The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

18 czerwca 2011

Versailles - Holy Grail

Nowe PV Versailles - z wyjątkowo prostą piosenką jak na ten zespół, wręcz prawie nie w ich stylu. Ale podoba mi się - w tym wypadku akurat to uproszczenie stylu dało w efekcie całkiem ciekawą odmianę. Piosenka "Vampire" jest tematem do filmu "Vampire Stories", dlatego może właśnie odbiegać od typowego Kamijowego stylu (być może producenci zażyczyli sobie czegoś lżej strawnego ;-).



Videa oficjalne na youtubie są bardzo szybko blokowane przez wytwórnie muzyczne, więc trzeba się spieszyć z oglądaniem ;-)

15 czerwca ukazał się nowy album Versailles "Holy Grail", zawierający poza tym utworem wcześniej prezentowaną "Philię" (będącą tematem telewizyjnego serialu Onegai Kanaete Versailles), "Masquerade" i "Destiny -The Lovers-" - wydany w tamtym roku na singlu jako pierwsza piosenka z udziałem Masashiego.


"Philia" (z marca):



"Masquerade" można obejrzeć (jeszcze) TUTAJ. I na chińskim portalu TUTAJ (dzięki Asai :-).


Wcześniej to video było przez jakiś czas na moim blogu, na pasku bocznym, teraz już w zasadzie wszędzie jest poblokowane. Na youtubie można zobaczyć tylko fragment:



"Holy Grail" (autor słów, autor muzyki)
1. "Masquerade", Kamijo
2. "Philia", Kamijo Hizaki
3. "Thanatos", Kamijo Masashi
4. "Flowery", Kamijo, Teru
5. "Remember Forever", Hizaki
6. "Destiny -The Lovers-", Kamijo
7. "Dry Ice Scream!! (Remove Silence)", Hizaki
8. "Threshold", Teru
9. "Judicial Noir", Kamijo Hizaki
10. "Love Will Be Born Again", Kamijo
11. "Vampire", Kamijo
12. "Faith & Decision", Kamijo Hizaki
13. "The Theme of Holy Grail" Kamijo


Do wersji Luxury Limited Edition" dołączone jest DVD, które zawiera:

• Personal Edit Music Video of MASQUERADE
I. KAMIJO ver.
II. HIZAKI ver.
III. TERU ver.
IV. MASASHI ver.
V. YUKI ver.
• KAMIJO Interview & Special Making

Oto wersja Hizakiego \(*^-^*)/



A wersję Masashiego można obejrzeć tutaj. Yuki version tutaj, Teru tutaj, a Kamijo tutaj. Pewnie lada chwila zostanie to zablokowane...

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się "Holy Grail". Cały album ;-)
    Na dłużej zatrzymałam się przy "Love will be born again", przez angielski tekst, jakoś tak niesamowicie w ustach Kamijo brzmi.
    PVs spróbuję obejrzeć jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asai, jutro już może nie być... bardzo szybko blokują.

    Ja zaglądałam na Twojego bloga, ale nie miałam siły skomentować... dużo czytania miałam ostatnio, i nie miałam siły nawet odpowiedzieć na wszystkie komentarze na swoim blogu. Ale byłam u ciebie i czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to oglądam ;-) a przynajmniej zapisuje na dysku korzystając z pamięci tymczasowej opery i na serio obejrzę jutro.

    Na tudou.com można "Masquerade" znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. A cóż oni tak szybko blokują? To ma być jakiś chwyt reklamowy, żeby jak najwięcej ludzi to obejrzało w , krótkim czasie?Serial Onegai Kanaete Versailles jestem w trakcie oglądania, bardzo mi się podoba, jest zabawny, pomimo tego ,że nie rozumiem ni w ząb co oni mówią, bo nie ma napisów, ale można się skapnąć o co chodzi. Posłuchałam, dobre.Jakby jeszcze można było to ściągnąć to byłoby super,ale na razie nie ma tej piosenki. Hizaki jak zwykle ma na sobie świetną kieckę, a wokaliście ładni w tym czerwono-czarnym stroju.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ktoś co oni z tymi różami?Bo się zastanawiam.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, videa blokują albo japońskie telewizje, albo wytwórnie płytowe, które mają do tych materiałów prawa. Co jest dziwne, bo potem zaraz same wrzucają niektóre videa na własne konta na youtubie. Takie mają widocznie prawo. A chodzi o to pewnie, żeby nie ściągać muzyki z sieci, tylko ją kupić na płycie :-)

    Róże to jeden z podstawowych rekwizytów klasycznego visual kei :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam tylko wersję z Kamijo. Jakoś nie mam chęci przez 6 minut patrzeć na innych na pierwszym planie ;-)

    W sumie "Masquerade" była odskocznią od "Love will be born again". Taki fajny, prosty kawałek. Czemu Gackto czegoś takiego nie nagra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Asai, czego Gackto nie nagra?... Ja bym wolała, żeby on po angielsku nie śpiewał ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Po całym dniu słuchania przestaje mi angielski w ustach Kamijo przeszkadzać. Choć nadal nie rozumiem części słów i o co w tym kawałku chodzi ;-P

    Chodziło mi o taką piosenkę o miłości, bez żadnych udziwnień, z fortepianem. Rozmarzoną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty narzekasz na zmęczenie, a ja mam problemy z formułowaniem wypowiedzi, tak aby i dla innych były zrozumiałe :-)
    Czas iść spać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asai, nie narzekałabym, jakby on nagrał jakąś romantyczną piosenkę :-)

    Zamiast iść spać uaktualniam gactowieści ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asai, a ja obejrzałam tylko wersję Hizakiego ;-)) Bo właściwie to on mnie głównie interesuje w Versailles.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co z powodu kiecki?Hehe.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Madzia, po prostu najbardziej go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No , ale trzeba przyznać rzadko, któremu facetowi dobrze w sukience.A jemu szczególnie dobrze.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaak!Hizaki górą!A mi już do reszty odwala.Madzia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak widzę Hizakiego to mam zazwyczaj jeden odruch - zdarcia z niego kiecki XDDD Nie, nie dlatego że on mi się podoba tylko kiecka XD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre:-)To , co zdzieramy obie?Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemny album (lepszy, moim zdaniem, od "Jubilee"), ale to już nie to samo, co było na początku...

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: