The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 czerwca 2011

GACKT "Paranoid Doll"

Można już usłyszeć drugą piosenkę z nowego singla "Episode.0", czyli drugi cover piosenki Kamui Gakupo z Nico Nico Douga. "Paranoid Doll" to jest w ogóle moja ulubiona piosenka vocaloidowa, i uwielbiam ją w wykonaniu Kamui Gakupo, ale teraz śpiewa ją GACKT \(*^.^*)/. Moje pierwsze wrażenie po pierwszych kilku dźwiękach to "już to kocham!" ♥ ♥ ♥ !!!




I can't understand what "being myself" is like
I'm bound up in the past, repeating it
Without realizing the mistake of that time, "Give me the fruit of knowledge" 1
I can't get hold of what I want
only multiply my un-healing wounds
I've noticed I've been left behind in an unknown world
I AM PARANOIA

My head is hung
My ears cannot hear
My throat cannot scream
My feet cannot move
I don't know if this is real or a dream
But I am sure you were looking at me

As I struggle in the pitch darkness
I'm finding myself over and over
Remaining in my right hand, a red, crushed butterfly
If I can keep on walking like this without sleeping
will I finally get there someday?
I can see your footsteps in my path, I can't go back anymore
I AM PARANOIA

Tłumaczenie by Amaiakuyume (thanks to Amaiakuyume). Tutaj fragment tekstu, a na stronie Amaiakuyume pełny tekst w romaji, kanji i tłumaczenie.

16 komentarzy:

  1. Też baaaaaaaaardzo mi się podoba xD Choć jest w niej jeden moment, który nie przypadł mi do gustu. Ale przywyknę. Cieszę się, że byłam sama jak to oglądałam bo okazywanie radości było dość obrazowe xDD

    A po obejrzeniu tych paru scen z Bunraku...nya! Ja to muszę obejrzeć!

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. Ismara, dla mnie ta piosenka jest świetna, i podoba mi się niski głos Gackto w tej piosence. Jestem zachwycona :-) A zauważyłam ją wczoraj u Ciebie na blogu, dzięki! :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie? Waa....znalazłaś mojego tumblr?
    Mam mp3 też, kiepskie ale jest ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, mamo, mamo.I w to mi kotku graj!.Nad 3 rzeczami jestem w stanie się rozpłynąć : psy, samochody i motory.A ta rzecz chyba będzie moja 4.Madzia.Buźki^^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aa fotkę z filmiku wstawiłaś:)No niczego sobie:-)Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ismara, ja mp3 też mam :-) Pewnie ta sama wersja zripowana z Nico Nico ;-) Zauważyłam u Ciebie na blogu wstawione video z youtubea z tą piosenką :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia, nie wiem o jakiej fotce z filmiku mówisz. Na górze jest video z fragmentami "Bunraku", a po prawej zdjęcie z photobooka z Nemuri :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o tym.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zdobyć ten film.Bo inaczej padnę.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Miriel Na pewno ta sama XD

    @Madzia jak znajdziesz to się podziel. Na razie żyje w krainie ułudy licząc na to, że jeszcze raz u nas to puszczą xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra na mur beton , ale to musi trochę czasu minąć zanim będzie można ściągnąć.Najpierw kina potem na dvd i wtedy.Ale głowę ma się nie od parady.A co tam u Cb słychać?MADZIA**

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu przemeblowanie było, naszukałam się spisu gacktowieści i dopiero za trzecim razem przeglądając stronę zauważyłam ;-)

    Już po trzecim przesłuchaniu "Paranoid Doll" wpadła mi w ucho, ale jeszcze nie na tyle abym zaczęła nucić ją bez słów. Penie jednak zanim pójdę spać, będę usiłowała uciszyć w głowie dźwięki tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Asai, no przemeblowałam, za dużo rzeczy na wierzchu było, zaczynałam dostawać oczopląsu, więc stwierdziłam, że może odwiedzający również. Jest tak, że jak jest za dużo, to nie widać niczego. Do gacktowieści zrobiłam podstronę i teraz tam są linki. Mam trochę do uzupełnienia w gacktowieściach z czerwca, ale chwilowo jakoś nie mogę się zebrać. Siedzę i składam papierki ;-) Może jutro będę miała więcej energii, na razie to mnie wyprowadza z równowagi ten wiejący od tygodnia wiatr...

    Ja "Paranoid Doll" znałam już od dawna w wykonaniu Gakupo, ale tu jest trochę inna aranżacja, no i głos Gackto. I bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Madzia A chwilowo niewiele się dzieje ;) Zacieszam się nową piosenką BREAKERZ XD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie Episode 0 i te Paranoid Doll jest dla mnie bardzo ładne,obie mi sie baaaardzo podobaja.Ciekawe czy jego nowa plyta tez bedzie miala takie brzmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aya, z tego, co GACKT pisał, to on na razie nie będzie wydawał nowej płyty, a zamiast tego wyda płytę z nowym zespołem - i podobno to ma być zupełnie co innego niż to, co on robi solowo. Ale zobaczymy :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: