The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 kwietnia 2011

Z japońskiej szafki ♥

Zrobiłam zdjęcia chińskim filiżankom, które kupiłam jakiś czas temu w sklepie Flo, i chyba ich jeszcze nie pokazywałam :-) (a jeśli pokazywałam, to na pewno nie tak ;-)) Filiżanki są dwie - niebiesko-różowe, z grafikami przedstawiającymi eleganckie Chinki, które przypominają mi bohaterki filmów Wong Kar-Waia lub Anga Lee, i z gałązkami kwitnącego drzewa owocowego - wyglądają mi na śliwę lub brzoskwinię.


Obok japońskie cukierki ume konbu z wodorostami i marynowaną śliwką. Na opakowaniach od cukierków również są kwiatki \(*^^*)/ - właśnie kwiatki śliwki ume.



A dodatkowo sfotografowałam maleńką Hello Kitty, którą kupiłam przedwczoraj z lizakiem w sklepie spożywczym ;-)) Jest urocza i naprawdę maleńka (*^-^*)


Jest to Hello Kitty "kanadyjska" i dlatego zamiast kokardki ma przyczepioną rybkę.

Życzę słonecznej, ciepłej wiosny!

4 komentarze:

  1. Wesołe te filiżanki :))) A Hallo Kitty pewnie do kieszeni lub torebki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porcelanko, takie kolorowe ładne rzeczy nastrajają mnie od razu wesoło :-) Hello Kitty na razie mieszka w japońskiej szafce na czasopiśmie z Gackto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filiżanki kojarzą mi się ze stylistyką plakatów lat 40-tych i 50-tych - to przez ten uśmiechy ;) Ładne, choć kolorystyka i wzornictwo zupełnie "nie moje".
    Hello Kitty malusia i śmieszna. Nie miałam pojęcia, ze one są różne w zależności od kraju - jakbym zobaczyła taką to stwierdziłabym, że dali jej rybkę zamiast kokardki, by obejść zastrzeżone prawa do wzoru i nie być posądzonym o plagiat.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiewiórko, sama się nie podejrzewałam, że może mi się podobać połączenie niebieskiego z różowym (jak na tych filiżankach), ale jak spojrzałam na kolory mojego bloga, to właśnie to potwierdza :-) Lubię też różowy z zielonym. Takie zestawienia wprawiają mnie w wesoły nastrój.

    A ta Hello Kitty to z lizaków - dzieci kupują lizaki i zbierają całą serię Hello Kitty - to takie lizaki "z niespodzianką". Nie wiadomo, jaka Hello Kitty jest w środku. A można zebrać całą serię - każda Hello Kitty jest "innej narodowości". Chciałabym znaleźć japońską, bo jest w kimonie i z wachlarzem. Jest też "irlandzka" z koniczynką ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: