The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

24 kwietnia 2011

Touch Wood SH-08C i kantata J.S. Bacha

Reklama z pomysłem, a na dodatek pełna dźwięków natury, ciszy, spokoju, zaskakująco długa jak na reklamę i zaskakująco stonowana (szczególnie jak na reklamę japońską). Szmer, szum, i... takie drewniane deseczki... Ładnie i klasycznie - w oprawie "Herz und Mund und Tat und Leben" Jana Sebastiana Bacha. A produkt też ładny, ale nie na nasz rynek ;-)

10 komentarzy:

  1. Właśnie jakiś tydzień temu?! Nie nawet wcześniej widziałam to na blogu u kogoś :) naprawdę bardzo mi się spodobało :D ktoś miał świetny pomysł, wprost genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathalienn, bo ja tę reklamę znalazłam przeglądając bloga, którego Ty masz w zakładkach :-) Ostatnio na Twoim blogu znajduję różne inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, teraz dopiero przeczytałam po prawej stronie na Twoim blogu o prośbie Gackto do fanów (chodzi mi o wysyłanie tych kartek ) . Że ja też wcześniej nie zwróciłam na to uwagi ;( .Wiem że pokazywałaś na blogu swoją kartkę (która nawiasem mówiąc jest piękna) i, że robiłaś o tym post,ale po prostu mi z głowy to wyleciało ;/. ( Mam wytłumaczenie ;)miałam przeprowadzkę xD) No, ale nic skoro można wysyłać je do końca kwietnia to biorę się do roboty ;).

    Fajna ta reklama xD

    Tsuya

    OdpowiedzUsuń
  4. Tsuya, moje zdjęcia z kartką już wisi na oficjalnej stronie Gackto ;-)
    O tej prośbie GACKT pisze tutaj:
    http://gackt.com/show_your_heart/action_us.html
    GACKT pisał, że aktualizację strony będzie robił na początku maja, więc będzie super, jak wyślesz mu swoje zdjęcie :-) Im więcej osób z Polski, tym lepiej :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, wiem, że wisi ;). Przejrzałam tą stronę i podoba mi się, że jednak ludzie się w to zaangażowali ;). Dokładnie im więcej tym lepiej ;D, tak więc jutro z samego rana pędzę do sklepu po jakiś blok , bo niestety u mnie z papierem chwilowo cienko ;-).

    Także Pozdrawiam ;).
    Tsuya

    OdpowiedzUsuń
  6. Tsuya, super, bardzo się cieszę :-) Wydaje mi się, że to nie tylko Japończycy potrzebują wsparcia i świadomości, że świat o nich pamięta, ale i sam GACKT potrzebuje wsparcia dla tego, co robi, i myślę, że to dla niego jest ważne, czy ludzie odpowiadają na jego prośbę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się też tak wydaje ;). Jestem fankom Gackta zaledwie od kilku miesięcy, w ogóle dopiero od roku słucham JRock'a . Sam Gackt jest dla mnie bardzo tajemniczym i nieco dziwnym muzykiem, ale bardzo cenię go za to co robi. Jego piosenki są naszpikowane metaforami, ale zawsze mają jakiś ukryty sens. Jego głos jest taki głęboki i pełny emocji, no po prostu nie znam drugiego takiego wokalisty. Gdy słucham jego piosenek to dosłownie odpływam ;).
    Może tak w skrócie:
    Moja przygoda z japońską muzyką zaczęła się od The GazettE, potem był Miyavi (na którego koncercie niestety być nie mogłam ;( ), następnie Hide, a od niego zaczęło się słuchanie X Japan ;) i potem tak jakoś przez przypadek wpadłam na piosnkę od Gackta (Vanilla ;-) ) i tak to się z nim zaczęło. Teraz jeszcze słucham tak czasami: Hyde, Luna Sea, Malice Mizer, An Cafe i Dir En Grey.
    Oczywiście moi wszyscy nie gacktowi, czy miyavowi itd. xD znajomi doszli do wniosku, że mam coś z łepkiem ;). A mnie to tam nie przeszkadza ^^.

    Tsuya

    OdpowiedzUsuń
  8. Tsuya, ja też bardzo cenię Gackto, za to co robi, za jego charakter i to, jak podchodzi do wszelkich działań. Ja akurat nie wczytuję się w teksty piosenek, a raczej w jego bloga i w "Gacktionary". Podoba mi się to jego bycie na serio z życiu, czyli tak prawdziwie i świadomie.

    Głos ma cudowny - z tym się zgadzam :-))) Uwielbiam jak śpiewa i jak mówi - nawet jak nic nie rozumiem ;-)

    Szkoda, że nie było Cię na koncercie Miyaviego, ale mam nadzieję, że Miyavi jeszcze kiedyś u nas zagra. Ja się w tym roku spodziewam Gackto - jeśli nie w Polsce, to w Niemczech - odkładam kasę na bilet. Jeśli będę musiała lecieć gdzieś do Paryża czy Londynu, to zbankrutuję... ale i tak polecę :-)

    Moi niegacktowi znajomi w miarę się pogodzili z tym, że połową umysłu, serca i duszy jestem po drugiej stronie kuli ziemskiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wysłała kartkę Show Your Heart ;).
    Nie wiem jakim cudem, ale wyskoczyło mi, że wysłałam ją 5 razy xD, trudno przynajmniej jestem pewna, że wysłałam ;P.

    Pozdrawiam
    Tsuya ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: