The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

17 lipca 2011

Hello Kitty w ubranku misia :-)

Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę robiła zdjęcia zabawkom... Nie sądziłam, że w ogóle przyjdzie mi do głowy mieć zabawki... ;-) Oto moja nowa Hello Kitty w ubranku misia ze zdejmowanym kapturkiem \(*^-^*)/  razem z Małą Hello Kitty i Gakuchim :-))




A tutaj w towarzystwie Łapki :-) Kocio, miękko i przytulnie :-)


14 komentarzy:

  1. kocio, miękko i przytulnie!- zgadzam się, a Hello Kitty prześliczne i wyglądają tak słodko z Dasu Dasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta jest jeszcze słodsza od poprzedniej *.*
    A co do zabawek - to się zawsze niewinnie zaczyna xD Koleżanka jak raz dostała misia to teraz śpi z całym tabunem xDDD Jak sama upoluje to co chce to pewnie też tak skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Nathalienn, dziękuję :-) Pasują do siebie, nie? :-)

    @Ismara, a na co polujesz? :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Totoro i Domo-kun ^^ I może misia.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja w łóżku nie mam miejsca na misie, czasem tulę się do jaśka, a tak to mam dwie żywe przytulanki ;P

    Kitty w misiowym ubranku i Gackt w uszatym świetnie razem wyglądają, jak para słodkich misiaków ^.^ jeszcze jakby się za rączki trzymali to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ismara, a którego totoro? Tego dużego szarego, mniejszego niebieskiego czy tego małego białego? Domo-kum?... ten z zębami?... 0-0

    OdpowiedzUsuń
  7. Na duuużego. Widziałam szare i czarne. Nom, tego

    W ogóle oni wyglądają jak pluszowa rodzinka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach...Nagle zrobiło się tak miło:)Spoko ja też kiedyś robiłam foty pluszakom(siostrze miśkowi) i obrabiałam w ramki w telefonie.Całkiem niezła zabawa.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. A i jeszcze masz fajnego kota.Taki kolorowy, ja też mam , kotkę jest biało-szara.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przesłodkie♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Madzia, dziękuję :-) A Twoja kotka jest łaciata czy pręgowana?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ismara, a ten pluszak z zębami to do przytulania...? ;-)))) Co do totoro, to ja bym wolała tego najmniejszego białego, wolę zdecydowanie takie białe kawaii :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nathalienn, dziękuję :-)) Dwie żywe przytulanki to dopiero coś! Ja mam jeszcze koty w sumie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: