The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

30 czerwca 2011

Kusudama Carambola - wersja różowo-zielona

Zrobiłam drugą kusudamę z kwiatków Carambola - wyszła mała - taka nieduża kulka mieszcząca się na dłoni :-)

Kusudama z kwiatków Carambola.
Elementy: 12 kwiatków Carambola (projekt Carmen Sprung)
Papierki: 12 arkuszy
Łączenie elementów: na klej


No i zastanowiło mnie, a co to za nazwa - Carambola. Dowiedziałam się, że jest rzeczywiście taka roślina, po polsku niezbyt ładnie nazwana oskomian pospolity... Jej kwiaty w ogóle nie przypominają tego "gwiazdkowego" kwiatu origami:

Carambola flower

Ale za to jej owoc i jego przekrój poprzeczny wygląda tak:

 Zdjęcie z Wikipedii.

5 komentarzy:

  1. Miriel pięknie Ci to wyszło, czyli zamiast kwiatów Caramboli cały czas składałaś owoce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathalienn, haha, na to by wychodziło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda tylko, że nie są jadalne ;) zastanawiam się jak smakują, bo nigdy nie jadłam, ale muszą być pyszne, bo tak wyglądają ';) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta pastelowa kusudama :)
    Co do karamboli to jadłam ją i jakoś nie powaliła mnie na kolana - kwaskowaty owoc chrupiący i jędrny. Jego żółte gwiazdki często używane są do ozdabiania deserów w kawiarniach.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiewiórko, dziękuję :-) Ja jeszcze nigdy nie widziałam i nie jadłam tego owocu. Może dodają go ze względu na wygląd a nie smak?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: