The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

8 lipca 2011

Koraliki z fimo

W tygodniu razem z moją starszą siostrą robiłyśmy koraliki z masy fimo. I oto, co nam wyszło :-) Część koralików jest zupełnie nowa, a niektóre zostały zrobione z wykorzystaniem wcześniej zrobionych uturlanek.


Po upieczeniu nawlekłam je na żyłkę - część z tych koralików, które dziś piekłyśmy, te, które robiłam jakiś czas temu, i parę takich zrobionych zupełnie dawno :-) Mam więc koraliki czerwono-złote, różowe z listkami, w żółtej kolorystyce i niebieskawe :-)


14 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAMadzia**

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastaśne!! A najbardziej podobają mi się te ciemne z czwartej fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znów zajęłaś się koralikami - mam świetne pomysły na nie. Bardzo podobają mi się te z kwiatkami na żółtym tle. Na pewno są śliczne a zdjęcia nie oddają nawet połowy ich urody.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i patrzę i strasznie kojarzą mi się z cukierkami xD Mała fabryka biżuterii z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Madzia, :-))))

    @Cat, dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórko, te żółte po upieczeniu ściemniały. A jakie masz na nie pomysły? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ismara, nie tylko biżuterii ;-) Wygląda na to, że lubisz słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiaa...lubię aż za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne te koraliki i te które zrobiłas i te, które mam w bransoletce od Ciebie i zastanawaim się czy to ciężko zrobić w takim koraliku kwiatuszki i inne wzorki :) i skąd tak właściwie masz tą masę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cuksy , normalnie.Nic tylko wziąźć i zjeść.Mniam...Ach Miriel uwielbiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Cię.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ismara Kochanie witaj w klubieMadzia**

    OdpowiedzUsuń
  12. Nathalienn, dziękuję :-) To nie jest ciężko, trochę czasu zajmuje ulepienie i uturlanie fimo, ale robi się to łatwiej niż na to wygląda :-) Masę fimo można kupić w empiku.
    W opakowaniach wygląda tak: http://swiatpasji.pl/sklep/FIMO-k140-0-3-price.html niestety jest dosyć drogie.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: