The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

14 lipca 2011

Kokardki z papieru

Znalazłam tutorial, który pokazuje, jak zrobić z papieru kokardkę. Strona jest w języku koreańskim (tutaj - należy kliknąć na zakładkę "origami"), ale można się domyślać z rysunków, jak składać papier i gdzie go naciąć. Kokardki są proste do zrobienia, można je przykleić do pudełeczek, ozdobić prezenty, albo kartki. Zrobiłam ich kilkanaście i mam wielką ochotę poprzyczepiać je wszędzie. Na razie się powstrzymuję, ale coś mi się wydaje, że ostatecznie ozdobią monitor ;-) Nie powstrzymałam się zaś od ozdobienia ich błyszczącymi drobiazgami :-)




Zrobiłam jeszcze trzy - różowe w kropki :-)


I pomyślałam, że może nie widać, jak te kokardki są małe:

20 komentarzy:

  1. prześliczne :) na monitorze będą bardzo ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathalienn, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgrabniutkie:)Hm ciekawe jak na monitorze wyglądałoby to.Taką kokardkę można też nosić na głowie, kupić zwykłą opaskę przykleić i już.Przecież to głupio nie wyglądałoby.Kupiłam sobie sukienkę czerwono-czarną w kratę , przyczepiłam do niej broszkę , która była w gazecie i świetnie to wygląda.Lubię takie kombinowanie:-)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. może to nic wielkiego, ale nominowałam Twojego bloga do One Lovely Blog Award na moim blogu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kjutne są :) Właśnie stwierdziłam, że musisz mieć w domu mnóstwo drobiazgów do takich 'robótek' XD

    OdpowiedzUsuń
  6. @Madzia, na razie schowałam wszystkie kokardki do pudełeczka :-) Będę je doklejać do prezentów może :-)) Albo do kartek z życzeniami :-)

    @Nathalienn, dziękuję :-) Zaraz zajrzę do Ciebie, zobaczyć, co to jest :-)

    @Ismara, dziękuję :-) Tak, mam sporo pudełek z różnymi drobiazgami do "majsterkowania" :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. o i koncepcja się zmieniła na użycie kokardek ;) też dobry pomysł, nie wiem jak Ci, których będziesz obradowywać takimi kartkami i prezentami z własnoręcznie robionymi kokardkami, ale ja bym się ucieszyła jakby ktoś dla mnie sam kokardkę zrobił :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nathalienn, ostatecznie i tak kilka kokardek i kilka chińskich gwiazdek przyczepiłam do monitora ;-))) Jeśli będziesz chciała, zrobię dla Ciebie kokardkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podobaja te kokardki ,wygladaja rewelacyjnie;D niestety nie moge odnalesc sie na stronie w jezyku koreanskim. czy moglabys mi wyslac meilem albo tutaj instrukcje jak je zrobic:)?
    pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominika, kliknij na link do strony, a potem pod tym banerem z fioletowym kwiatkiem masz kilka zakładek - kliknij na ORIGAMI. Wtedy pojawią Ci się różne obrazki w projektami origami. Pod obrazkami widać, że stron z projektami jest kilka, masz tam numerki: 1,2,3,4,5. U mnie kokardki są na 4 stronie. Więc kliknij 4. W drugim rzędzie będzie różowa kokardka, to ją kliknij :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje bardzo za pomoc :)
    zabieram sie do robienia kokardek.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie nalezy kliknac????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij na link do strony (jest w poście na górze), a potem pod banerem na koreańskiej stronie masz kilka zakładek - kliknij na ORIGAMI. Wtedy pojawią Ci się różne obrazki w projektami origami. Pod obrazkami widać, że stron z projektami jest kilka, masz tam numerki: 1,2,3,4,5. U mnie kokardki są na 4 stronie. Więc kliknij 4. W drugim rzędzie będzie różowa kokardka, to ją kliknij :-)

      Usuń
  13. hej;) nie wiem jak przejść z 7 do 8 kroku:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz się podpisać? ;-). Nie lubię rozmawiać z anonimami ;-).

      Usuń
  14. witaj ;) ja sie odnalazlam na koreanskiej stronce, za to wgl nie rozumiem tych obrazkow ;p nie mam pojecia jak zaczac xd czy moglabym prosic o jakas mala pomoc? Pozdrawiam ;)

    ~GeluS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna się od kwadratowego papierka. Składasz go jak pokazano na 1. zdjęciu do środka i na zewnątrz, co pozwoli złożyć go (2) w podstawowe złożenie origami. (3) zaginasz rożek, wszystko widać ;-). (4) otwierasz złożenie i według linii po zagięciu rożka wciskasz do środka środek kartki. (5) składasz znowu, jak było, z rożkiem w środku. (6) jak widać, zaginasz brzegi, po obu stronach. (7) otwierasz złożenie na płasko, z zagiętego rożka po drugiej stronie formuje się mały kwadracik - środek kokardki (8). (9) przecinasz nożyczkami jak zaznaczono. (10) składasz, widać to na (11), potem składasz dalej (12), (13), (14), odwracasz, zawijasz papierki i masz kokardkę :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: