The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 lipca 2011

快進のICHIGEKI - Parent to Child

Podoba mi się ta piosenka :-) 快進のICHIGEKI - Parent to Child

Niestety nigdzie indziej nie mogę jej znaleźć, nawet nie mam jak ją wstawić na bloga...

To superkrótki wpis na blogu, ale przed koncertem Gackto trudno mi spokojnie się skupić nad czymś dłuższym... :-)

7 komentarzy:

  1. Masz jeszcze 10 dni - trzymaj się i nie "spal" za wcześnie, zostaw energię na koncert :)

    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 dni?????? (O-O) jejuś, tylko 10 dni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenkę przesłuchałam kilka razy i mi się też bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathalienn, ciesze się, że Ci się podoba :-)) Ja od paru dni ledwie mogę się czymkolwiek zająć, bo w myślach rozmawiam z Gackto po angielsku :-))) Ech, marzenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest nas więcej, bo mi też :D

    Rozmowy z G -> wyższy poziom abstrakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy taki wyższy poziom abstrakcji... w sumei zobaczycie go na żywo, wszystko możliwe ;) u mnie to wyższy poziom abstrakcji rozmowa z Vic'iem ;P ja z G nawet w myślach nie rozmawiam, w sumie co mam powiedzieć? Jak w myślach się zacinam to co dopiero na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: