The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

3 lipca 2011

Origami - lilia i kusudama z kwiatów Carambola i lilii

Tradycyjna czteropłatkowa lilia origami jest całkiem prosta i szybka do zrobienia. W internecie i na youtubie jest bardzo dużo tutoriali, z których można się nauczyć, jak ją zrobić. Link do jednego z filmików wstawiłam w poprzednim poście o origami. Taka podstawowa wersja tego kwiatka wygląda tak:




Wcześniej pokazywałam zrobioną z zielonego papieru i kwiatków Carambola kusudamę. Wydała mi się jednak jakaś taka... mało ozdobna i jakoś za mało złożona. Czegoś mi w niej brakowało.


Postanowiłam więc ozdobić ją żółtymi liliami :-) żeby była weselsza, bardziej słoneczna i bardziej kwiaciana :-) I teraz wygląda tak:


Kusudama z kwiatków Carambola i lilii
Elementy: 12 kwiatków Carambola (projekt Carmen Sprung) i 30 lilii (projekt tradycyjny)
Papierki: 12 zielonych arkuszy i 30 żółtych
Łączenie elementów: na klej

10 komentarzy:

  1. piękna ta kusudama z lilii i caramboli :) pięknie Ci to wyszło, ale nie było raczej prosto tego skleić co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Trochę rzeczywiście trzeba było przy niej popracować :-)

      Usuń
    2. Ale dzieło na pewno wprawiło Cię w podziw :) bo mnie bardzo. Mówiłaś kiedyś, że nie masz dużo cierpliwości, chyba już masz jej więcej :)

      Usuń
    3. Tak, Nathalienn, okazało się, że czasami można sobie trochę cierpliwości wypracować ;-). Zrobiłam ostatnio 100 żurawi z papieru ;-)).

      Usuń
    4. Napisałam o nich w nowym poście i są na zdjęciu. Wcale nie wygląda, jakby było ich dużo ;-).

      Usuń
  2. Ładna, ładniejsza niż sama zielona, świetny pomysł z tymi liliami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda może kiedyś też taką sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena, dziękuję :-). Zajrzałam na Twojego bloga i masz tam różne origami :-) szczególnie ten kaktusik jest uroczy :-). Będę zaglądać, co nowego zrobiłaś :-) Pozdrawiam!

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: