The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

3 maja 2011

Prezenty urodzinowe :-)

Jak obiecałam w komentarzach pod urodzinowym postem, chciałam dla Was zrobić jeszcze takie małe prezenciki, w podziękowaniu za kartki z okazji pierwszych urodzin bloga. :-) Nagrodę główną, czyli kartkę z kanji "Ai" dostanie Asai, ale pozostałym osobom, od których dostałam przeurocze kartki, też się coś należy ;-)) Mówiąc szczerze, zrobiliście na mnie wrażenie :-) Czekałam tylko na chwilę czasu, w której mogłabym zrobić te prezenciki, no i ta chwila czasu była dzisiaj :-)

Jest to kilka drobiazgów, które chciałabym sprezentować: Nathalienn ♥, Anne ♥, Asai ♥, Ismarze ♥ i Wiewiórce ♥ :-) Oczywiście są to rzeczy, które zrobiłam, kierując się własnym gustem, i nie muszą się Wam podobać, dlatego jeśli któraś z Was napisze "Eeee, nie, sorry, ale ja rezygnuję z tego prezentu..." ;-) to OK, nie ma sprawy ;-). Ale mam nadzieję, że jednak coś Wam się z tego zestawu spodoba :-D

Wszystkie te rzeczy zrobiłam sama :-). Pomyślałam, że może uda się zrobić tak, że sobie same wybierzecie, co się Wam z tego podoba :-) A oto, co dziś wykleiłam, zszyłam, nawlekłam i wycięłam:

Kolczyki (zaczepki będą, dziś ich nie miałam ;-) z tekturki, 
na którą nakleiłam japoński papier do origami 
ze wzorem chiyogami; czerwone koraliki 
i niebiesko-różowe z kwiatkiem - 
które zrobiłam (kiedyś) z masy fimo; 5,5 cm.

Kolczyki z tekturki, na którą nakleiłam papier czerpany mandarin
i wycięte dziurkaczem z różowego papieru kwiatki, 
do tego naklejone małe różowe cekinki; 
kokardka z bladozielonej wstążki i metalowy listek; 
różowe szklane koraliki; 5 cm.

Broszka na agrafkę, z zielonego filcu 
i dwóch odcieni różowego, obszyta 
szklanymi małymi koralikami :-); 5x6 cm.

Kolczyki z tekturki oklejone japońskim papierem
do origami ze wzorem chiyogami; szklane (zielone) 
i plastikowe (koralowe) koraliki 
na czarnych drucikach :-); 5 cm.

Bransoletka ze szklanych niebieskich koralików 
na czarnej gumce; przyczepiłam do niej koraliki, 
które kiedyś zrobiłam z masy fimo :-)

Kolczyki z tekturki oklejone japońskim papierem do origami 
ze wzorem chiyogami; metalowy listek; 5 cm.

Jeśli coś z tego się Wam spodobało, to będzie mi miło Wam to sprezentować :-) Proszę, napiszcie mi, co wybieracie :-) Oczywiście, określoną rzecz dostanie ten, kto pierwszy zaklepie w komentarzu ;-)) Na wszelki wypadek, proszę, napiszcie od razu, co byście chciały w drugiej kolejności :-) Oczywiście kolczyki będą miały zaczepki, ale dzisiaj ich nie miałam :-)) (zdjęcia można powiększyć, żeby lepiej było widać, jak to wygląda :-)

Pozdrawiam :-)

20 komentarzy:

  1. No to ja zaklepuję :D -
    - "Kolczyki z tekturki oklejone japońskim papierem do origami ze wzorem chiyogami; metalowy listek; 5 cm." - strasznie mi się podoba wzór na tym papierze :)

    Nie przyczepiaj do nich bigli, bo ja je powieszę jako ozdobne zawieszki w innym miejscu niż uszy ;)
    5cm to dla mnie za dużo jak na kolczyki, ale są śliczne i chcę je mieć :D

    Nie wybieram drugiej opcji - jeśli nie załapię się na papier ze wzorem chiyogami to trudno.

    pozdrawiam porannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórko, byłaś pierwsza :-) Chodzi ci o te ostatnie kolczyki? Cieszę się, że coś Ci się spodobało (*^.^*)

    Pozdrawiam i życzę ciepła :-) (u mnie zimno bardzo!).

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaa......lubisz ręczne robótki, nie? Mi się podobają 1sze 2pary kolczyków [maniakalnie kolekcjonuje xD] ^^

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, tak, czasem sobie tak robótkuję różnie :-) Miło mi, że Ci się podobają kolczyki \(^^)/ To które wolisz z tych dwóch par? :-) Te granatowe czy zielone z kokardką?

    OdpowiedzUsuń
  5. o tekscie typu: "Eeee, nie, sorry, ale ja rezygnuję z tego prezentu..." z mojej strony NIE MA MOWY! Śliczności! Mi się podobają zielone kolczyczki (2 w kolejce) i te ostanie :) CUDEŃKA ISTNE CYDEŃKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mam ochotę sama coś zrobić xD Zielone sa boooskie xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  7. to widzę, że ostanie kolczyki zaklepane, więc jak Ismara będzie wolała te zielone, które mi się bardzo podobają, to ja mogę poprosić bransoletkę :D bo też ślicznościowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie kolczyki pierwsza zaklepała Wiewiórka, więc idą do niej \(^^)/

    Zielone kolczyki są dla Ismary, ponieważ pierwsza napisała, że najbardziej podobają jej się pierwsze dwie pary i wybrała z nich zielone (^.^)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nathalienn, niestety te dwie rzeczy już wybrały dziewczyny, ale cieszę się, że podoba Ci się bransoletka :-) Jakbyś chciała, mogę do niej doczepić więcej koralików :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę, patrzę, zastanawiam się i nie wiem co wybrać :) Więc chyba zdam się na los, a raczej Miriel na Ciebie :)

    Czy i u ciebie padał śnieg?

    OdpowiedzUsuń
  11. Asai, bo zostały trzy rzeczy: brożka z sakurą, i dwie pary kolczyków: granatowe i brązowo-zielone. Możesz też nic nie chcieć - wtedy zostaną dla mnie ;-)

    U mnie zimno i cały czas pada deszcz. Wyszłam na chwilę z domu, to się ubrałam jak w zimę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie mogą być granatowe kolczyki
    bardzo mi się podobają :)
    Są śliczne :)

    Anne

    OdpowiedzUsuń
  13. Anne, super :-) cieszę się, że Ci się spodobały (^^). Prześlij mi proszę swój adres, żebym Ci je mogła wysłać :-) Najlepiej na tego maila, na którego wysyłałaś kartkę. Rozdawanie tych drobiazgów to dla mnie sama przyjemność (^.^).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, coś chcę :) skoro dają ;-D
    Wiem, że zostały już tylko jedne kolczyki i broszka, ale to nie ułatwia mi wyboru :) Serio.
    Dlatego zrzucam go na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. He, he, Asai, ale ja nie podejmuję za ludzi wyborów :-) Takie mam przekonania, że nawet w najdrobniejszych rzeczach człowiek sam jest odpowiedzialny za wszystko, co robi, od drobnostek po najpoważniejsze rzeczy - i każdy wybór wyznacza drogę człowieka ;-)

    Ale skoro nie potrafisz wybrać, to szkoda ;-) ja na siłę prezentów nie daję :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomina mi się sytauacja z jednego egzaminu, skręcałam się próbując udzielić wymijającej odpowiedzi, ba nawet przyznawałam że nie za bardzo wiem, żeby tylko profesor zadał następne pytanie. Ale ten ze mnie wyciągnął odpowiedź, która pewnie nie miała za wiele sensu.
    I teraz TY mi to robisz! Próbuję a ty nie dajesz! Zmuszasz do powiedzenia A lub B. Wrrr...

    Kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  17. Asai, no i brawo! :-D Gratuluję odpowiedzi :-)
    Teraz tylko przyślij mi na maila swój adres, żebym mogła Ci wysłać kolczyki i kartkę z kanji :-)
    \(*^-^*)/

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję, Miriel i bardzo się ciesze, ze załapałam się na te kolczyki - są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezenty wysłałam już do: Wiewiórki, Ismary, Anne i Nathalienn. Do Asai wyślę w poniedziałek :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: