda mi się pojechać.
    Ja też pragnę zobaczy Hizakiego na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zobaczyć Versailles na żywo to moje marzenie :-))) No i Hizaki! Ach! (*^^*)

    OdpowiedzUsuń
  3. K U R D E !! Ile koncertów w tym roku, no?!
    Ja nie wiem czy dam radę! ;( ;( ;(
    Ale i tak się cieszę, eh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, ja MUSZĘ dać radę! Japońskie zespoły czasem się nieoczekiwanie rozpadają, albo muzycy chorują czy coś, dlatego, jak jest szansa ich zobaczyć, to nie można tego odkładać na później :-)) Wspaniały rok! A jak X-Japan przyjadą do kompletu, to będzie odlot ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ja też myślę, że muszę! Jedyny problem dla niepracującego studenta to kasa xP A w tym roku też Rammstein przyjeżdża! Ja po prostu nie wiem czy wyrobię ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ismara, to nie martw się, czy wyrobisz, tylko ZARABIAJ! :-) Masz wakacje na zarabianie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, dzięki :) Muszę się jakoś ogarnąć...znaleźć jakąś pracę i napisać przeklęte mgr XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiejszy dzień doprowadza mnie do łez ;( Właśnie koleżanka posłała mi zaproszenie na ślub. Zgadnijcie którego?

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie, chyba nie w sierpniu...????

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze trafiłaś >< Dokładnie 6go.

    OdpowiedzUsuń
  11. OO... no ale 6 sierpnia już masz od dawna zaplanowany...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie... Teraz mam gigantyczne wyrzuty sumienia, poczucie winy i chaos w głowie. Damn.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, na ale wydaje mi się (mam nadzieję, że Cię nie urażę niechcący), że gdyby ta koleżanka była bardzo bliska, to byś się dowiedziała o tym ślubie trochę wcześniej niż tylko na miesiąc przed...? Ona trochę się spóźniła z zaproszeniem... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uraziłaś ;) Byłyśmy blisko kiedyś...Tia...to jest gorsze short notice niż G ><' Podejrzewam, że wszystkie dowiedziałyśmy się na ostatni dzwonek...

    OdpowiedzUsuń
  15. O masakra, co za rok... Ja jeszcze nie wiem, czy na G pojadę, a tu juz sie Versallies pchają xD Chyba nei wystarczy pracować... trzeba będzie jeszcze rzucić studia i robic drugi etat :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lalala Kamijo w Krakowie. Mój książe w moim miescie ^_^ ♥_♥ dostałam pozwolenie na spamowanei:PPPP lala

    OdpowiedzUsuń
  17. Lladia, ciesz się do woli ;-) Mnie najbardziej cieszy, że zobaczę Hizakiego. No i szczerze się obawiam tego, że dziewczyny mogą mu podrzeć sukienkę. Jak to wyglądało w Budapeszcie? Gładziły go jakoś, dotykały palcem czy co? ;-) Bo naprawdę obawiam się, że mogą go za mocno pociągnąć za te falbanki... Ach...

    OdpowiedzUsuń
  18. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!O mamo!Weźcie mnie ocucie, bo nie wyrobię1Na serio?!Osz ty. W szoku jestem, a co oni tak się nagle wszyscy zapalili do przyjazdu?Ismara Kotku, kiedy konkretnie Rammstein ma przyjechać?Moja kumpela jest ich fanką, raz miała szansę na pójście na ich koncert była o krok, ale się nie udało i do dzisiaj nie może sb tego wybaczyć.No nie muszę się napić.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  19. Madzia, 14 listopada :)

    Jeden zespół a tyle radości XD Wyjątkowy ten rok jest. Aż strach pomyśleć kto jeszcze do nas zawita ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Ismara:) O jejciu, chyba raj na ziemi.Cóż może X Japan też przyjedzie?Kto wie? Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemna wiadomość ;-)
    Trzeba będzie pomysleć. O Kamijo oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Madzia, może niech X-Japan w tym roku nie przyjeżdża, bo zbankrutujemy totalnie...

    @Asai, myśleć o Kamijo można tak czy inaczej, ale zamierzasz zobaczyć go na żywo? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. no właśnie Kraków mnie trochę przeraża. Więc na razie będę sobie tylko myśleć, słuchać, oglądać - może przytłumię to przerażenie na tyle, żeby kupić bilet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bilety można kupić na stronie Ticketstore - 99 zeta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak właściwie, to są jakieś ograniczenia wiekowe co do wstępu na koncert? *^*

    Sakamae ~~

    OdpowiedzUsuń
  26. Obejrzałam to video, którym wzbogaciłaś ten wpis. I jakoś tak zaczęłam się cieszyć na poniedziałek.Też jestem podekscytowana ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahaha, Asai, super, że się zobaczymy w Krakowie :-DDDD

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: