The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

25 czerwca 2011

Kusudama z kwiatków Carambola

Z kwiatków Carambola, o których pisałam w poprzednim poście, zrobiłam kusudamę :-) Planuję jeszcze ją ozdobić, ale na razie wygląda tak. Doczepiłam do niej zielony sznureczek i koralik orzeszek, który kiedyś zrobiłam z masy fimo.

Kusudama z kwiatków Carambola.
Elementy: 12 kwiatków Carambola (projekt Carmen Sprung)
Papierki: 12 arkuszy
Łączenie elementów: na klej

Kwiatki Carambola są o tyle ciekawe, że robi się je z jednego papierka. Więc do wykonania takiej kusudamy wystarczy jedynie 12 arkusików papieru :-) Kwiatki zrobiłam z papieru do niemieckiego origami Heyda dostępnego w empikach. Ja widziałam jedynie papier o jednolitych kolorach - w tym dostępnym u nas znajduje się w opakowaniu 10 kolorów po 10 arkuszy. Ale w internecie widziałam, że firma ta produkuje również papiery do origami we wzory. Tutaj zrobiłam kwiatki w dwóch odcieniach zieleni.


Kupiłam ostatnio całkiem dobry klej winylowy z dozownikiem - bardzo szybko klei papier, wystarczy przytrzymać kilka sekund i już papier jest dobrze sklejony, a nie trzeba brudzić palców.

A następną robię z papieru do pakowania prezentów. Znalazłam taki papier różowo-zielony z takim trochę azjatyckim wzorem :-)


6 komentarzy:

  1. Śliczne są! :) Bardzo mi się podobają Miriel :)) Najbardziej chyba zielone! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też robię origami z papieru do pakowania prezentów - ma bardzo dobrą gramaturę i fajne wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta kusudama, taka "kosmata" dzięki kwiatkom caramboli. Bardzo ładnie wyglądają te z papieru - podoba mi się zestawienie kolorów: oliwka i zgaszony róż :)

    pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bólion, ja się nie znam na tym, jaki papier jest najlepszy do origami, ale ten, z którego ostatnio robiłam kwiatki (zielono-różowy) jest bardzo cienki i trochę śliski. nie wiem, czy to dobrze, ale całkiem dobrze się go składało, tylko trzeba było uważać, by nie przerwać. A ten jednobarwny z Heyda wydaje mi się za gruby i czasami jakoś brzydko się zgina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiewiórko, tę zielona kusudamę ozdabiam teraz żółtymi małymi lilijkami z papieru, jest teraz bardziej jeszcze "kwiaciana" i żywsza kolorystycznie.

    A z tych różowo-zielonych też zrobiłam kusudamę i zaniosłam ją dziś w prezencie do Sakury. Wyszła mała - taka fajna kulka z kwiatków mieszcząca się na dłoni :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: