The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

28 czerwca 2011

Blood Stain Child

Zespół Blood Stain Child - w ogóle nie brzmi jak grupa japońska (=6.6=) Dodatkowo nie śpiewają po japońsku... Ale ten utwór mi się podoba :-) A i reszta całkiem interesująca :-)

Blood Stain Child - S.O.P.H.I.A:



Sophia - Vocals (2010--present)
RYO -- bass, vocals (2000--present)
RYU -- guitar (2000--present)
G.S.R -- guitar (2007--present)
Aki -- keyboards (2000--present)
GAMI Drums (2010--present)

Sophia - to kobieta ;-).
To utwór z najnowszej płyty "Εpsilon", która ukazała się 15 czerwca.W zespole jest to co lubię - połączenie żeńskiego czystego głosu z męskim niskim growlem. I Sophia śpiewa ładnym głosem, który szczególnie podoba mi się w niższych rejestrach - ale ona chyba nie jest Japonką - na stronach internetowych piszą, że pochodzi z Grecji. Muzyka ma brzmienie typowo północnoeuropejskie ;-) To ciekawe, że zupełnie nic u nich nie brzmi visualowo... (jak im się to udało?...) Ale jednak jeden gitarzysta - Ryu - występuje jako gothic lolita ;-) (w końcu to Japończycy, jednak ;-))

Ryu - a to jest facet ;-).
Pozostałe utwory z płyty są w części transowe, to coś jak momentami power metal w stylu Nightwisha, a w części techno melodic metal, a może to industrial death metal...

Pochodzą z Osaki, i długo już grają - od 2000 roku, jednak ze zmianami w składzie, a z Sophią od roku. Sophia i Ryu współpracują z marką Atelier-Pierrot/Chantilly.

Na razie nie znalazłam żadnego video z nowej płyty. Utwory wcześniejsze - bez kobiecego wokalu - zaś mi się nie podobają. Sophia łagodzi brzmienie i nadaje mu więcej melodyjności.

9 komentarzy:

  1. Ciekawe, bardzo ciekawe. Aż się kiedyś muszę bliżej przysłuchać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo...nie zniknęło jednak na stałe...
    Przesłuchałam parę piosenek. I o ile damskie partie są świetne o tyle męski wrzeszczący wokal mi przeszkadza.
    Ale piosenka, którą zamieściłaś nawet nawet ^^

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. od jakiegoś czasu zabieram się za poznanie tego zespołu,a Ty dałaś mi kopa do sięgnięcia po ich dyskografię:) dziękuję:*
    cóż mogę powiedzieć... po prostu spodobał mi się zapodany przez Ciebie kawałek:)

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  4. @Owarinai yume, polecam tę płytę właśnie :-)

    @Ismara, bo jak chciałam wstawić ten wpis, to okazało się, że ta piosenka jest zablokowana, i nigdzie w sieci jej nie mogłam znaleźć, żeby zalinkować. No to stwierdziłam, że post nie ma sensu bez piosenki, i cofnęłam go do roboczych :-) Dziś zauważyłam, że ktoś jeszcze raz wstawił na youtube'a.

    @mbosska, to polecam tę płytę. Wcześniejsze nagrania z samym growlem to dla koneserów naprawdę dużego hałasowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się czarna sukienka tego faceta;] (w życiu nie pomyślałam, że wypowiem takie zdanie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Abstrahując..
    Miriel, ja mam pytanie, bo mnie dziewczyny męczą, powiedz mi czy może wiesz aby się coś szykowało na koncert Gackta w PL? Bo mnie znajome maltretują, bo one by bardzo coś chciały zrobić... :_:

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze kiecki ma Hizaki.Nic tylko zedrzeć z niego.Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. @Yae, nie mam pojęcia. Jakoś coś mi się przewinęło, że ktoś chciał coś śpiewać, ale że ja do śpiewania nie bardzo, to się nawet nie wczytałam, o co chodziło. Fajnie by było poprosić organizatora o ustawienie giftboksu.

    @Madzia, sukienki Hizakiego są do podziwiania, a sukienka Ryu nadawałaby się do noszenia :-)

    @Litera, zgadzam się :-) Chętnie sama bym założyła taką sukienkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja powiedziałam, że do noszenia?:)Zedrzeć i podziwiać u sb w domu.Madzia**

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: