The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 kwietnia 2011

Urodzinowa zabawa blogowa :-)

Mija rok, odkąd zaczęłam prowadzić bloga Ame to umi \(*^-^*)/, a blogowanie to daje mi wiele radości i jest bardzo miłą zabawą, dodatkowo pozwala dzielić tym, co uważam za ciekawe i piękne :-) i poznawać nowych ciekawych ludzi - czyli Was \(^.^)/

Blog założyłam, by móc dzielić się zachwytem nad Gackto, bo jak go poznałam, nie miałam z kim o nim pogadać, a moi niegacktowi znajomi już pewnie bali się otwierać maile ode mnie (wszędzie GACKT!). Okazało się, że dobrze pisze mi się nie tylko o Gactko, ale także o innej muzyce, o Japonii i o różnych zupełnie niewschodnich sprawach :-) A więc od roku z radością realizuję moje nie tylko różowo-kwiatkowo-kokardkowe pasje, ale też z przyjemnością czytam komentarze, cieszę się, że mnie odwiedzacie na blogu i że czasem coś się komuś spodoba ;-))

Dziś rozpoczynam Tydzień Urodzinowy Bloga tak więc na większe podziękowania poczekajcie do dnia urodzin. A dziś chciałam zaproponować Wam zabawę urodzinową (=^^=).



Będę miała niespodziankę ;-) którą będę robić w tym tygodniu. Będzie to kartka (nie będzie na niej Gackto, raczej nie ;-)) z japońską kaligrafią - oczywiście nieprofesjonalną, bo będę ją sama malować. Niewykluczone, że się nie oprę i jakoś ją ozdobię - niestety skazani jesteście na mój gust (*^.^*). Będzie to na dodatek kartka analogowa - czyli niewirtualna, taka materialna, na papierze (6-6). Wymyśliłam, że wylosuję osobę, która dostanie ode mnie ten obrazek w prezencie ♪ (tak jak robi się w blogowych candy).

Ale żebyście się nie nudzili ;-)) to zapraszam Was do zrobienia dla mnie również kartki - urodzinowej ;-) ale wirtualnej, z okazji urodzin Ame to umi \(=^.^=)/. Jeśli zabawa Wam się spodoba, i jeśli dostanę od kogoś jakieś kartki, to zamieszczę je na blogu w Urodziny Bloga, czyli 26 kwietnia :-). Wśród wszystkich osób, od których dostanę kartki, wylosuję tę, która dostanie ode mnie kaligrafię, a może zdążę w tygodniu przygotować dla Was jeszcze jakieś drobiazgi, tak żeby nie tylko jedna osoba dostała ode mnie prezent. Mam nadzieję, że zabawa Wam się spodoba :-).

Kartki można wysyłać na adres mailowy, który wyświetla się po kliknięciu ikonki po lewej stronie  "Share some love - email me!" :-)

Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy przez ten rok bywali moimi blogowymi gośćmi, którzy komentowali czasami lub też piszą na moim blogu regularnie :-) Wasze komentarze są dla mnie ważne, bo jednak, co by sobie człowiek nie mówił - nie pisze się w pustkę ;-) Miło jest dowiedzieć się czasem, że ktoś to czasem czyta lub chociaż od czasu do czasu zagląda :-). Ale zapraszam do zabawy również osoby, które tylko odwiedzają bloga, ale dotychczas nigdy się nie odezwały :-)

Z okazji urodzinowego tygodnia życzę Wam wszystkim pięknej, ciepłej i rozkwitającej wiosny :-)
Miriel ♪ \(*^-^*)/

(Scrapbookowe elementy thanks to www.DeliciousScraps.com).

Edit: A w prezencie kaligrafia. :-))

14 komentarzy:

  1. Jej, gratuluję wytrwałości! Rok... długo. ;)
    Uroczy ten pomysł z kartką jest. ^o^
    To strasznie miłe, że oprócz urodzinowego posta robisz coś więcej.
    Pozdrawiam,
    Anko613

    OdpowiedzUsuń
  2. Wirtualna kartka mówisz :) hmm... łatwiej mi rysować na papierze, ale spróbuje coś wykombinować na kompie. Nie ma żadnych ograniczeń tak? tylko fala radosnej twórczości?! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anko, dziękuję :-) Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathalienn, możesz namalować kartkę na papierze, zrobić jej zdjęcie i wysłać. Chodzi tylko o to, by była to kartka, którą da się wysłać mailem ;-)

    Radosna twórczość dająca masę zabawy to jest to :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... czyli nie chcesz dostawać życzeń i kartek za nic :D Mam nadzieję, że znajdę czas przed świętami na to :) i nie tylko to :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Asai, no pewnie niektóre będą "za nic" :-) Zobaczymy, ile będzie kartek, i za ile dam radę się odwdzięczyć :-) Pozdrawiam i życzę, byś miała trochę czasu przed świętami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Z przyczyn kokonowych nie mogę zrobić dla ciebie kartki!!!!! Doślę jakos w późniejszym terminie......
    kokon

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokonie drogi :-) Możesz ją uszyć, zrobić jej zdjęcie telefonem i przesłać mmsem :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. mhm...jak kopnie mnie jakaś olśniewająca wena to ja też się pisze xD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :)

    Obejrzałam tą stronę z elementami scrabowymi i kompletnie nie wiem jak toto używać :( Jakiś antytalent pocztówkowy ze mnie. No i komp nie współpracuje ze mną, Corel jest nowy, nie znamy się a on jest wredny :(

    Nie zapisuję się w kolejkę po kaligrafowaną kartkę, ale pomysł zabawy jest fajny i mam nadzieję, że szczęśliwiec będzie cieszył oczy Twoim dziełem :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiewiórko, to jest raczej taka propozycja zabawy urodzinowej, a nie candy ;-) A poza tym, to nie musi być kartka scrabowa. Technika jest dowolna :-D.

    OdpowiedzUsuń
  12. kartka wysłana, mam nadzieje, że ci się spodoba.

    Anne (Selene Anne Rose)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: