The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

18 lipca 2011

GACKT - Live Music (Episode.0) - 17.07.2011

Wszystko wrzucam do gacktowieści, ale tu napiszę oddzielnie. Ukazało się już czwarte wykonanie telewizyjne "Episode.0". W każdym kolejnym GACKT zdaje się wyglądać coraz piękniej, wydaje się coraz swobodniejszy i każde kolejne wykonanie coraz bardziej mnie zachwyca. Oto najnowszy, wyemitowany 17 lipca,program, występ zaczyna się od 02.10:

 

Wideo w większym okienku i lepszej jakości można również zobaczyć TUTAJ.

To co mnie rozbroiło, to... noga Gackto, którą on ponętnie wystawią spod spódnicy, i ta noga wydaje się być w pończosze... Obejrzałam kilka razy to wideo, i już nie wiem, czy nie mam zwidów ;-))) Jakieś tiule tam są też nad kolanem, ale wygląda to ewidentnie, jakby miał na udzie samonośną damską pończochę...

Zachwyca mnie, jak GACKT wygląda w tym programie :-) A oto moje screeny :-)))

Rozmowa:






Występ:








A tu ta noga... ;-)))

12 komentarzy:

  1. Jak wiadomo Gackt zaskakuje, więc to pewnie pończocha :D Ale jemu i tak wszystko pasuje :D

    anek

    OdpowiedzUsuń
  2. Anek, witam na blogu :-)) Ja myślę, że może nie wszystko mu pasuje, ale ta "pończocha", moim zdaniem, zaskakująco tak ;-)))) Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech mnie cholera< zamurowana>Tego się nie spodziewałam.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, od 20min wlepiam oczka w ponętną nóżkę xP
    I wydaje mi się, że to nie jest pończocha [choć nie powiem, że byłoby zabawnie gdyby była] a wzór z tiulowego wierzchu stroju. Jak się przyjrzeć ten pasek jest na całej szerokości, nie tylko na jego nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra, a co jest nad tym paskiem? Ja w ogóle nie moge sobie wyobrazić, jak ten strój wygląda... Bo na dole na jakby nogawkę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhm, to jest dziwnie zszyta spódnica... to wygląda jak długa kieca z rozcięciem z boku i naszytym tiulem z przodu + aplikacje. Na pocz. myślałam, ze on ma spodnie pod spodem ale to wysokie cholewki chyba tylko....
    A nad paskiem jest noga...a potem może jakaś bielizna XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, nie rozcięcie a założony na siebie materiał xD

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdym razie wygląda to interesująco :-)))) Naprawdę jestem sama zdziwiona, że myśl o tym, że GACKT ma na sobie pończochę, jest dla mnie naprawdę sexy ;-P Ta noga to mnie rozbroiła :-)))

    Chyba tylko w Japonii faceci wystawiają takie sexy nogi ;-)))

    A w ogóle napisałam do niego w tej sprawie na Twitterze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba nie-do-końca-gorset xD Choć podziwiam, że się w tym rusza. Po spędzeniu prawie całej soboty w gorsecie czułam się dość...ciasno xD

    Widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam witam :) tak pończocha zaskakuje zdecydowanie i oto chodzi :D

    anek

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może to pończocha, albo coś w rodzaju...podwiązki? Poddaje się, moja wyobraźnia jest ograniczona nie mam pojęcia co to może być. XD Ale oczywiście Gackto podczas wykonywania "Episode 0" zahipnotyzował mnie swoim wzrokiem, jak zawsze. Niezależnie od soczewek i czy je ma czy nie, zawsze jego oczy sprawiają, że mam dreszcze.*O* Prawie się zauroczyłam. Ale trzeba przyznać, że ma zgrabne nogi. ;D
    ~ Kaori.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaori, dzięki za komentarz :-) Tak, można się zauroczyć ^^.

      Usuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: