The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

9 czerwca 2011

Yoshiki in Violet Underground Kingdom



If I fly over the blue sky to see you
Will you smile and cover the world with white gold
If I fought, follow to the clouds
Will you catch me there cause I see nothing but you and blue

Will you catch me there cause I see nothing but you and blue
Sweet blue
Cause I see nothing can make me miss you less

Yoshiki i Daughter z projektu Violet UK podczas koncertu symfonicznego "Symphonic Concert 2002.12.4 with Tokyo City Philharmonic Orchestra feat. Violet UK" wydanego na DVD w 2005 roku.

7 komentarzy:

  1. Piosenka jest przepiękna jak zresztą cały koncert i wieczne zakłopotanie Yoshikiego jak słyszy brawa i śpiew publiczności. Następny fragment Jihaku już w drodze na twoją skrzynkę.
    Znalazłam u ciebie ciekawą stronę .chce to, nie wiedziałam do dziś, że coś takiego istnieje, ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam się do twojej chce listy. Mam nadzieję, że to ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daylight, dzięki za fragment Jihaku :-)) Niedługo dodam kolejne rozdziały na blogu :-)

    Tak, ta piosenka jest piękna, na klimat, i aż dziwne, jak ten klimat pryska, jak zmieniają się światła i jak Yoshiki przestaje grać, To tak, jakby nagle obudzić się z baśniowego snu.

    Super, że dodałaś się do mojej chce.listy :-) Obejrzałam Twoją :-) Lubisz Tolkiena? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daylight :-) super :-)) ja też, bardzo. A znasz takie czasopismo? http://aiglos.tolkien.com.pl/numery.php

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale bardzo chętnie poznam. Dzięki za linka ^o^

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: