The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

13 maja 2011

12 maja - Międzynarodowy Dzień Dears :-)

Wygląda na to, że Blogger miał wczoraj jakąś awarię, i skasował wszystkie wpisy  i wczorajsze ustawienia na blogach z okazji ostatnich co najmniej dwóch dni... A wczoraj życzyłam wszystkim fanom Gackto miłego gacktowania! :-))) Teraz już nie odtworzę wczorajszych życzeń, ale mam nadzieję, że chociaż niektórzy zdążyli je wczoraj przeczytać.

A więc wczoraj był Dzień Dears, czyli Dzień Fanów Gackto \(*^-^*)/



Z tej okazji życzę wszystkim fanom wszystkiego co najlepsze od Gackto, samych radosnych przeżyć, dużo miłości i zachwytu :-)

12 maja został wybrany ze względu na datę wydania przez Gackto pierwszej solowej płyty "Mizerable" w 1999 roku.

(Odzyskałam treść mojego wczorajszego posta!!!! :-)))))) Oto ona:

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich fanów Gackto, dużo miłości i zachwytu! :-) 

Z okazji Dnia Dears, czyli Dnia Fanów Gackto, życzę wszystkim jego fanom miłego i radosnego gacktowania, dużo radości z muzyki, wspaniałych koncertów, nowych piosenek, pięknych zdjęć i aby GACKT pamiętał o nas i przyjechał do Polski! :-)))

Wszystkim fanom Gackto gratuluję bycia fanami tak wyjątkowego i wymagającego artysty, a także gratuluję wytrwałości i siły - bo nie jest to czasem łatwe! ;-)))

Mam nadzieję, że spodoba nam się nowy singiel, który ma się ukazać 13 lipca :-D \(*^-^*)/

Fani na Live Journal wybrali datę 12 maja, ponieważ jest to data wydania przez Gackto pierwszej solowej płyty - Mizerable (był to minialbum) z 1999 roku (i dzięki temu mamy naszego Gackto ;-))). Pierwsze w solowej karierze video Gackto wyglądało tak:



Zaraz potem przefarbował się na blond :-)

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego, Miriel :) Oby Ci się przyjemnie gacktowało!

    OdpowiedzUsuń
  2. A się zastanawiałam, czemu wczoraj nie mogłam skomentować ^^ Więc HAPPY DD <3 Tym bardziej, że trasa została potwierdzona \(*.*)/ Mam nadzieję, że w Polsce też się uda!

    Mizerable ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. Trasa koncertowa!!! ♥ ♥ ♥ To chyba w prezencie z okazji dnia Dears! :-))) Modlę się, żeby przyjechał do Polski (^.^) Cudownie!!! Tylko żebym dostała bilet i nie musiała jechać daleko...
    A mi się śniło dziś, że mnie pocałował... ♥ hmmm.... (*^-^*) ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się o to modlę! Bo nie wiem czy zdążę kasę uzbierać -.-'

    Fajny sen! Mi się ostatnio Chacha śnił xD Taszczyłam go do szpitala i darłam się, żeby nas wpuścili bo z nim źle xD A wcześniejszy sen z G był..zabawny xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: