The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

24 lipca 2011

TVXQ - Tohoshinki

Boysbandy jako takie mnie rozśmieszają albo nudzą, ale ci fajnie tańczą ;-) TVXQ, czyli po japońsku Tohoshinki (東方神起), czyli DBSK, czyli po koreańsku Dong Bang Shin Ki (동방신기), a po chińsku Tong Vfang Xien Qi (东方神起)... w każdym razie są z Korei Południowej :-)


TVXQ - 왜 (Keep Your Head Down) [MV] przez _meg

Jest to utwór z najnowszego, tegorocznego albumu "Keep Your Head Down" grupy, która obecnie jest duetem, jako że panowie z boysbandu się rozstali (podzielili na dwa zespoły). (Tak zrozumiałam z opisu, ale może to już nieaktualne...). Nad płytą pracowali Changmin i Yunho.

Edit: zapoznaję się z muzyką zespołu. To chyba będzie mój pierwszy boysband! ;-)

A ta piosenka podoba mi się bardzo! "Wrong Number":



A tutaj DANCE VERSION.

i ta :-))) "Darkness Eyes":



no i "Mirotic" :-))) Sama nie wiem, czy mi się bardziej podoba wersja japońska czy koreańska, ale znalazłam także chińską... tu po japońsku:



Tu WERSJA CHIŃSKA.

38 komentarzy:

  1. Nie powinni już się nazywać ani DBSK ani Tohoshinki ;( Dłuuuugo ubolewałam nad ich rozstaniem, sprawa sądowa nadal trwa [trafiła Ci się fanka ;)]. Pozostała 3ka występuje jako JYJ teraz. W pełnym zestawie naprawdę byli świetni. To chyba była 1sza kor. grupa która przebiła się z takim efektem na cały azjatycki rynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ismara, to może podaj jakiegoś linka do fajnej piosenki tego dawnego TVXQ. Ta piosenka jest całkiem niezła i klip jest niezły - świetnie jest dopasowana choreografia do muzyki i do klimatu. Słyszałam, że mają ogromną bazę fanów w Korei.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają/mieli masę fanów. Cassiopeia w 2008 r. dostała się do Księgi Guinnessa za największy oficjalny fanklub na świecie ;) Choć laski potrafiły być naprawdę przerażające!! Mi ta piosenka nie bardzo się podoba, ale SM potrafi robić świetne klipy ;)

    To kilka moich ulubionych piosenek: wrong number, purple line, ’O’ [byłam tam, byłam tam!!], mirotic [tą melodię możecie kojarzyć jeszcze skądś ;)], darkness eyes, survivor, tri-angle, are you a good girl?, insa by Jae. Dla porównania kiepski klip JYJ ^.^’ -> ayyy girl. I lepsza piosenka empty.

    Wiem, dużo tego ^.^'' Ale nie umiałam się zdecydować [a jest tego tyle!].

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu ,a co to się stało , żeś o nich napisała?Mi też nie było do śmiechu jak dowiedziałam się o ich rozstaniu , razem w grupie wyglądało to lepiej.A tak tu trzech tu dwóch.Nom piosenki mieli świetnie , My little princesss, Baloons(popłakałam się ze śmiechu, oglądając ten klip, dałąm do obejrzenia rodzeństwu , najpierw"Co to do cholery?!",a potem "Fajnie!".Rising Sun.Mi ta piosenka się podoba i klip.Jak widać nie tylko Gackt:-)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłuchuję te piosenki, Ismara dzięki :-)

    @Madzia, bo u Ismary ich zobaczyłam, a słyszałam o nich już od bardzo dawna, i w końcu postanowiłam się trochę rozejrzeć, co oni robią :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Madzia, Baloons to jest piosenka, której nigdy nie pokazuje się na 1szy rzut! XDDDD

    Jak Miriel poprosiła o linki to siedziałam jak łoś i nie wiedziałam co wybrać. Dłuuugo mi zeszło, LOL. Ale mają bardzo fajne koncerty. Świetnie są zrobione. Stroje potrafią czasem zabić...śmiechem xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba Ci się? ;> Właśnie tworzę posta z tym co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze! Jakie maja fajne uszka! :-DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe te ciuszki, nieprawdaż?Każdy wygląda śmiesznie i uroczo.Koniec jest zabawny jak Kim próbuję dogadać się z dzieckiem i ta jego mina, powala mnie:)Gackt też był przebrany jak dobrze kojarzę w miśka, tańczył na scenie razem z nimi.Popłakałam się ze śmiechu.Popraw mnie Miriel jeśli się mylę.Sama mam pomysł ,żeby się przebrać w Różową Panterę i łazić po Sienkiewce.Albo na stoku narciarskim kiedy zaczną się sezony.Ja to mam pomysły dobre:-)Hm... muszę poszukać na You Tubie koncert miśkowy Gackt, całkiem dobra nazwa"miskowy koncert".Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  10. :D za mocny bit, tańczą fajnie, ale czemu kojarzy mi się to z filmem "Stomp the Yard" ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nathalienn, ja tego filmu nie kojarzę, ale ten mocny bit jest super :-)) W każdym razie tu mi pasuje :-)

    Przesłuchuję inne ich piosenki, wcześniejsze, są bardziej melodyjne i łagodniejsze, miło się słucha :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ismara, Ayy Girl mi się podoba, i piosenka i teledysk :-)))

    Ale najpiękniejszy jest "Wrong number", potem "Darkness eyes".

    Podoba mi się to "Keep your head down", "Mirotic", "Tri Angle".

    reszta na razie jakoś nie zaskoczyła z tych, co podałaś, ale słucham po kolei płyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak się cieszę, że aż tyle Ci się podoba ^^ Nie spodziewałam się ;) Ayyy Girl ma klip kiepski, piosenka jest ok. Oni w ogóle baaardzo dużo miejsca zajmują/zajmowali na dysku i nośnikach XD
    I znowu anulowali 3ce program :/

    A słyszałaś Mirotic w wykonaniu Sary Connor? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Słucham po kolei całych albumów. Ayy Girl teledysk na serio mi się podoba! :-))
    JYJ odwołali?... Ale w Korei? No ja nie mogę, to jak mafia u nich działa...

    Nie znam Sary Connor... W ogóle musze się przyznać, że Tohoshinki to jest mój pierwszy w życiu boysband ;-) Od późnego dzieciństwa słuchałam tylko ciężkiego rocka i metalu, więc nie znam muzyki popowej w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to posłuchałam już tej Sary Connor, i śmiesznie, że dwaj różni wykonawcy mogą mieć prawa do piosenki :-)):

    The writers of the song had sold the single to two separate companies. One being Connor's and the other being SM Entertainment, a South Korean music company. The song was sold with the understanding that Connor's version could only be released within North America and European regions and Australia and SM Entertainment could only release the song in Asian regions of the world. SM artist TVXQ used the song as the lead single in their 4th studio album Mirotic and it went to number one in Japan.

    (to z wiki)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niee.....jakoś nie mogę na Mickusia tam patrzeć [ten w najdłuższych włosach]. I obwiesili ich jak choinki ;) A poza tym jestem przyzwyczajona do wycackanych klipów SM ;)
    Taaak, w Korei. Takie pokątne tłumaczenie stacja podała, że aż chce się wierzyć.

    Ja jej nie słucham, ale że dostała prawa do tej samej piosenki byłam ciekawa. Ale i tak wolę Szynki. Lepszy klip!

    Ooo.... u mnie to w sumie taki mix się przewija, że kiedyś znajomi chwytali się za głowę [teraz przywykli]. Do szyniny mam gigantyczny sentyment bo tak naprawdę od nich zaczęła się Azja na wielką skalę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szynki?!W życiu bym nie wpadła , że można ich tak nazwać.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  18. A może przyjadą do Europy??? :-)))

    http://jyjpolska.wordpress.com/2011/07/29/info-koncert-jyj-w-europie/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie? Szynki to było jedna z 1szych rzeczy o jakich pomyślałam, kiedy usłyszałam jak się nazywają.

    O mammo, nie!! [taaak!] Czemu wszystko w tym roku?! Dopiero co Duo-Szynki były w Paryżu na SM Town. A ja rozpaczałam, że nie mogę jechać ;( Niby Berlin bliżej, no ale...ludzie, coście się uwzięli na tek rok?
    Ciekawe czy jak zaspamuje twittera Jaejoonga to coś da XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Wersji chińskiej mówię 'nie!" ;)

    I generalnie wolę, jak tylko wstawki są po angielsku - jak to jest w Mirotic - a śpiewają po koreańsku, a najlepiej japońsku. Gdyby się JYJ w Berlinie pojawili z nieangielskim repertuarem, to kto wie ;D Za to ich angielski mi się nie podoba, szczególnie na żywo w 'Empty":
    http://www.youtube.com/watch?v=kf0WxarG-xs

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie w tym roku, nie w tym roku!!! ;-)

    Moim zdaniem ich angielski brzmi lepiej niż angielski w wykonaniu Japończyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. O lol, co Jae robi z głową XD A ich angielski jest teraz o niebo lepszy niż jakiś czas temu. Micky z założenia powinien mówić poprawnie bo mieszkał w Stanach ;)

    Japońska wersja Mirotic też mi dziwnie brzmi...ciągle słyszę 'ciocia' tam xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojj, o niebo lepiej! (Teraz muszę zerknąć na ściągę ;) ) Yoochunowi mówienie idzie bardzo dobrze, spokojnie można go zrozumieć. A Gackt powinien mieć mówienie po angielsku zabronione! Tylko widzisz, IMO nie operują językiem jeszcze nie na tyle dobrze, by Zachód ich kupił, a tracą w ten sposób tajemniczość i egzotykę. Lepiej zamiast słabym angielskim czarować nas genialnym egzotycznym językiem z angielskimi wstawkami (jak w Mirotic). Wtedy tylko znawcy są w stanie złapać, że może ten ich japoński nie do końca gra, ale dla moich uszu poezja ;) Puść sobie to "Empty" live, ale tylko dźwięk bez obrazu. Muza musi być dobra sama w sobie, bez protez w postaci urody.

    W ogóle jestem dla nich pełna podziwu, to nie tylko talent, ale i naprawdę ciężka praca, by tak skakać, tańczyć, śpiewać. I to w tylu językach. Nigdy nie dorównamy Azjatom w samozaparciu, aczkolwiek oni siebie zranią, a dopną swego. Przydałoby mi się trochę ich samozaparcia, chociaż ułamek :)

    C do live - w sumie też nie teraz, bo lada moment Anathema się może tu pojawić, a to priorytet. Z drugiej strony nie mam pojęcia gdzie będę za rok. No,a le jednak tak -m wolałabym, by nie przyjechali teraz. I by się pojawili z takim występem, co jest raczej niemożliwe:
    http://www.youtube.com/watch?v=yK1UO00EoBs
    Chyba, żeby doszło do ugody i wyjątkowo ich połączyli ze względu na trasę po Europie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ismara, pisałyśmy jednocześnie - Micky, czyli?

    OdpowiedzUsuń
  25. GACKT nie jest za dobry z angielskiego, no ale cóż. Radzi sobie i można go zrozumieć [po małej zaprawie]. Ale zgodzę się, że przez piosenki po angielsku tracą na tajemniczości :) Dlatego nie lubię za bardzo polskiej muzyki. Wolę nie znać tekstu. Dlatego [po 2-krotnej próbie] nie czytam tłumaczeń tekstów Szynek. Czasem boli, naprawdę. To Empty nie wyszło im najlepiej. Mogło być lepiej.

    Witaj w klubie. Też chciałabym choć choć ułamek tego samozaparcia, wiary w siebie i pewności. To budzi mój szacunek. I zazdrość ;)

    Hehe, za dużo tych zespołów no. Dopiero co słyszałam o koncercie Apocalyptici. Za dużo tego!
    Ich koncerty są świetnie zrobione *.* Uwielbiam je oglądać. Choć nie przepadam za balladami zbytnio. I masz rację...nie ma szans na taki występ ;( 5 lat marzenia o koncercie, a tu bach - rozeszli się ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. ismara, tym razem wcięło mój komentarz ;) Bo te od 16:11/26 pisałyśmy w tym samym czasie w odp. do Miriel. Który to Micky?

    No, ja się domyślam, że te teksty to są ckliwe i słodziutkie, lepiej nie wiedzieć i traktować głosy jak kolejne instrumenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja raz wpadłam na wersję "Mirotic" z fałszywymi polskimi napisami... i od tamtej pory w refrenie cały czas słyszę "Wszystko mamy... obcykane".

    Ta wersja jest tu: http://youtu.be/efCW8wRwk-M

    OdpowiedzUsuń
  28. A jest masa ich piosenek z polskimi napisami. Ale to boli jeszcze bardziej niż z angielskimi.

    OdpowiedzUsuń
  29. O losie, myślałam, ze to widziałam, ale nie! Jestem poryczana ze śmiechu, aż brat pomyślał że coś jest ze mną nie tak, LOL. Miriel, zabiłaś nie tym!
    Dla wyjaśnienia: SuJu to Super Junior, 13-osobowy zespół [może teraz już nie] też z SM. A Yunho i Jae to była naczelna para fandomu ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Bomba, piękne! ;DDD Szczególnie z objaśnieniem, kto to SuJu i co nieco o fandomie. Ale nawet bez tego byłoby super ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ismara, "ciociu" to w chińskiej wersji :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra, poszukałam, obejrzałam:
    http://www.youtube.com/watch?v=SnMoDDbEccE
    i teraz już muszę odpocząć od tych ślicznych wschodnich buziek ;D

    Ale powinni zrobić jakiś mega koncert gdzieś w świecie i skonfrontować J. Biebera & Co z grupami z Azji. Chciałabym zobaczyć reakcje 12-latek na nich ;) Do Justina nic nie mam, podaje jako dzisiejszą ukochaną/znienawidzoną ikonę nastolatek. IMO jeśli chodzi o boys bandy - oczywiście na tyle, na ile je znam - to jest mega przepaść, Wschód góra pod względem doboru chłopaków, jak i jakości audio-wizualnej.

    OdpowiedzUsuń
  33. A możliwe, nie pamiętam już dokładnie ^.^'

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Junior, pierwszy raz ich widzę i słyszę. Mają bardzo ładne głosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na SuJu za bardzo się nie wyznaje, ale ich ostatnią czołową piosenką [bynajmniej całości, bo są jeszcze podzieleni na podgrupy] jest szoruj szoruj.
    Różnica jest duża. Właśnie w jakości. Takie zespoły są strasznie dopracowane, choć oczywiście nie wszyscy mają talent.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sorry sorry sobie posłuchaj, śmiesznie to brzmi , bo siory siory ,haha.Teraz nie do końca jest ich 13 , bo jeden łazi po sądach Chińczyk nie przypomnę sobie jego imienia, kilku są w woju, więc zaledwie kilku koncertuję.Shinee mają świetne piosenki, cholernie podoba mi się clip do Lucifer Angel, choeografia mnie za każdym razem powala na kolana, bo jest tak równo, krok po kroku.C.N.Blue, Girls Generetion.Mnóstwo tego jest.Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: