The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

8 maja 2011

Zabawki szydełkowe

Moja Droga Zakokoniona Przyjaciółka zaczęła ostatnio robić zabawki - na szydełku i zszywane ze szmatek. Mnie te zabawki zauroczyły ^.^, uważam, że są śliczne, kolorowe, wesołe i sympatyczne :-) A jako że moja Przyjaciółka nie prowadzi bloga, pomyślałam, że ja na swoim blogu pochwalę się jej zabawkami :-) Tak mi się spodobały, że zażyczyłam sobie jedną dla siebie! Ale ta, która jest dla mnie, to będzie w kolejnym poście :-) Bo te przytulanki tak mi się spodobały, że do każdej z nich robię kolorowe ozdobne scrapbookowe kartki :-) Więc na razie pierwsze cztery zabawki \(*^-^*)/




12 komentarzy:

  1. :) fajne :D nawet pomyślałam, że może ja bym spróbowała dla małej zrobić, ale nie po to się pozbywałam części pluszaków (roztoczy), aby teraz robić nowe przechowalnie na roztocza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one ładne! Żaba od razu rzuciła mi się w oczy xD A kicia przypomina zabawkę z dzieciństwa <3 Urocze są , naprawdę.

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, dzięki :-) Ale może taka zabawka, którą się da prać, to byłaby dobra? :-) Jak sama zrobisz, to wiesz, czym wypychasz :-) A zresztą można zrobić zabawki, które nie są wypychane w środku, które spokojnie można prać i suszyć.

    To współczuję, że Twoja córeczka jest uczulona, niestety roztocza są wszędzie, w zasłonach, dywanie, materacu itp., chyba że wszystko często pierzesz. Ja kiedyś właśnie ze względu na roztocza wywaliłam całą kanapę i kupiłam metalowe łóżko ;-) (ma materac co prawda, ale zaleca się, żeby co kilka lat wyrzucać i kupować nowy).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, dziękuję! Ja też mówiłam mojej przyjaciółce, że żaba jest świetna :-DDD Z tego co wiem, jedna jej znajoma już jej tę żabę zabrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te włóczkowe zabawki, najbardziej podoba mi się gąsienica - taka kolorowa :)

    Jeśli chodzi o roztocza, to one nie tolerują niskich temperatur, więc pluszowe zabawki można raz na miesiąc pakować na noc do zamrażarki i ma się je czyste i bez roztoczy, a dziecko ma swoją ukochaną przytulankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórko, dziękuję w imieniu Gośki :-)

    Z tym zamrażalnikiem to dobrze wiedzieć - raz na jakiś czas będę mrozić Gakuchiego (choć na myśl, że na całą noc miałabym go zostawić w zamrażalniku, to jakoś dziwnie mi się zrobiło... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz zostawić go w zamrażalniku na dzień, kiedy idziesz do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne przytulanki:) Patrząc z punktu widzenia Gakuchiego, pewnie chętnie by się poświęcił i spędził noc w zamrażalniku niz naraził Cię na alergię...:P
    To tak zartem - pomysł wiewiórki bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żabko, dziękuję w imieniu mojej przyjaciółki.

    Rzeczywiście, zostawienie go w zamrażalniku na dzień jest jakoś dziwnie bardziej do przyjęcia niż zostawienie go na noc...

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle mam takie pytanie - czy u Twojej przyjaciółki mozna coś zamówić? Sama jestem nieszydełkowa, a aż mi się prosi dla znajomego dziecka taka miła zabawka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę się jej spytać, chociaż jak raz się pytałam, czy zechciałaby coś sprzedać mojej koleżance z pracy, to odmówiła. Ale może zmieni zadanie. Spytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję;). Po prostu bardzo mi się podobają te zabawki, coś w nich jest, co mi przypomina mnóstwo dobrych rzeczy z dzieciństwa. I cos mam wrażenie, ze dziecko tez zachwyci:)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: