The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

20 lipca 2011

Sezon polowań na muchy...

Wieczorem gaszę w mieszkaniu światło i stawiam na podłodze lampkę - to sygnał dla drapieżników: łowy czas zacząć...






Na zdjęcia z akcji to mam za słaby aparat :-) Ale przynajmniej udało mi się uchwycić, jak drapieżcy czekają na swoje ofiary ;-) (zdjęcia ładniej wyglądają w powiększeniu).

8 komentarzy:

  1. Śmiesznie to wygląda:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz kociaki :d zapewne jak do Ciebie przyjadę to oba wymiętoszę i się do mnie przykleją (o ile są przyjacielskie do obcych), chociaż mówi się, że koty uwielbiają reumatyków... heh reumatyk z alergią na koty :D uwielbiam ciepełko kocich całek i miękkość futra, do tego ich odprężenie, gdy drapie się je po bródkach i leniwe mruczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, zanim Ciebie nie podrapią:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaka u was pogoda?Bo u mnie znowu pada:(Ale ciocia z Wojtkiem nareszcie pojechali.Przedwczoraj przeszedł samego siebie.Ale znowu przyjedzie z rodzicami, ja pierdzielę.Co za wakacje.Kij z tym oni będą się nim zajmować.Ja wypitruję do kumpeli.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe są te Twoje kocice w swoim oczekiwaniu na łowy, wyczuwa się napięcie jak przed spektaklem ;)

    fajne zdjęcia :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *mmrrrr*
    *pac*
    *mam cie, zjem cie!*

    XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięcho będzie.Huuuuuura!Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ismara rozbroiłaś mnie tym komentem, haha.Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: