The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

27 maja 2011

Umawianki na koncert Gackto :-)

Informacje o koncercie i sprzedaży biletów:


"Nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe, czyli o ciemnej stronie koncertów w Polsce" - polecam do przemyślenia (i sobie samej) artykuł na JaME World o fanatyzmie fanów na koncertach japońskich muzyków.

Info od organizatora koncertu (dzięi Merrikabarai):
Przed klubem Stodoła będą ustawione płotki torujące drogę do wejścia (coś w rodzaju rękawa zrobionego z płotków), ochrona będzie tego pilnowała a ludzie nawet jak przyjdą wcześnie rano, będą musieli sobie już zajmować miejsca.

Widzę, że się umawiacie już na dojazd do Warszawy na koncert Gackto, a pod wpisem o koncercie jest już prawie 250 komentarzy, więc zakładam nowy wpis - jeśli chcecie, to możecie w komentarzach do tego wpisu umawiać się na dojazd i wymieniać kontaktami. Myślę, że tak będzie łatwiej. I do zobaczenia na koncercie :-)))

Podejrzewam, że część osób będzie przyjeżdżała do Warszawy pociągiem. Najlepiej w takim wypadku wysiąść na Dworcu Centralnym (Warszawa Centralna). Stamtąd jest jeden przystanek tramwajowy do Metra Centrum, ale ja tę odległość zazwyczaj przechodzę na piechotę. Więc spoko można iść na piechotę z Dworca Centralnego do stacji metra. Po lewej stronie będziecie widzieli Pałac Kultury.

Kliknąć, aby powiększyć.

Dojazd do Stodoły jest bardzo prosty.

1. Z Dworca Centralnego na piechotę do Metra Centrum. Są dwa wejścia do metra: wchodzicie do metra kierunek Kabaty.
2. Metrem dwa przystanki - wysiada się na przystanku Pole Mokotowskie
3. Z metra na piechotę do Stodoły :-)) bliziutko :-)

Mapki powiększają się po kliknięciu :-)


Bilety do metra można kupić w automatach, które stoją przed wejściami do metra, albo wcześniej w kioskach na Dworcu Centralnym.

146 komentarzy:

  1. Przeraził mnie trochę, ten tekst z JaMe.
    Ale to niestety smutna prawda w Polsce gdy zostawisz jakąś rzecz i jej nie pilnujesz niestety potrafi zniknąć. I to nie tylko na koncertach. Ale mimo tego wszystkiego mam nadzieje, że pojadę kiedyś na koncert jakiegoś artysty, którego lubię :).

    Jest nowe PV Verailles-MASQUERADE
    http://www.youtube.com/watch?v=Qk1yM8vQh_E

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że założyłaś taki wpis, bo na pewno dużo ludzi z niego skorzysta ^^. No to może ja zacznę. Czy byłby ktoś chętny z Krakowa na wspólną podróż? Niestety nikt z moich znajomych nie interesuje się GACKTem, a jechać samemu PKP to niezbyt udana opcja. Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany wspólnym wyjazdem, to proszę napisz: ewfara@gmail.com. Im nas więcej, tym weselej! ^^

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Mapki na pewno będą przydatne xD Dzięki ;*

    Ja kombinuje przyjazd z Chojnic ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, już uspokojona i mega szczęśliwa :-)))
    Super, że zamieściłaś tutaj dojazd, każdemu to się bardzo przyda i ułatwi sprawę. a ten...po ile taki bilet do metra kosztuje? tak z ciekawości, nie wiem czy pójdziemy pieszo czy wybierzemy to metro. no i jeszcze jedno...bo ja zamierzam pojechać PKS-em z Katowic do Wawy...i mam pytanko...czy to wyjdzie taniej jak pociągiem? wydaje mi się, że tak, na pewno dla mnie jest to bezpieczniejsze. Co poradzisz?

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anne, ja bym bardzo chciała, żeby Varsailles do Polski przyjechali i wierzę, że przyjadą :-)

    @Nathalienn, hmmm?...

    @Doroshii-chan, bilet do metra jest taki sam jak bilet na tramwaj czy autobus. Kosztuje coś 2,80 albo coś podobnego, nie pamiętam. Pieszo z Dworca Centralnego do Stodoły?... to kawał drogi... nie starczy Wam sił na koncert! ;-)
    Jakie są ceny PKS-ów to nie mam pojęcia, chyba można to wygooglać. Wszystko zależy od przewoźnika autokarowego i rodzaju pociągu. Co kto woli. Tylko że autobus na pewno nie zatrzymywałby się w Centrum, a na Dworcu Zachodnim prawdopodobnie, i będziesz i tak musiała dojechać pociągiem lub autobusem do Centrum (ale to byś musiała sprawdzić).

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Doroshii, bilet jednorazowy 2,80 ale można kupić bilet 20-minutowy, który wystarczy, a kosztuje 2 zeta.
    Tu jest strona komunikacji miejskiej po Wawie: http://wyszukiwarka.ztm.waw.pl/bin/query.exe/pn

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby ktoś jechał z Bydgoszczy, niech da znać. Nie gwarantuje, że w sierpniu będę jechała stąd (albo, że np nie pojadę do Warszawy dużo wcześniej i nie poodwiedzam znajomych), ale jakby co...kontakt via LJ (kliknąc w login xd), lastfm (merrikabarai) lub dA (mrik_mayfair)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja moze i sie bede powtarzala ale jedna dziewczyna juz jest z pod Łodzi plus moja kolezanka moze druga koleznka jak z kads wykoluje kase.Ale moze byc nas wiecej tak wiec to moje gg:10776531 mail:aya8521@o2.pl Kontaktowac sie jak ktos jedzie bo im wiecej tym milej i lepiej :) Oh jak ja sie ciesze!!!! Wreszcie go zobacze!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. @Doroshii-chan, ja patrzyłam na dojazd z Krakowa do Warszawy PKS-em i bez wahania wybrałam PKP bo jest o wiele taniej, szybciej i myślę, że bardziej komfortowo. Zawsze drożej wyjdzie PKS, bynajmniej tak mi się wydaje ^^'

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam wszystkich, będę jechać z Kutna, jak ktoś jest chętny się spotkać to proszę pisać na adres: hikariloire@gmail.com

    Koncertu już nie mogę się doczekać, byłam w szoku, że będzie u nas, a to była ostatnia rzecz jakiej bym się spodziewała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dojeżdżam z Jaworzna ( miejscowość blisko Katowic i Krakowa :). Najbardziej wygodne chyba wydaje się PKP, ale będę się wybierała dzień wcześniej. ;)
    (Przeglądam bloga już od dłuższego czasu, ale wpisuje się po raz pierwszy, więc wszystkich gorąco pozdrawiam ^^)
    Katie

    OdpowiedzUsuń
  12. To nikogo niema tu z Łodzi? :( Ja jestem z Katowic ale od 4 lat w Łodzi mieszkam hehe czyli niedaleko kutna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za informacje jak dotrzeć do Stodoły :*
    teraz pozostało nam tylko czekać na bilety, no i na sam koncert;
    ja wyląduję w Warszawie 2,3 dni wcześniej - zatrzymuję się u cioci; wyruszam z Gdyni; jeżeli ktoś się pisze na wspólną podróż bądź spotkanie przed koncertem to moje gg 8798053 :)

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja i siostra bedziemy jechały z Bydgoszczy prawdopodobnie juz z samego rana wiec jeśli ktos wybiera sie z Bydzi do Wawy to pisac na mojego e-maila: Paulina5635@wp.pl :)
    Zastanawiam sie teraz jeszcze co z powrotem... Jak sądzicie długo moze byc ten koncert?? ile 2-3h ?? bo skoro zaczyna się o 20:00 to niewiem jak bede miala powrót...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam pytanie odnośnie tego co się dzieje przed samym koncertem. Zauważyłam, że niektórzy/niektóre z was już były na jego koncertach i ciekawi mnie ile tak średnio czekałyście przed wejściem. Zastanawia mnie ewentualna pora przyjazdu tour busu - pamiętacie może jak to wyglądało w Niemczech rok temu? Ja, razem z dwójką przyjaciół, będziemy w Warszawie od rana, bo chcemy trochę pozwiedzać (ewentualnie grzać tyłek w jakiejś knajpie:P) i chciałabym się mniej więcej nastawić o której mamy być pod Stodołą by coś zobaczyć:-)
    A drugie pytanie z nieco innej beczki: czy planujecie jakieś wspólne zgromadzenie przed koncertem i marsz pod klub, jeśli tak to czy ewentualnie będzie się można podpiąć? Mam tylko cichą nadzieję, że nie o 8 rano :D

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  16. @Hikari, witam na blogu :-) Ja się spodziewałam koncertu Gackto u nas, szczególnie po ostatnich jego wzmiankach o Polsce po ostatniej trasie :-)

    @Katie :-) witaj! Cieszę się, że zdecydowałaś się napisać, miło mi, że czasami czytasz mojego bloga :-)) Pozdrawiam.

    @Aya, spoko, jeszcze masz dwa miesiące! Link do tego tematu wstawię gdzieś na górze bloga, żeby zawsze był widoczny, tak, żeby aż do koncertu można się było umawiać.

    @mbosska :-)

    @Paulina, w tamtym roku koncert Gackto był bardzo krótki, trwał tylko godzinę, a może i niecałą. GACKT się jednak szybko męczy i po prostu dłużej chyba nie dałby rady śpiewać. Zobaczymy, może w tym roku zrobi spokojniejsze show. Żadnego supportu raczej pewnie nie będzie. On się nie spóźnia bardziej niż 10 minut. Więc wydaje mi się, że koncert nie powinien trwać dłużej niż 1,5 godziny.

    @Lulu, ja byłam na koncercie Gackto. Czeka się tyle, ile godzin się wcześniej przyjdzie. Ja czekałam od 14.00, bo chciałam zobaczyć jak GACKT przyjeżdża pod klub. Ale jak przyjdziesz przed 20.00 to też zdążysz wejść do klubu. Jeśli chcesz poczytać o koncercie w tamtym roku, to na pasku prawym mojego bloga masz część "Tylko o Gackto" i pod spodem "Gacktowieści". Kliknij na "koncert w Monachium 2". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak ktotko robi koncerty?Przeciez na Youtube jak ogladam to zawsze jest jakies kolo 2 godziny co najmniej ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aya, a o jakich Ty mówisz koncertach na youtubie?

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sie tak zastanawiam o ktorej najlepiej by było dojsc do klubu by ustawic sie jako jedna z pierwszych... zeby byc jak najblizej sceny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulina, to myślę, że jednak z samego rana co najmniej. Na Miyaviego się chyba ustawiali dzień wcześniej nawet.

    OdpowiedzUsuń
  21. o lol no ja bede juz od samego rana w wawie no nie liczac to ze musze jeszcze dojechac pod klub... co wydaje mi sie dosc trudne ja zawsze sie gubie:P a na dodatek chyba bede musiała mapke wbic sobie na pamiec :P wiem ze to jeszcze za wczesnie no ale po koncercie jakie macie wy plany?? od razu do domku? bo rozumiem ze wiekszosc bedzie z poza Wawy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. No jak to jakie np:Diabolos to mam sciagniete i trwa prawie 3 godz albo RRII Tez okolo 3 godziny chociaz z tym to moze z 2 trwa bo moj youtube sie tak troche spowalnia :D No fakt YFC nie trwal tak dlugo ale bywaja dlugie jego koncerty.

    OdpowiedzUsuń
  23. no to my zrobimy Gackowi BIS :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Aya, tylko Diabolos i RRII to są visualowe spektakle, to co innego. YFC jest koncertem innego rodzaju.

    Koncert Miyaviego trwał niecałe dwie godziny, i to między innymi dlatego, że było bardzo dużo instrumentalnych wstawek i czasem Miyavi wychodził.

    OdpowiedzUsuń
  25. Paulina, ale on ma wszystko zaplanowane, kolejność piosenek i nawet bis ma zaplanowany, który daje na każdym koncercie taki sam. Tak w każdym razie wyglądała trasa rok temu. Nawet na każdym koncercie mówił to samo w tych samych momentach - jak zaprogramowany ;-)) Rozbierał się na każdym koncercie w tym samym momencie itp. Wszystko ustalone :-) no ale zobaczymy, może tym razem trochę wyluzuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. I mam nadzieje ze ubierze perukę :) Nie lubie facetow w tak krotkich wlosach.Jka Gackt z wizualu mial dla mnie 10/10 to po obcieciu sie spadl na 6/10 ale jeszcze zostal mu glos ;D Mam tez nadzieje ze swoje miesnie wyciagnie z szafy bo place to wymagam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. @Paulina5635 Co do planów pokoncertowych to mnie prawdopodobnie (i osoby, które ze mną jadą) czeka
    przymusowe afterparty ponieważ pociąg do Krakowa będziemy mieć dopiero o 6:05 błahahaha, niezłe prawda? Jedyna nadzieja w pubach czynnych do ostatniego klienta.

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze zostaje nocowanie na Dworcu hehe.Fajnie jest sie pobawic w żula :P Mnie i moich kolezanek raczej na Warszawskie puby nie bedzie stac wiec wydaje mi sie ze zostanie nam Dworzec :D No chyba ze pojedzie nam pociag do Łodzi jakos tak około 23:00 bo jak mowisz Miriel ze to bedzie trwalo z poltorej godziny to moze na jakis jeszcze sie zalapiemy ^^" Oby tak bylo.

    OdpowiedzUsuń
  29. @aya8521 Mnie jego krótkie włosy nie przeszkadzają szczerze mówiąc. Bogowie we wszystkim wyglądają nieziemsko :P

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  30. A w ogole mam nadzieje ze przynajmniej komorki bedzie mozna wniesc do Stodoły bo musze miec jakis kontakt z kolezankami jak sie pogubimy czy co.Tego nie moga zabrobic.pisalam do nich ale pewnie dopiero w poniedzialek odpisza bo wciaz nie mam odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  31. no ja sprawdzałam sobie i mam okolo 23:30 powrotny a puzniej o 5:07 no ale to jeszcze wszystko moze sie zmienic...

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli któreś z Was będą się chciały pchać do przodu, żeby być bliżej Gackto, to uprzedzam, że będzie tam BARDZO gorąco i bardzo ciasno, wszyscy będą ociekać potem, do tego stopnia, że pot będzie kapał ludziom w włosów, ubrania będzie można wykręcać z wody. Oczywiście można wnieść telefon na salę (ja np. będę wnosić wachlarz), ale w kieszeniach Wam zamoknie. Więc lepiej go zabezpieczyć. Mój bilet z koncertu w tamtym roku przetrwał tylko dlatego, że zapakowałam go w folię po sprawdzeniu na bramce.

    OdpowiedzUsuń
  33. He he a mi sie w nich nie podoba.Szczegolnie na tych ostatnich zdjeciach i wywiadach.Wyglada tak hmmm....łyso ^^" Buzke ma fajna jak zawsze :* Ale gdzie zgubil do kija te miesnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Aya, on przede wszystkim bardzo schudł po trzęsieniu ziemi, podejrzewam, że prawie nie jadł i nie spał. A jak się bardzo chudnie i to mięśni ubywa. Ale nie martw się, on przecież cały czas trenuje. Dla mnie najważniejsze, żeby był zdrowy i silny :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiem.A teraz wyglada jakby z Oswiecimia wyszedl :/ Jak to zobaczylam to sie zalamalam.Szczegolnie te zdjecie gdzie na kanapie z kolorka czy czyms tam siedziA ciekawe po co sciol te wlosy...To tsunami nim tez musialo niezle potrzasnac :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Aya, włosy ściął prawdopodobnie do roli w "The Tempest", żeby mogli mu zakładać tę łysą perukę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tez tak myslalam ale nie bylam pewna.Gdy jeszcze sie nie dowiedzialam ze bedzie gral taka role to sie baaaardzo zalamalam jak go zobaczylam.Wykrzyczalam na caly dom What the fuuuck!!! I sie zalamalam.Dobra sciol sie do tego filmu bo prawdopodobnie faktycznie tak jest ale to po kiego grzyba farbowal se wlosy na taki prawie ryży blond? :D

    OdpowiedzUsuń
  38. A zreszta momo to go kocham i ciesze sie ze mam na niego bilet hehe :* ale chcialabym troche zobaczyc na koncercie.Mam nadzieje ze do tego czasu zrobi sie taki troche bardziej sexy ^^" Podoba mi sie ta peruka wlasnie ktora ma zalozona do reklamy tego nowego singla.Coolersko w niej wyglada.Az chcialo by sie go schrupac :* JAAAAMIIIII!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda w niej trochę jak Lulu z Final Fantasy X :D BTW moja ulubiona postać także ok ;-)

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  40. He he ja nie znam Lulu z FF ale pewnie moj chlopak sie orietuje bo jest graczem i napewno w to gral :D Spytam sie go albo na necie zobacze i porownam jak bardzo jest podobny :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Lulu ma długie włosy a on krotkie.No chyba ze ci chodzi o tego samuraja z singla :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak, o okładkę singla, bo wcześniej pisałaś o peruce :P Rozumiem, że od razu go rozpoznałaś :P

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak :) Normalnie faktycznie identyko :P Powaga

    OdpowiedzUsuń
  44. Główny designer postaci w FF-ach, Tetsuya Nomura (geniusz jak dla mnie), ma słabość do Gacka i już wiele postaci na nim wzorował. Niektórzy grający w serię mają własną teorię na temat znajmości obu panów, ale to już każdy musi sobie sam zinterpretować, bo prawdy pewnie nie poznamy nigdy:P A oto i sam Nomura http://www.famesteps.com/celebrities/tetsuya_nomura-c121731/
    Od razy sorry za offtop:-)

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglada mlodo :) Ale pewnie juz duzo stworzyl.I pewnie juz nie jest taki mlody :D Fajne czerwone wlosy ma.He he.Skad jestes?

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak, to zdjątko lekko nieaktualne, ale słodkie:P Choć w sumie wygląda podobnie, Japończycy się fajnie starzeją - zazdroszczę im. Nomura sporo stworzył, w sumie człowiek legenda. Genesis(=Gackt) z FFVII Crisis Core też jest jego autorstwa jakby kto pytał:)
    Jestem z Krakowa.

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  47. No.Ja nie wiem jak oni to robia ze tak super sie starzeja.Przez 20lat potrafia caly czas tak samo wygladac hehe.Chociaz ja mam 25 lat a w grudniu 26 to caly czas mi sprawdzaja dowod jak chce kupic jakies piwko ^^" Duzo osob daje mi 16-18 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mam 24, ale gdzieś od roku przestali mnie pytać o dowód. Lekko mnie to stresuje:P
    Tajemnica Japończyków pewnie tkwi w surowiźnie - jakbyśmy tak jedli może też bylibyśmy wiecznie młodzi...Pomarzyć można:P

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  49. No :( ale moze jak tak do 30 beda mie pytali o dowod to w wieku 40 bede miala dopiero 30 :D I tez jeszcze dlugo bede mloda Bu ha ha ha ^^"

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy jest wśród was ktoś, kto zamówil wiecej niż jeden bilet a juz teraz wie, że ten drugi "na nic sie nie przyda"? ^^ Bo nie uda mi się kupić biletu teraz, więc jako pierwszy zglaszam się z checią odkupienia jednego, jednak dopiero w lipcu ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przeciez sa jeszcze bilety na stronie Ticket Store.a Od Piatku beda w Ticket Pro.Jak do teraz nie zostaly wykupione to moga sie jeszcze dlugo utrzymac.A ja bylam przekonana ze pojda jak buleczki z maslem.Ale wiekszosc juz byla na jego koncercie w Monachium wiec ci pewnie juz nie kupia.Przynajmniej wiekszosc :D Potem pewnie beda odsprzedawali te bilety.Bo cos komus w ten dzien wypadnie czy co.A w jakim miescie mieszkasz? Bo poszukuje ludzi z Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  52. @Lulu widzę, że jesteś z Krakowa. Masz ochotę wyruszyć razem na koncert? Bo ja szukam kogoś z kim mogłabym miło spędzić czas w PKP i nie tylko dzieląc się spostrzeżeniami na temat GACKTa i innymi również ^^ Dasz jakieś namiary na siebie? Ja już podawałam, ale powtórzę: ewfara@gmail.com. A tak btw to ja też myślałam, że będzie szał i w ciągu dnia wszystkie bilety znikną - a tu jednak nie...

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  53. Super, że pomyślałaś o zamieszczeniu takich mapek i wskazówek dotyczących dojazdu. To będzie moja pierwsza wizyta w Stodole i właśnie zaczynałam się zastanawiać jak tam trafić. Ten wpis (a także część informacji zawartych w komentarzach:) stanowią spore ułatwienie w przygotowaniach do wyjazdu i koncertu:) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  54. BlueNigella, cieszę się, że mapki mogą się przydać :-) Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  55. Jupi.Wczoraj dostalam potwierdzenie przelewu.TZN bilet jest juz coraz blizej a z nim Gackt rowniez.Bu ha ha ha!!!! I'm so happy!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Aya, czyli jednak wysylaja potwierdzenia przelewów? ;p
    Miriel, nie wiem jak bylo w tamtym roku na Gakcie, ale na Miyavim teraz nie bylo tak źle... oczywiście byl scisk i duszno, czasem ciężko bylo rękę wyciągnać ;p ale raczej nie przemoklem jakos strasznie ^^ a bilet zostawilem w szatni razem z torbą i mysle, że to jest najlepsza opcja na uratowanie go :D

    Ja też dziwię sie w sumie, że bilety utrzymują sie tak dlugo, ale myślę, że też wiele osób może nei mieć w tym momencie kasy na bilet :) W końcu wszystko wyszlo w sumie nagle a jeszzce mamy koniec miesiąca ^^ na początku czerwca może wyprzedać się ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witamy.

    Informujemy, że dotarł do nas przelew na bilety na koncert GACKT.
    Bilety będą wysyłane po 6.06.2011.



    ----------------
    Pozdrawiamy

    Ticket Store - po prostu bilety...

    OdpowiedzUsuń
  58. ja zapraszam chętnych do podróży ludzi z Katowic i dalszych okolic :-) będę z dwiema dziewczynami więc jeśli by ktoś chciał się do nas dołączyć to zapraszamy :)

    Doroshii-chan

    OdpowiedzUsuń
  59. Zmienia się rozkład PKP i wczoraj usłyszałam w radio, 'poważniejsze' utrudnienia będą na trasach: Warszawa - Gdańsk, Warszawa - Łódź, Warszawa - Kraków, Katowice.
    Czy interesują kogoś tu inne kierunki ? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam nadzieje ze to nie beda jakies duze utrudnienia ^^" Bo musze byc na tym koncercie :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Aya, zawsze możesz jechać autobusem :-P

    OdpowiedzUsuń
  62. Z tego co słyszałam to dojechać się dojedzie, tylko będzie to dłużej trwało, bo przez jakieś objazdy ;/ Na razie nie ma co panikować, bo znając PKP to jeszcze z 5 razy coś pozmienia zanim my będziemy się wybierać w podróż...

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  63. Dlatego tak ważne jest zorganizowanie sobie dobrego towarzystwa na podróż :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Lol, dlatego nie warto orientować się szybciej niż tydzień przed koncertem. Ah to PKP, zawsze zapewnia atrakcje ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  65. Mnie zastanawia czy w Warszawie są jakieś miejsca, gdzie można przeczekać do odjazdu o 6 rano :/
    I nie chodzi mi o tankowalnię wódki :P Bo nie wierzę, żeby nagle puścili jakiś pociąg do Krakowa pomiędzy 1:00 a 5:00 który nie jechałby przez zadupia. Jak się wkurzę to polecę samolotem - cena niższa niż InterCity a komfort wyższy:P

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  66. A ja to ma jeszcze pytanko a propos dojazdu, będę jechać samochodem i chciałam się zapytać czy ktoś może wie jak tam jest pod stodołą z postawieniem się samochodem, a jeszcze lepiej jakby był blisko jakiś strzeżony parking.

    OdpowiedzUsuń
  67. Niezbyt daleko jest parking, ale nie powiem Ci w jakim miejscu dokładnie :) przed stodołą chyba da się postawić samochód ale średnio polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bu ha ha ha znalazlam 2 osoby z Łodzi a te 2 osoby znaja jeszcze pare osob ktore pojada na koncert czyli bedzie nas wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  69. błagam ludzie, nie straszcie o utrudnieniach PKP - nasza Polska Kolej zapewnia wiele atrakcji;)
    zauważyłam, że został poruszony temat Jego roli w "The Tempest"... czy tylko ja zareagowałam na Jego "łysinę" śmiechem xD jak zobaczyłam zdjęcie z tej dramy, to skojarzyłam sobie Dżina z Aladyna;
    już nie mogę doczekać się koncertu, głosu Gackto i muzyki GacktJob;

    mbosska

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystko będzie dobrze.Dopiero początek czerwca.Tydzien przed koncertem bedziemy sie martwic a zreszta po co?Najwyzej wsiadzie sie we wczesniejszy pociag i droga okrezna tak samo sie dojedzie i bedzie git.Gackt da nam sile!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jest! Dotarł do mnie bilet :D Jaki on piękny *.*

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja na swój jeszcze czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dotarły dzis moje bilety :) JUPI :)

    OdpowiedzUsuń
  74. do mnie też dzisiaj rano dotarł :) no śliczny jest, taki wyszukany i mój wymarzony <(*.*)> piękniejszego nie będzie ever! już jesteśmy jedną stopą na koncercie jakby nie było XD aa i czytaliście, że podobno GACKT pisał na Twitterze, że ma być dużo nowych piosenek, że coś nagrywają na koncert i że coś jest mowa o nowych membersach...toż od wczoraj ciekawość mnie wręcz zżera o co kaman? Nowe piosenki na koncercie? to nie jedna ale kilka... ciekawe no...

    pozdrawiam :-)

    Doroshii-chan

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja szukam ludzi ktorzy jada z Krakowa ^^
    swoja droga, swietna stronka :D

    OdpowiedzUsuń
  76. OMG ja tez go juz chce!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  77. Kasia, mogłabyś napisać do mnie na maila? Chciałabym jakoś Ci odpisać na komentarz, a nie mam jak :-))) Po prawej stronie u góry jak klikniesz, to wyświetli Ci się mój mail (napisz coś, żebym wiedziała, że to ty - od nieopublikowanego komentarza ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  78. @Paulina, :-))) już się nie mogę swojego doczekać!

    @Doroshii-chan, no nie wiem, co on wymyśli, ale już się boję, boję się za każdym razem! ;-))) Jemu takie pomysły do głowy przychodzą, że to zawsze szok. Że zmieni muzyków, to już mówił jakiś czas temu, no nie wiem, dziwnie tak, wolałabym, żeby You i Chachę zostawił, bo ich lubię. Coś mi się wydaje, że ta trasa to będzie pod patronatem Nico Nico Douga.

    Z jednej strony bardzo, ale to bardzo się cieszę, że on nagrywa nowe piosenki, ale coś mi mówi, że może się okazać, że to będzie nowa vocaloidowa płyta...

    @Nesta, dzięki :-) witam na blogu :-))

    OdpowiedzUsuń
  79. Te nowe piosenki to pewnie jakaś ściema :-P Może zagra z jedną, góra dwie... Po grzyb miałby grać coś czego jeszcze nie wydał i nie $... Poza tym - obiecał ludziom "Vanillę" to ma być "Vanilla" :D Na nowe rzeczy przyjdzie czas ;-)

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  80. Lulu, chyba, że jakimś cudem i wyjątkowym speedem GACKT zaskoczy nasz wszystkich i jeszcze przed trasą wyda nową płytę, czego nie robił od lat... Tylko niestety, ale ja też podejrzewam, że to ściema. Nowa płyta pewnie będzie, ale nie jestem do końca przekonana, że to będą naprawdę nowe piosenki. Jakoś za dużo tego Nico Nico Douga ostatnio wokół niego. Na koncertach w Europie na pewno będzie "Vanilla" i te dwie vocaloidowe piosenki z singla. "Vanilla" będzie tak czy inaczej, tego jestem pewna, GACKT dotrzymuje słowa :-))))

    OdpowiedzUsuń
  81. Trasa chyba faktycznie jest pod patronatem Nico Nico, bo taki link jest nawet na głównej stronie (czerwony chyba...). Wydaje mi się, że You i Chacha będą na bank, bo to jest jakiś żelazny skład, prawda? Mógłby wziąść Ayu Hamasaki do chórków to byłabym przeszczęśliwa :D

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  82. no ja też myślę, że nie ma szans żeby wydał nowy album przed pierwszą europejską trasa czyli przed 1-szym lipca, to zdecydowanie za szybko. I niech się nie waży odstawiać You, Chachę i reszty bandu >.< oni są częscią zespołu, nie chciałabym widzieć innych na koncercie. Muszę ich wszystkich zobaczyć i koniec XD
    O tak, Vanilla będzie na pewno, tak jak obiecał. Oj chciałabym jeszcze parę piosenek, których nie wybrał rok temu a tak mi się podobają...np. Road, Dispar, Redemption... rany i te vocaloidowe będzie grał? po co? ma tyle fajnych piosenek, które by mógł zagrać zamiast tego "czegoś" :/ masakra...ale trudno.

    Moja siostra i przyjaciółka też jeszcze nie dostały biletu a mieszkamy w tym samym mieście a ja wczoraj dostałam...dziwnie je wysyłają...

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak jak dziwnie numerowali rezerwacje.Ja wyslalam wczesniej od kolezanki rezerwacje a mam pozniejszy nr niz ona ;/ Ty mialam kurierem i co?nie przyszedl ci jeszcze?Kurna ja priorytetem i moze jutro mi przyjdzie bo moze dopiero disiaj albo wczoraj moje wysylali.Chociaz mowili ze od poniedzilku beda wysylac co nie?

    OdpowiedzUsuń
  84. mnie przyszedł kurierem. ale siostra i przyjaciółka mają priorytetem dostać. No w tym tygodniu powinny dostać, tak myślę....

    pozdrawiam.

    Doroshii-chan

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też już swoje bilety dostałam i to terminowo, bo zamawiałam kurierem i wiedziałam, że dostanę na drugi dzień po wysłaniu, o mało się nie minęłam z kurierem. Już nie mogę się doczekać koncertu. A tak jak już jesteśmy przy tych niewydanych piosenkach to tak samo było z R&RII, tam też najpierw śpiewał nowe piosenki na koncercie, a dopiero potem zostały one wydane, także nie wydaje mi się, żeby to była jakaś ściema, no może tylko nie będzie ich aż tyle co na tamtym koncercie. No i faktycznie wolałabym, żeby zaśpiewał coś innego niż vocaloidowe piosenki, bo jakoś mnie one nie kręcą. Chociaż z drugiej strony znając Gackta to pewnie zaśpiewa je na swój niepowtarzalny sposób, swoim cudownym głosem i pewnie ostatecznie i tak będą mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja jeszcze nie dostalam swojego biletu :( Mam nadzieje ze wszytko bedzie ok.A tak ogolem wszytkiego naj z okazji dnia przyjaciela ^^" Bo w koncu kazdy z nas sluchajac Gackta jest dla siebie Gacktowym przyjacielem.Yeah!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Wiem ze to co teraz wysle nie za bardzo pasuje do tego tematu ale chyba ostatnio wiecej tu ludzie siedza.To co zobaczylam szoklo mnie i musze sie tym podzielic.Nie wiem czy to widzieliscie ale mimo to skopiuje ten link http://www.youtube.com/watch?v=nq059ubU6ZU

    OdpowiedzUsuń
  88. No szok! Tenshin pisze, że to jest wyreżyserowane, ale to i tak szok.

    OdpowiedzUsuń
  89. To było wyreżyserowane - sam gackt o tym pisał na twitterze. XD

    OdpowiedzUsuń
  90. To przynajmniej tyle.Ale co zamierzali tym osiagnac? ^^"

    OdpowiedzUsuń
  91. Aya, przejdź na najnowszy wpis na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Yo!

    Mam pytanie odnośnie spraw "technicznych" koncertu ^^ W Stodole są szatnie, żeby zostawić torby, ciuchy itp.?

    OdpowiedzUsuń
  93. Cinerea, witaj na blogu :-) w Stodole są szatnie, ale czy będą otwarte, to nie wiem.

    Moim zdaniem przydałoby się, żeby były otwarte, ale może na wszelki wypadek napisz w tej sprawie maila do Stodoły, albo do nich zadzwoń :-)

    Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  94. To zdarzało się, że podczas koncertów były zamknięte?

    Ach, pojechałabym już na koncert! A to dopiero za 2 miesiące... Ale czekajmy wytrwale ^^

    O, a tak z czystej ciekawości: Gackt na europejskich koncertach mówi do ludu po angielsku czy japońsku?

    OdpowiedzUsuń
  95. Cinerea, tak, zdarzało się, że w lato szatnie były zamknięte, dlatego lepiej, jak parę osób zadzwoni do nich w tej sprawie, to wezmą to pod uwagę, żeby szatnie były otwarte. Myślę, że mnóstwo ludzi będzie prosto z pociągów i będzie miało torby i plecaki.

    W tamtym roku GACKT mówił w Europie po angielsku do ludzi, a właściwie się wydzierał ;-)) Nie zawsze można było go zrozumieć. Ale jak się spytał "How much do you love me?" i "How much do you want to fuck me?" to zrozumiałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Miriel, dzięki za odp. ^^

    Wyślę do nich maila, jak nie odpowiedzą, to zadzwonię. Bo na te kilkanaście godzin czekania przed Stodołą trzeba wziąć jakąś książeczkę lub mp3. Telefonu na koncert przecież nie wezmę z powodów przedstawionych we wcześniejszych komentarzach... Łaaa, nie mogę się doczekać! ^o^

    OdpowiedzUsuń
  97. :-))) Ja już obmyślam, jak się ubrać. Zawsze chodziłam na koncerty w glanach i czarnych dżinsach, ale tym razem zrobię wyjątek, i ubiorę się lekko, żeby nie zemdleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja też już myślałam nad ubraniem x) Glanów nie mam, spódnicy nie będę ryzykować. Myślałam nad leginsami, ale to jeszcze się zobaczy...

    Boję się, że zemdleję w tym ścisku i temperaturze; choć nigdy jeszcze mi się to nie przydarzyło ;) O, właśnie, jak ktoś zemdleje, to wiozą go do szpitala czy cudzą na miejscu i z powrotem "wpychają" na halę na koncert?

    OdpowiedzUsuń
  99. Cucą na miejscu i jak się chce, można z powrotem wejść na koncert :-) Ja w tamtym roku straciłam jedną piosenkę właśnie przez to, że zemdlałam. Zemdlałam w trakcie "Kimi ga matteiru kara", a wróciłam na "Ever". Ominęło mnie to śpiewane po angielsku przez Gackto, chyba "Mind Forest". Ale jak się zemdleje i wróci, to się jest na samym końcu, z tyłu sali, niestety...

    Ja jednak, pierwszy raz w życiu, zakładam spódnicę, biorę wachlarz i spray w wodą do twarzy. To bardzo pomaga, jak się robi słabo.

    OdpowiedzUsuń
  100. Tak myślałam...

    Na ilu koncertach Gackta już byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  101. Na jednym :-) W tamtym roku w Monachium :-D Opisywałam ten koncert tutaj na blogu, generalnie ten koncert przeżywałam wręcz histerycznie. Teraz mam nadzieję, że podejdę do tego spokojniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Oh yes, przeczytam tę notkę jak najszybciej będę mogła ^^ Tak w ogóle super blog, trafiałam tu parę razy przez google, ale teraz zostanę chyba czytelnikiem na dłużej ;) Jeszcze raz dzięki ^^

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. To miło, dzięki \(*^.^*)/ Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten wpis to świetny pomysł... :)

    OdpowiedzUsuń
  105. o! nie subskrybowałam i mam czytania komentarzy ;P hm... oznacza myślę, załamuję się i tego nie widzę, ale będzie git :D

    * Ismaro ja prawdopodobnie w tą sobotę kupuję bilet na express bo pośpiesznym będę jechała coś ok 12h do Wawy (śmiech na sali dosłownie), jeszcze dziś spojrzę na PKS, ale Dawidoff nie jest zbyt zadowolony z tego pomysłu, woli żebym PKP jechała.

    OdpowiedzUsuń
  106. Nathalienn, 12 godzinn kobieto, to Ty się strasznie umęczysz... Autokarem może być i szybciej i taniej.

    OdpowiedzUsuń
  107. wiem Miriel dlatego spasowałam jeśli chodzi o pospieszny, ale znalazłam jeszcze przejazd autokarowy Kewin i jak wsiądę o 7:45 w autobus to 11:30 powinnam być w Warszawie, bo się nie zatrzymuje po drodze i 3 razy taniej niż express ;P ale to muszę urobić D. bo nie chce się zgodzić przez wypadki na drogach... i więcej czasu na spojrzenie okiem na Wawę i mniej umęczona i więcej kasy na przyjemności na miejscu ;P

    OdpowiedzUsuń
  108. To nawet w razie czego, jakbyś się nie umawiała z nikim, to zdążyłabyś do mnie przyjechać coś zjeść jeszcze :-))

    OdpowiedzUsuń
  109. :D ostrzegam, nie wpuszczaj do kuchni umiem wyjeść zawartości całej lodówki (żart) ^.^ ze stresu i ekscytacji to ja nawet nie będę wiedziała jak się widelec trzyma!- już mi się to raz zdarzyło :)
    Jejku jejku jak ja się cieszę! Znów zobaczę Ciebie, Asai i może Ismarę się da z tłumu wyłowić i Lladię :D bo reszty to nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  110. Nathalienn, u mnie w lodówce nic nie znajdziesz ;-) Ja, żeby Was nakarmić, przyniosę jedzenie od Chińczyka. Nie jesteś wegetarianką? Jak z widelcem będziesz miała problemy, to Ci dam pałeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  111. A w Wawie byłam w tym azjatyckim barze - to wietnamska kuchnia z wietnamskimi ramenami :-))

    Wyglądają na przykład tak: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=204380076271372&set=pu.165412283501485&type=1&theater

    Możemy pójść na ramen przed koncertem Gackto ;-))

    OdpowiedzUsuń
  112. No jak nic nie znajdę światło na pewno ;D no chyba, że masz żarówkę przepaloną. Wegetarianką absolutnie nie chociaż chciałam się przerzucić, dasz mięcho zjem mięcho dasz trawę z kiełkami zjem też :D
    A ramen o maciu boziu :D aa!! chciałam ramen zrobić, to tak bardzo ładnie proszę chodźmy, pójdźmy, idźmy :D a zdjęcie piękne aż się popłakałam (jakieś spadki hormonów mam ;/), że będzie mi dane to wszamać i bardzo smakowicie wygląda, widzę makaronik sojowy i inne cuda:) Miriel arigatou! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja będę jechać pociągiem z siedlec. więc jak ktoś z tych stron to prosze pisac na nr gg 1982980:)

    OdpowiedzUsuń
  114. "Ponieważ od paru dni nie mogę skomentować nic u Ciebie na blogu (wciskam "Zamieść komentarz", a tu nic), piszę w mailu.

    Chodzi mi jeszcze o koncert Gackta. Mam parę pytań i chciałam Cię prosić o odpowiedzi na nie ^^

    1. Myślisz, że np. o 8 rano w dniu koncertu będzie dużo ludzi pod Stodołą? Bo w sumie nie za bardzo wiem, o której się ustawić pod klubem, żeby być jak najbliżej sceny.
    2. Ty mieszkasz w Warszawie, więc wiesz najlepiej... Czy w pobliżu Stodoły jest jakaś knajpka, gdzie można by kupić jedzenie i skorzystać z WC? Może to pytanie trochę głupio brzmi, ale 12 godzin raczej nikt nie wytrzyma bez skorzystania z łazienki, no nie? ;) A może wolno wejść do klubu?

    Zadaję tyle pytań, bo chcę być przygotowana w 100%. Lubię mieć wszystko zaplanowane, to czasami wręcz zakrawa o obsesję xD Więc miło by było, gdybyś odpowiedziała ^^

    Cinerea"

    OdpowiedzUsuń
  115. Cinerea, nie mam pojęcia, czy o 8 rano ktoś będzie pod Stodołą i czy będzie dużo osób. Ja, choć uwielbiam Gackto do szaleństwa, nie wybieram się pod Stodołę dużo wcześniej, po po prostu nie wytrzymam tyle czekać. Nie znam nikogo, kto by się wybierał tak wcześnie, więc nie wiem, czego się spodziewać. W sumie nie mam pojęcia, czy GACKT ma w Polsce tak zdesperowanych fanów.

    Do klubu przed wpuszczaniem ludzi na koncert, nie da się wejść. Dopiero będą wpuszczać wieczorem za biletami, więc do toalety na pewno nie wpuszczą. Nie kojarzę, czy bezpośrednio przy Stodole jest jakieś WC. Sorry, ale kojarzę w tej okolicy tylko Stodołe i nic więcej.

    Dlatego ja tez nie będę się wcześnie ustawiała pod klubem, bo nie wytrzymam tyle bez toalety i jedzenia. A jednak przed koncertem będę chciała pójść gdzieś na obiad. No i generalnie nie chcę stracić wszystkich sił zanim koncert się zacznie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  116. Cinerea, jedynie, jak patrzę na mapę w googlach, to wygląda na to, że jest pub Zielona Gęś, ale przy tym głównym skrzyżowaniu Batorego z Niepodległości. nic bliżej Stodoły nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  117. Bliżej Stodoły raczej nie ma żadnego WC tam praktycznie to w około są bloki mieszkalne, jest też Szkoła Handlu więc może tam do WC można


    anek

    OdpowiedzUsuń
  118. *podnosi wysoko łapkę*

    Nathalienn, ja jestem chętna ;) Znowu xP Jak będziecie miały jakieś plany na sob, tzn żeby zajść do jakiejś knajpki czy cuś, chętnie się przyłącze. I tak będę w Wawie wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. :) Ismaro wszystko wyjdzie w praniu, ja trzymam kciuki jak na razie żeby mój kumpel dostał wolne w pracy, bo chce specjalnie wziąć żeby się ze mną spotkać ^.^. Matko muszę zadzwonić o ten autobus gdzie bilet, gdzie przystanek co i jak1 ;/ to tylko 18 dni zostało!! AAA!! ja jadę na koncert Gackto?! jakoś tak spływa po mnie jak po kaczce jeszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
  120. A GACKT ma już jutro pierwszy koncert w Europie. Ciesze się, że tak sobie ustawił koncerty, że ma dni wolne czasem.

    OdpowiedzUsuń
  121. Miło by było ^^ W każdym razie Miriel ma mój nr :) Przyjemnie byłoby zamienić więcej niż 2 zdania twarzą w twarz xD

    Do mnie dociera BARDZO przez to, że jutro jest 1szy koncert! Cały dzień jestem podekscytowana ;)Tak mało czasu, żeby się ogarnąć ^^

    Tiaaa.....dobrze. Choć co jakiś czas nie będzie darł głosu i da odpocząć gardłu ^^

    OdpowiedzUsuń
  122. już?! ja się oderwałam trochę od blogowej rzeczywistości. I dobrze, że ma wolne, bo przecież w takim tempie to paść można. Boję się, że będzie wyglądał tak jak na zdjęciach, albo i lepiej...i jego głosu... nie chcę znów być w szoku przez miesiąc i mówić tylko "nie ogarniam" do przyjaciół i bliskich ^.^

    OdpowiedzUsuń
  123. Będziemy nie ogarniać razem xD

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja JUŻ nie ogarniam. Cały czas myślę, że on właśnie leci samolotem, albo już wylądował Paryżu. Kupiłam dziś buty na koncert - jednak na obcasie, ale takie solidne, bo nie mogę chodzić na płaskim - łapią mnie kurcze, więc trampki i tenisówki odpadają, a glanów nie założę, bo w nich zemdleję. Więc jednak zdecydowałam się na takie sportowe solidne pantofle. Dźizus, będę gadać o ciuchach, bo wole się nie przyznawać do tego, co mi się w głowie przewraca *-.-*

    OdpowiedzUsuń
  125. Buahahaha, mam niecne podejrzenia XD Moje myśli też zaczynają już odbiegać od czysto muzycznych refleksji xD
    Wow, to będzie z Ciebie odstrzałowa laska: kieca i obcasy xD U mnie nadal trwają poszukiwania bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  126. No bluzkę sama sobie robię, to znaczy maluje na niej napis ("To ja, Twoja przyszła żona!" ;-)) no to jednak nie to, ale podobnie ;-)))). W końcu powiedział, że mamy być w Europie "delicious" na jego koncercie ;-)))

    Jej, a co oni zagrają? Jakie piosenki!!!!!????? Wszystko okaże się jutro! OO

    OdpowiedzUsuń
  127. Mamy, ale ja wolę najpierw czuć się swobodnie i wygodnie a potem pomyśleć o byciu apetyczną xD

    Tez jestem strasznie ciekawa, ale obstawiam muzykę G do YFC w stosunku 1:3.

    OdpowiedzUsuń
  128. No mi będzie wygodnie, o ile mi spódnica nie podjedzie pod szyję.

    Dostałam właśnie info, że są już w Europie, i że im zimno.

    OdpowiedzUsuń
  129. Heh, a wiedzieli co ich czeka ^^ Na szczęście nie ma upałów jak w Tokio, uf uf. Bynajmniej u nas.

    OdpowiedzUsuń
  130. Miriel jak spódnica Ci podjedzie pod szyję to wtedy będziesz dopiero delicious!
    A tego nie wiedziałam, że mamy wyglądać apetycznie... Nie ma sprawy jak chcesz apetycznie to będzie apetycznie Sho jak sobie życzysz całuśny :*
    Miriel nie wnikam co za myśli Ci się tłoczą w głowie prócz muzycznych o G. ;) , ja miałam dziwny sen z Kim Nam Gil'em o.O o matko! (*.*) przemilczę, a snu nie umieszczę na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  131. Jak w Warszawie przygrzeje 6 sierpnia tak jak w ostatnim czasie ( przynajmniej w moim mieście) to z pewnością nie będzie im zimno :D


    anek

    OdpowiedzUsuń
  132. wogóle ja tamtedy jezdze codziennie bo pracuje troche dalej i powiem tak jest pare knajp gdzie mozna na szybko fastfooda zjesc(ja mysle zeby wziasc kanapki) bo mam byc tam zamiar od 12 musze byc bliskooo sceny bo inaczej nie dam rady XD...co do wc to jedyne gdzie mozesz isc to do parku pod drzewko bo w poblizu nie ma wc chyba ze pojdziesz do pubu zielona gęś Xd

    OdpowiedzUsuń
  133. O której mniej więcej będziecie się zbierać pod klubem? Nie chciałabym wyjść na głupka i stać sama pod tą Stodołą jeśli przyjadę za wcześnie do miasta ^^'

    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  134. Lisa, za wcześnie to chyba by było w piątek w dzień ;-))) Podejrzewam, że znajdą się tacy, którzy będą czekać już od nocy z piątku na sobotę, ale Stodoła nie jest w najprzyjemniejszym miejscu na nocne koczowanie. Na pewno od samego rana w sobotę już będą ludzie :-)

    Większośc, jak podejrzewam, przyjdzie około 14-15 :-)

    OdpowiedzUsuń
  135. A o której najlepiej przyjść, by nie stać zbyt daleko od sceny? Jestem trochę niska i się boję, że nie będę nic widzieć...

    Lisa.

    OdpowiedzUsuń
  136. Mi się wydaje, że około 9 rano co najmniej, albo wcześniej... Czytałam, jak tak się niektórzy umawiali. Ale dasz radę tyle czekać?

    Ja będę pod klubem przed 16, a i tak nie będę się pchała do przodu, bo zdarza mi się mdleć.

    OdpowiedzUsuń
  137. Jakby ktoś nie miał z kim czekać, to chętnie potowarzyszę, bo jadę sama ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  138. ja bede o godzinie 12 mniej wiecej wiec jak cos to mozecie ze mna stac XD

    Blari

    OdpowiedzUsuń
  139. Ech... tak dopiero teraz poczytalem te wszystkie komentarze, bo wcześniej wolalem nie... do tej pory nie mam pewności, czy pojadę :(( Wszystko się okaze w ciągu paru dni, ale pojawila się nadzieja :D Mam nadzieje, że jeśli mi sie uda, to uda mi się też spotkać z większością z Was ^^

    OdpowiedzUsuń
  140. No jak to??? :-))) Trzymam kciuki, żeby się udało! :-)

    OdpowiedzUsuń
  141. Blari, jak wymaltretuję rodziców o wyjazd koło 5:00, to sądzę, że też jakoś na 12:00 powinnam być, więc z chęcią się przyłączę ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  142. Dzisiaj ostatecznie wszystko juz się wyjaśnilo i mam pewność, że jadę ^^ Tylko jeszcze kupić bilet! <3<3 Więc do zobaczenia ze wszystkimi!! :D

    OdpowiedzUsuń
  143. * Miriel a jak Twoja koszulka? Dało radę tym brokatem? I dziękuję Ci za eska z info o szatni :D
    Przez pogodę zmieniam koncept ubioru na koncert :D (mam spódnice w szafie coś jakby lolicią).
    * Kanarek to bardzo fajnie, że udało Ci się załatwić wyjazd na G :D no to widzę, że znów ekipa potężna jak na Miyavi'ego :D Zastanawiam się tylko ie teraz poszło biletów? czy więcej czy tyle co na Meeve.
    * Ismara autoreklama dobra rzecz ;) ups... znów masz dwa nowe wpisy, muszę przewertować ;P (że też u mnie na blogu nie pokazuje się, że coś napisałaś ;()

    OdpowiedzUsuń
  144. To super! Do zobaczenia na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  145. @Nathalienn, wczoraj wstawiłam na bloga nowy wpis - właśnie o bluzce :-))

    @Kanarek, super, że się udało :-))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: