The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

30 lipca 2011

D - 鳥籠御殿~L'Oiseau bleu~

Cieszę się, że w końcu wyszedł singiel zespołu D "鳥籠御殿~L'Oiseau bleu~" (28 lipca). Widziałam wcześniej zapowiedź teledysku do tytułowej piosenki i bardzo mi się spodobało - brzmienie, basy i głos Asagiego. Spokojniej, ale ciężej, mniej zgiełku, ale głębszy tajemniczy klimat.


Bardzo podoba mi się ta grafika (to jest okładka od wydania CD + DVD), i nowy image - w głębokim błękicie. Błękitne róże i pióra. Asagi w sukni i z... klatką na głowie :-)


I podoba mi się to video - scenografia, kostiumy, kolorystyka i pomysł.

7 komentarzy:

  1. Po przesłuchaniu ostatniej płyty D nie przypadło mi do gustu. Ale ten klip jest fajny, a od 5:19 piosenka naprawdę mi się podoba ^^
    Mam coraz większą ochotę na soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta ostatnie płyta D Ci się podobała? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, czemu moja głupia poczta zjada mi powiadomienia o aktualizacjach ><
    No właśnie nie bardzo. Przesłuchałam jak się pojawiło info, że mają u nas grać. Ale ten singiel mi się podoba.2ga okładka jest śliczna *.* A przez Asagi'ego chce z powrotem moją grzywkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to, że u nich każda piosenka opowiada jakąś historię i jest pełna odniesień. Zawsze niesamowicie mnie inspirują. Teraz właśnie zgłębiam motyw niebieskiego ptaka^^

    OdpowiedzUsuń
  5. To czemuś ja ściełaMadzia**

    OdpowiedzUsuń
  6. @Madzia bo mi się znudziła xP

    @lladia jak zgłębisz to ja poproszę o odrobinę oświecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Miriel, gdyby nie twój blog to nie
    wiedziałabym, że już jest nowy singiel D.
    Jak człowiek pracuje to, żyje w innym kosmosie.
    Utwór jest bardzo fajny, miły dla ucha.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: