The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

3 lipca 2011

Happy Birthday dear GACKTさん!


Wszystkim fanom Gackto życzę z okazji jego 38. urodzin wszystkiego co najlepsze! Przede wszystkim wspaniałego koncertu 6 sierpnia w Warszawie, żebyśmy się świetnie bawili i żeby to był niezapomniany koncert dla nas w jak najbardziej pozytywnym sensie :-)) Życzę nam wszystkim, aby GACKT nas niezmiennie i pozytywnie zaskakiwał, żeby nie przestawał tworzyć dla nas muzyki i żeby wciąż zależało mu na śpiewaniu dla nas i na kontakcie z fanami :-) Miłego gacktowania i samej radości ze słuchania muzyki Gackto :-) Ściskam Was serdecznie!

GACKTさん, お誕生日おめでとうございます。

Na Twitterze od północy czasu tokijskiego trwa akcja #happybdayGACKT. Chodzi o to, żeby pisać tweety zawierające między innymi frazę #happybdayGACKT. Wczoraj do później nocy spamowałam na Twitterze, gdzie się tylko dało, nawet zaczęłam pisać do znajomych Gackto, życząc im wszystkiego najlepszego z okazji jego urodzin... ;-)))Również do Miyaviego, ale jak widziałam, nie tylko ja wpadłam na ten pomysł :-) No i Miyavi podłapał taga ;-))))


GACKT również napisał na Twitterze. Amaia przetłumaczyła wpis:
Morning~ And thank you~~ The photo shoot at the dawn of an all nighter finished safely, and I welcomed my birthday while filming a music video for YFC. I'll give you a report once again. We're still not caught up with recording. At any rate, we've got to finish fast. Well… I'm going back to work. Thank you everyone, really.

Dołączył się Kamijo :-)

6 komentarzy:

  1. Powiedziałaś już wszystko co najistotniejsze :) Mam nadzieję, że się spotkamy i rozniesiemy salę pozytywną energią xD Niech GACKT będzie z nami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ismara, dzięki! :-)))) Ja właśnie padam... przygotowałam kartki urodzinowe - tu dla fanów, oddzielną po angielsku na LJ, napisałam poza tym życzenia na Dears, a na koniec przyszykowałam kartkę dla Gackto i wysłałam do niego maila z życzeniami... No i oczy mi wysiadają ;-))

    Miłego gacktowo-urodzinowego dnia! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! ^_^

    I, jak napisala Miriel, żebyśmy spotkali sie na koncercie i świetnie się bawili! I żeby byl to dla wszystkich niezapomniany wieczór :) a oprócz tego, żeby jak najdluzej tworzyl dla nas i pamietal o wszystkich swoich fanach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj w nocy (dzięki Ismara za linka) na HNK Live w programie J-Melo GACKT powiedział, że dla niego jest bardzo ważne, by to co robi, poruszało fanów, i że to, co robi, robi dla fanów i że chce nas "pozytywnie zaskakiwać". Mówił o tym, że chce grać z zespołem YFC i jednocześnie pomagać Japonii przez następnych 10 lat :-)))

    Trzymam go za słowo szczególnie za to "pozytywne zaskakiwanie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat , sto lat , niech żyje, żyje naaaaaaaaam!Niech jeszcze dłuuugo nam gra!Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: