The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

27 czerwca 2011

Zabawki szydełkowe: żaba, ślimak, samochód i słoń :-)

Moja Zakokoniona Przyjaciółka nadal jest zakokoniona i nadal robi zabawki :-) Wcześniej pokazywałam jej zabawki robione na szydełku w tym poście, a później zabawki robione ze szmatek i szydełkową ośmiornicę, którą dostałam, tutaj. Oto kilka kolejnych zabawek :-)





Jak widać, zabawki są... oryginalne... Tak to jest, jak człowiek siedzi zakokoniony w domu, a nawet musi leżeć :-) Żabkę widziałam na własne oczy, jest przepiękna, ma około 3-4 centymetrów wielkości. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem kreatywności mojej Przyjaciółki :-)

Zdjęcia zabawek oprawiłam częściowo w gotowe ramki  ze strony Crazy-4-Monograms.

11 komentarzy:

  1. Żabunia *.* Śliczna jest :) Ostatnia wygląda jak Plastuś xDD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, a mi najbardziej podoba się samochód i ślimaczek :) piękne, a żabka wydaję się być większa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak.....żaba wyszła mi bardzo przystojnie.....
    Wczoraj kupiłam na ciuchach szlafrok za 1zł, przeprowadzę eksperyment naukowy i podejmę próbę uszycia misia!
    Może wyjdzie ufoludek, ale to już się okaże w praniu.... Bo te zabawki same sobie wychodzą jak chcą, ja na to większego wpływu nie mam...


    Kokon

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka.Masz talent dziewczyno, nie ma co.Malutkie arcydziełka sztuki.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  5. one są słodziutkie, coś pięknego! zgadzam się z Madzią - arcydziełka :)

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie te zabawki są malutkie, też myślałam, że są dużo większe, ale jak dostałam ośmiornicę, to się okazało, że mogę ją zamknąć w garści :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokonie, to z całego szlafroka to wyszłoby nawet kilka misiów ufoludków :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szlafrokowe misie.Hmm dla mnie ładnie brzmi.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. A tam......jakie tam "arcydziełka".....dłubałam sobie na przymusowym leżakowaniu w ciąży, żeby nie zgłupieć.....
    Bardzo jest mi miło czytać Wasze komentarze, dzięki!
    I dziękuję Miriel, że mnie tak pięknie wylansowała!!!
    (Może kiedyś będzie okazja to się odlansuję z nawiązką!)

    kokon

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokonie zdrówka dla Ciebie i jeszcze więcej dla Dzidzi :) leżcie, szydełkujcie i dbajcie o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Arcydziełka, arcydziełka.Nie gadaj głupstw,mało kto by coś takie zrobił. Życzę obu wam zdrówka:)Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: