The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

16 maja 2011

Japońska fanka i Harry Potter

Aż się popłakałam ze śmiechu (i ze zrozumienia tej sytuacji). Biedny chłopak, wyglądał trochę na przestraszonego...

Japońska fanka "Harry'ego Pottera" przeprowadza wywiad z Danielem Radcliffe'em:

19 komentarzy:

  1. Matko, dziewczyna jest przerażająca. Stałabym tam z takim zonkiem o oczach :D A Daniel strzelał świetne miny ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się strasznie podoba, jak ona mówi "sugoi, sugoi..." ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy można jeszcze gdzieś napisać w sprawie koncertu może Ukiyo-e (http://ukiyo-e.ovh.org/index_pl.php)Tak poza tym, jak szukać ciebie na Twitterze (mnie jako ealin_chou), nie wiem czy to coś da, ale gdyby zebrało się trochę osób mających konta na twitterze można by razem wysłać wiadomość w krótkich odstępach czasu tak aby zebrało się ich dość sporo w jednym ciągu i nie miał okazji ich przeoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daylight, Ty mnie nie szukaj na twitterze, bo ja piszę miłosne tweety do Gackto, i jak mnie będziesz obserwować, to je będziesz dostawać automatycznie, więc może lepiej nie...;-) Z tym pisaniem dobry pomysł... Ja sama tak robię, że jak jestem przy kompie, to co parę godzin wysyłam tweeta. On kiedyś coś wspomniał, że widzi tylko tweety z ostatnich dwóch godzin, bo dostaje ich tysiące, i mu twitter pokazuje tylko ostatnie. Więc w sumie nie wiadomo, kiedy spojrzy. Przeważnie siada do Twittera, jak u nas jest około 3-4 nad ranem. Ale od kilku dni nic nie pisał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhm, to z większą dozą nadzei też dołącze się do tweetowej akcji [jak już będe w domu, bo nie pamiętam hasła i nie mogę się zalogować ><'].

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądałam na to Ukiyo-e, co to jest? To jest strona fanów czy strona agencji koncertowej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem tylko tyle, że organizowali (organizują) koncerty japońskich grup u nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Daylight, dzięki :-))) Słyszałaś, GACKT powiedział, że chce przyjechać do Polski! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie dowiedziałam się tego od ciebie (z bloga). Polska pojawiła się na japońskich mapach koncertowych i to jest ^o^ ^_^ super.
    A masz może namiary na ten dokument :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Daylight, chodzi Ci o to dokumentalne DVD? No właśnie leci do mnie z Japonii, z CDJapan :-)
    To jest właśnie to "Graffiti, I love you all", DVD dokumentalne z ubiegłorocznej trasy Gackto :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest tutaj, i jest z angielskimi napisami :-) Juz się nie mogę doczekać, kiedy dostanę swoją płytkę!
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=YIBQ-10070

    OdpowiedzUsuń
  12. Te, dziołcha, w lipcu Gackt ma wreszcie nowego singla wydać ^^

    ~seki-ray

    OdpowiedzUsuń
  13. a, gomen, dopiero teraz zauważyłam, że masz umieszczoną tą informację na marginesie^^"

    ~seki-ray

    OdpowiedzUsuń
  14. ~seki-ray, dzięki :-) Tak, już o tym wiem i się cieszę, choć chciałoby się więcej tej nowej muzyki (żeby było trochę częściej niż jedna piosenka na rok ;-))).

    Takie bieżące informacje piszę w gacktowieściach, tu masz majowe:
    http://ame-to-umi.blogspot.com/2011/05/wiesci-z-gacktoswiata-maj.html

    Mam nadzieję, że będzie się nam ten singiel podobał :-)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny rozdział Jihaku powędrował właśnie do ciebie na maila ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Daylight, wielkie dzięki! ♥ dostałam i już przeczytałam. I tak sobie myślę, że GACKT tę swoją siłę to już miał od początku, tę wiarę w to, że wszystko jest możliwe. Dzięki wielkie!
    Zaraz się wezmę za aktualizację "Jihaku" :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tak myślę, i jeszcze, że jest to siła zaraźliwa, bo tak siedziałam nad tym i przyszło mi do głowy, że też tak chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. :-)) Daylight, on jeszcze w sobie to umocnił. I powiem Ci, że jest główną osobą, która mnie mobilizuje. Gdy np. myślę sobie, że nie daję rady z japońskim, że nie dociągnę do końca semestru, że zrezygnuję z chodzenia na zajęcia z czerwcu, to przypomina mi się, jak GACKT mówi, że nienawidzi biegać, a jednak biega, bo to jest mu potrzebne do ćwiczenia kondycji, i jak mówi, że ćwiczy taniec całymi godzinami do upadłego, mimo że nie ma do tego talentu, ale się nie poddaje. I wtedy sobie myślę - ganbare!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: